A to se zdálo lidem elektrické Citigo iV za 479.000 Kč drahé. I10 takový krám spalovací za stejný peníze. :D :D :DA ani nejde ovládat na dálku klimatizace přes aplikaci v mobilu, ani nemá vyhřívané sklo určitě a je to ve městě úplně líné proti elektrickému.
Spalovací krám??? To tvé Citigo iV je krám. S tou i10 natankuješ do 2 minut🆒️ a jedeš dál, ale kolik desítek minut nebo hodin budeš čekat u toho Citiga než budeš moct jet dál?🛌😂👎
Večer pichneš do zásuvky a od půlnoci můžeš celý den jezdit, aniž bys hledal benzínku. Uvědom si že to jsou auta do města. Tam denně 300km nenajezdíš ani kdybys jídlo rozvážel.
V tom případě ten s tou i10 může tankovat jednou za týden na každém rohu, ale ten s iV bude muset každý večer a ráno šachovat s kabelem a k tomu na to nabíjení neustále myslet, prostě opruz.
Uvědom si, že je to JENOM škodovka.
Jenom škodovka:-DPán by se mohl podívat, jak si ta jenom škodovka vede za posledních řekněme 5 let v evropských tabulkách prodejů.Potom by nám pán mohl třeba laskavě prozradit, jaké /zdali nějaké/ přibližovadlo vlastní on sám ?
Škodovka je jen lokální automobilka/klon od VW stejně jako např. SEAT, která se soustředí hlavně na ten evropský trh. Vlastním auto z luxusního segmentu, který mimochodem škodovka ani nevyrábí.
Otázka byla pro Luboše
Auto pro trpaslíky, 74kw a to za pouhých 430tisíc, to chceš 😂😂😂 z pr.. jsem se podíval na ceny. Výběhový leon st, 150 koní, nadstandard výbava, 440 tisíc. Výběhová i30, slušná výbava 420tisíc. i10, na pi.. motor, na pi.. výbava, na pi.. prostor, 430 klacků 😂😂😂😂
Proč porovnáváš neporovnatelné, auta vyšších tříd s nejmenší třídou, která je na objem vnitřního prostoru nejdražší. Porovnej i10 N- line s běžným Citigo a dojdeš k závěru, že i10 je ve všem před Citigo. Je větší, výkonnější, vybavenější, ...Mimochodem, má Citigo třeba vyhřívaný volant, který má i10 už nějakých min. 8 let? Nebo má Citigo veškeré bezpečnostní asistenty jako střední třída, třeba autonomní brzdění?Auta této nejmenší třídy se pořizují obvykle jako třetí do rodiny, pro přesun manželek po městě do kadeřnictví, ke stylistce nebo dospělých dětí za svými kamarády a bez velkých zavazadel. A cena není hlavní kritérium. Hlavně ževšude dobře zaparkuje.
Srovnávat vyprodávaná výběhová auta s novinkou, to dovede jen hloupý čecháček.
Ale ok, dal jsem na tebe. Scala, edice 125let,1,5tsi 110kw, výbava lepší než tato i10, 420tisíc. Papej
Cchcala,, to nechceš. Na servise aby si člověk zřídil permanentku.
S jakou novinkou? Je to jen trapný facelift
Já jsem v tom jel s kolegou. Mám 185/100 a on tak 190/120 a bylo nás plný auto:-D5 takových mamlasů to by bylo jak utropenci namačkaní ve flašce od okurků.5 chroustů 165/75 by asi bylo v poho.:-/
185 - 190 cm není standardní výška Evropana. O nadváze škoda mluvit. To je už na iX20.
To že máš výšku mé ženy, neznamená, že je to běžná výška evropana :D
Běžná výška Evropana je něco kolem 175 cm. To, že jsi obtloustlý žirafák na tom nic nezmění.
Tak přesně je to 177,6 cm.
1. A proč uvádíte průměrné výšky právě evropanů ? To se jako nikde jinde prodávat nebude ?Mimochodem průměrný Čech má 180 cm. Leda že jste ti zmiňovaní chrousti co si komplex /malá výška a váha= cosi jako vycpaná veverka/ kompenzují vyšším výkonem svých pekáčů.2. To že jsem v tom jel a řídil to neznamená že to vlastním. :-D
Že jsou Češi přerostlí průměrně o 9 cm, nikoho ve světě nezajímá (výrobce aut), jsme, co do počtu, malý národ.
To jsou prostě jen vaše dojmy vážený pane.Mrkněte na jakýkoli test automobilu na Youtube. Doporučuji nejenom české ale i německé holandské a britské. Pokud se hovoří o místu na zadních sedadlech a místu nad hlavou vždy si testující řidič sedá jakoby sám za sebe a vždy uvádí svou výšku která je obvykle kolem 180 plus mínus.Ono totiž speciálně u malých aut je jasné že trpaslíci se tam vejdou jenže oni to chtějí prodat ne jen jim. Zjistěte si jak vysocí jsou třeba Nizozemci a nemelte tu cosi o bezvýznamnosti českého trhu.
Potom by většina obyvatel světa byli trpaslíci. 😂
Evropský trh není pro Hyundai stěžejní. Holanďané jsou nejvyšším národem na světě. A rozhodně se nimi neřídí automobilový průmysl.
Tak určitě. Proto postavila fabriku v Nošovicích a posledních cca 6-8 let soupeřím na českém trhu se škodovkou, kdo výš dočůrá. :-DPoslouchaj, nejsou voni ten pražskej Hyundai ředitýlek, co ta dealerství málem všechna přivedl ke krachu ?;-)
To by mě fakt zajímalo, jak jsi došel k závěru, že bych měl být ten o kterém píšeš. Máš velkou fantazii i s ohledem k soupeření H vs Š. Škodovka je Hyundai naprosto ukradená. Je pod jeho rozlišovací schopností. V porovnání s ním je škodovka absolutně nicotná značka, která prodává zlomek toho co on. Myslím globálně. Hyundai postavil v Nošovicích jednu ze svých menších fabrik pro evropský trh jen pro to, aby vyrobená auta nemusel dovážet hlavně do Německa z daleka. Pro představu, jediná jeho fabrika v jihokorejském Ulsanu toho ročně vyrobí víc, než celá škodovka ve všech svých závodech. Přesně 1.6 mil. oproti 1.2 mil. A to vyrobí jen jedna jediná z mnoha jeho fabrik po celém světě. Podobne velká fabrika jako je v Nošovicích je třeba v Mongomery v americké Alabamě ze stejného důvodu. Celý Hyundai ročně prodává v porovnání se škodovkou zhruba čtyřnásobek. A to nepočítám jeho fabriky značek Kia a Genesis.
Celosvětově je průměrná výška mužů 171 cm. A když to vezmeme včetně žen, tak globální průměrná výška člověka vychází na 165 cm, což je o 15 cm měně než průměrná výška Čechů a Češek dohromady.
..ja mam 180hp a 180cm.. vsechno v rovnovaze a sladce twin;-) dokonce I twin-screw style sycaaak mi tam operuje motor.:-D
Jenom 180 hp? A nebylo by lepších 275 k v i30 N Performance? Je to skutečný HH, ne směšný tuzing na ještě směšnějším autě. A je s ním maximální zábava a nestojí moc. Vlastní zkušenost.
Jisteze by bylo lepsi, ale je drazsi...ja to mam navic jako daily car a min me stoji provoz, servis, udrzba, pokles ceny vozu, pojisteni atd atd. A co porad mate vsichni s tim tuzingem? Mam vsechno absolutne puvodni. I ten supercharger Eaton tam je puvodni z vyroby.
Příteli, já vám ten vítězný pocit z výkonu a když někoho natřete opravdu přeji a nezávidím.Ale, nevím jak vy ale já jsem si naplno užil "závodění" za komančů když ještě nebyly žádné rychlostní limity, kromě 60 v obci. A v noci od 23:00 do 6:00 myslím, že to bylo tak +- hodina se mohlo i v obci pelášit co to šlo. Řeknu to úplně upřímně, Já fakt bych dnes nechtěl žádné supervýkonné auto i kdybych na něj měl. Představa, že Porsche nemůžu pustit víc než 90/130 bez rizika že řidičák skončí v čistírně by mě zabila.
Ja blbnu jen minimalne a nechci na tom skrabnout ani lak. O ridicaku nemluve. Jen tady ventiluju sve dojmy z intenzivnich, ale velice stridmych zazitku:-/
..a posunuje vitezne v casoprostoru:-)
Protože jsou nejvyšší. Globálně je podle nejnovějších dostupných údajů celková průměrná výška pro muže 171 cm oproti ženám 159 cm. https://ourworldindata.org/human-height
A ještě k tomu napíšeš "vpoho pro 5 lidí... Maximálně pro 5 liliputů
V tom případě je taková Fabia taky pro liliputy, protože rozdíl v šířce ve 2. řadě je mezi i10 a Fabií zanedbatelné 2 cm. Dokonce je i10 v podélném směru v interiéru o 1 cm delší než Fabia. A to je i10 o třídu menší auto!https://www.vybermiauto.cz/katalog/hyundai/i10/techn... ... https://www.vybermiauto.cz/katalog/skoda/fabia/techn... ...
Teď sis naběhl protože jsem půl roku pravidelně jezdil jak v i10, tak i ve fabii. Tvar sedačky u fabie, který je mírně zkosený do výšky způsobí, že 185cm chlap má vzadu ještě dobrých pár cenťáků na kolena navíc, zatímco v i10 se nedá vydržet déle než 100km. Samozřejmě že fabie je taky pro 5 lidí jen na papíře, ale rozhodně je to o třídu pohodlnější auto
Když chceš jezdit v tak velkých autech, tak nemáš být takhle přerostlý.
Sem se s tím svezl..tedy s tím obyč. za cca 180 K. Mno jako nákupní kabela pro panímámu do města dobrý, 500 km ve čtyřech si už nedokážu představit. Ale myslím že chápu filozofii marketétů Hunday a Kia. Když to dokáží s Mini a Fiatem 500 proč ne my ?Budou mě zajímat čísla prodejů tak za 2 roky.
A proč ne? i10 je v poho pro 5 pasažérů. Třeba Citigo je jen čtyřmístné.
A jel jsi v tom že tohle napíšeš? Ve čtyřech je to stejná tragedie jako v citigu ve čtyřech. Nevím kde by si tam ten pátý sedl, na zadní sedačky určitě ne a do kufru by se vešla max jeho noha :D nehledě na to že ten motor by 5 lidí snad ani neutáhl a jestli jo, tak se spotřebou 13 na 100 (mluvím o klasické i10 a ne o tomto 100koňovém monstru)
500 km ve čtyřech v i10? Ty budeš taky myslitel jak Zelí, koukám...
A proč nééé, malá fantazie ?4 důchodci v čele s nadrženým šoférem na výletě.:-DZ Hodonína na Karlštejn a zpět.
Kdyby udělali regulérní N, dali do toho 1.4T +/- 125 kW s manuálem a cenou +/- 450t., tak si pro to zítra zajdu. Takhle je to zase v rovině "jenom jako" a na to vám prdím. A v B segmentu už mi zbyla jen Fiesta ST, to je prostě v p*deli, kam to směřuje.
125 kW na takového trpaslíka je už trošku moc... Tohle není B segment, ale ještě o třídu níže. V B máš ještě Polo GTI...
Já nikde nepíšu, že i10 je B segment ;-) To byl z mé strany jenom povzdech, že i o třídu výš to s výběrem taky není žádná sláva. Polo GTI není v manuálu a navíc si nejsem jistý, jestli se dá ještě objednat, zmizelo totiž z ceníku. Jinak k tomu výkonu i10. Že už je to trochu moc? Houbelec, podívej se na Abarth 595 Competicione, 180 kobyl jako prd. Akorát ta cena.
A presne preto Hyundai prave Nko z i10 neurobi. Lebo ta cena by bola taka, ze by sa z toho predalo 0,00 prd.
Milan: Pokud dokáže nabídnout malosériový Abarth model 595 s 1.4T 107 kW za 510t., tak proč by nemohl konglomerát Hyundai nabídnout i10 s 1.4T 103 kW za +/- 400t.? Naprosto s přehledem, jenom by se muselo chtít. Ale dnešní pokřivená doba tomu nepřeje.
Protože Abarth si za to nechá taky neřádně zaplatit. Ani Hyundai si nechce dovolit takový model dotovat. Ne pro pár lidí, kteří by si ho možná koupili. Jen homologace a všechny testy by stály více, než by na tom mohli vydělat.
Řekněme si narovinu, že tohle auto není určeno pro český trh. Už od dob Daewoo Matiz si u nás miniauta kupují především důchodci. A ti se o N-line určitě zajímat nebudou. Když se dívám na ceníky, tak i10 je stejně drahá nebo dokonce i dražší než i20. A to je asi odpověď na otázku, proč tyhle auta u nás už moc nevídáme. Něco jiného jsou centra západních měst. Tam jich asi bude víc.
Ale i důchodce se může chtít svézt trošku svižněji...
Já vím...jako že bude 1. u dalšího semaforu. No proč ne , ale kolik takových najdou ?
No vidíte a já nejčastěji vidím za volantem Suzuki Swift Sport často včetně "závodních" rychlých pruhů právě řidiče důchodového věku, a jedno Picanto GT znám taky s majitelem už v důchodu, vyměnil to,když naboural svoji důchodcovskou Vengu😂
Tak jasně, mají vyděláno, děti z domu. Zajímavé výjevy na toto téma lze spatřit v Norsku. Viděl jsem tam dědečka, jak přifrčel S65 Amg. No jo. Když je člověk mladý, tak by si to auto pořádně užil, ale nemá na něj. A když na něj už má, tak mu neudělá takovou radost.
Dnešní důchodci do sedmdesátky už jezdí jinak než dříve. Jsou zvyklí na lepší a rychlejší auta. Sám mám 150 k a občas bych bral víc. Navzdory tomu, že už jsem se dávno zklidnil.
tak jasně vyjímečně může být, ale obecně ?Já vídávám důchodce 70+ spíš v ojetých feldách a fabčách případně Dacia Sandero nebo nějakých litrových západní ojetinách
Taky píšu " do sedmdesátky".
i sedmdesátníci si rádi zablbnou, tetka 75 má sice jen 1,6 automat a prohlásila že už tak rychle nejezdí jenem těch 140 a Německu 150, strejc 72 si pořídil Discovery a užívá si ho na výletech po Evropě,
že jsem nenapsal 65+:-/
Jako že 100 koní v centru města ? A není to málo Antone Pavloviči ?
Nejde ani tak o koně, i proto je N-line dostupný i s těmi slabšími motory. Tady jde hlavně o styl.
Jasně píšu to níže..styl jako Mini nebo Fiat, jenže KIA a Hyundai chybí ta historie a tradice.
Jo, Fiat, to je tradice... leda v korozi a poruchovosti.
Nevím Fiata jsem měl 2x ale už je to tak dávno....mimochodem za komančů to hnilo všechno podobně rychle až zběsile.B-]
Za takovou cenu ne.
Uz se nemuzu dockat az toho potkana moje bestie potka na cestach;-)
Fabia je auto o triedu vacsie ako i10-ka. Ked si budes chciet porovnavat piesty, tak si pockaj na novu i20N, to bude velkostne a jazdne primeranejsi super ;)
No nebyl by to ferovy souboj. To vim:-)
1.4 so 180hp a fwd nie je nejaka slava
Co ti na to mam vravet. Homologacny special Fabia R2 1.6 liter ma tiez FWD 132kw a len 200mn. Ja mam na twinchargeri papierovo z vyroby dokonca 250nmB-]
na nestabilnom podvozku fabie ti staci aj 100 koni (aj to je uz vela) ... co stym chces robit, pochop ze to auto nema nic so sportovym autom, je to len nakupna taska vybavena s vykonnejsim motorom... stale to bude tazke na predku
Lebo to auto za hviezdotu Superchargera v beznej premavke kazdemu uide. Je to masaker aj na dialnici, tam nastupi turbo ..230 ako nic. Twincharger nieje ktovieako tazky motor. Lahsie uz to snad na predku ani nemoze byt
auto ma len nieco cez tonu ale kym to je priecne ulozeny motor a predny pohon, vahu nebude mat optimalne rozlozenu.. keby je pozdlzne ulozeny a zadnokolka tak to je ine .. ale to by nespravili, lebo oni potrebovali vyzmykat kupujuceho.. myslis si, ze ked ti do auta so zlym zakladom daju lepsi motor klietku a sportove pruziny tak to uz bude nieco ine? bude to len lepsia fabia
Z praxie viem, ze je to sleeper-Hothatch ako sa patri. Moja kratka verzia ma seriovo dokonca z fabriky za naraznikom zavazie kvoli optimalnemu vyvazaniu.
ak si si to kupil z bazaru za nejakych 5-7k € tak sa to oplatilo ak sa ti to auto subjektivne paci ... ale inak je to zbytocne davat na take auto - to je to iste ako keby som tuningoval thaliu
stou dácií opatrně, v turecku sice se znakem renault to mají vytuněný i taxikáři.
Thaliu :-D:-D:-D ty si dobry. Toto je reminiscencia zavodneho auta. Odkazuje na R2. Supercharger Eaton, 100 oktan, turbo...k temu maximalna burzoazna vybava ako mam ja. Nic take sa nikedy nevrati. Pozdnu a bezproblemovu CTHE verziu ako mam ja tiez nikto nepreda. A ked hej, tak to pod 300 000.- s malym najazdom nieje mozno zohnat.
WRC buď happy.Oni ti stejně jen závidí že máš v autě i motor.Malá auta jsou zábavná a všude se vlezou/zařadí do mezery kde by BMW M5 nemělo šanci.
Vdaka Michal, ja som happy. Moj rock'n'rollovy special je unikatny ako jedina Skodovka v historii s takymi komponentmi a vykonom na seriove male auto. To sa tazko prijima ked sa prepisuji dejiny. Vitazstvo mam aj vo VRS znaku;-)
Klidně bych bral aktuální fabii ale musela by mít 1.5tsi evo 110kw.Nebo clio se silnější 1.3 s manuálem.Jak psal Shimi dnes je už těžké sehnat malé auto se 150koňmi.Poslední je snad polo gti s amatem.
Michal: Potom je ještě možnost koupit auto v jiné zemi, třeba v Německu, kde je větší kupní síla a širší nabídka modelů a výbav. Ale chápu, že tahle varianta není pro každého. A nebo holt poskočit o třídu výš do C segmentu, tam je ještě jakž takž výběr. Co si budeme povídat, je to prostě na pikaču a nejhorší je, že to lepší nebude, to mě na tom se*e nejvíc.
Mizi to nenavratne pryc. Vybirej rychle nebo zkoncis jako zakaznik bazaru. Lepsi radu nemam.
Závidět fábku i kdyby v ní měl motor z F1? Jsi blázen. Pořád to bude jen prachsprostá škodovka - sračka vehikl.
Závidět někomu podřadnou Fabku? Tak to nehrozí...
Kdyby jsi vzhlížel k hlavní kategorii ve WRC (Hyundai,Toyota, Ford), to potom ano, ale k "juniorské, B-čkové", která je tam jen do počtu, a ještě k tomu ke škodovce😱, to hlava nebere...😏
ale hociaka stara e36 ta da v zakrutach kvoli tomu, ze to je lepsie vyvazene auto a je sportove
Take piloty lubim prekvapit najviacej;-) cucia ako puk ked zoslapnem podlahuB-]
takze ty hovoris, ze je lepsie mat malu spotrebu na tvojom "sportovom aute" ako mat lespie rozlozenie vahy? zaujimavy nazor .. to si potom kup daily s 2tonamy automatom a 3,0dieselom a mozes sa ist tesit, ze na rovine to da cez 200
Pozrite chalani, moje auto je specificke v jedne veci pro ktoru funguje najlepsie, a to v tom, ze to prekvapi kazdeho! V beznej premavke ve 100 percentoch vyhravam..a zatial co si v soku (wtf Skoda Fabia 2?) ci ta neklame zrak ..ti stihnem aj ujet. Bodka
tak to urcite :-D
:-D:-D:-D Naivní "závodník". Aby jsi nenarazil...😎
Milan: Já mu celkem rozumím, i když to tak neprožívám jako on. Se svojí nenápadnou Corsou GSi 1.6T 110 kW se čas od času dostávám do podobných situací. Lidi od toho auta na první dobrou nic nečekají a o to víc jsou potom překvapený. A o to víc mě štve, že v dnešní době sehnat náhradu je čím dál větší problém. Jak už jsem psal, v B segmentu už mi zbyla jen Fiesta ST, všechny ostatní automobilky hodily do této třídy vidle. Clio RS, 208 GTi, Ibiza Cupra, Corsa OPC, atd., všechno v trapu. A právě proto by byla i10 N v A segmentu, který už je taky ohlodaný na kost, živou vodou, škoda.
Šlapej, šlapej... nic jiného ta tvoje bída ani neumí. Rovně dokáže jet rychle každý.
fabia je taky isty potkan
:-D:-D:-D souhlasim! Ale ma skoro dvojnasobny vykonB-]
naco na predku je to zbytocne .. jedine ak by si mal 4x4 s lsd alebo torsenom a to asi nemas .. cize machrujes s autom co vychadza zo zakladu potkana na kolesach
ale je to furt jenom mrdka... ;-)
...uchylne rychla mrdka a civilni verze specialu R2 B-]
Tohle je diskuze k i10 N-line, ne o nějaké tuzingové škodovce.
I kdepak tuzing ale seriovy hothatch! Zato nova i10 N-line je sama designova kudrlinka ale je se svymi 100hp na tunu "all show, no go". Tohle jsme tu vlastne resiliB-]
Hot hatch si představuji jinak. Hlavně to musí mít rychlejší podvozek než motor a auto C segmentu. Ty hothatchi.
Pořád je to jen trapná Fabka, žádný sporťák.
To potom Golf GTI je odjakživa také mrdka, není-liž pravda ?A proč ho tedy tak opěvují ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.