Hyundai i10 N Line má české ceny. Jak si vede proti velkému rivalovi z Bratislavy?

Hyundai osadil svůj nejmenší model přeplňovaným motorem o výkonu 100 koní. O vyloženě ostrý model ovšem nejde.

Hyundai i10 v rámci expanze svých výbav představil sportovně střiženou verzi N Line, která se před pár dny začala vyrábět v Turecku. Změny nespočívají jen v úpravě exteriéru a interiéru, ale i v možnosti vybavit vůz přeplňovaným motorem o výkonu 100 koní. České zastoupení značky nyní zveřejnilo ceny a můžeme se tak podívat, jak si novinka na trhu stojí.

Hyundai i10 N Line s atmosférickým motorem 1.2i a pětistupňovou manuální převodovkou startuje na částce 379.990 Kč. Vychází tedy na stejné peníze jako nejvyšší verze Style se stejným motorem. Za přeplňovaný motor 1.0 T-GDI o výkonu 73 kW (100 koní) připlatíte 30 tisíc korun. Stejnou částku pak dáte i za pětistupňovou automatickou převodovku.

TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

TEST Hyundai i10 1.0i D-CVVT: Kde jiní pomalu končí, on stále zůstává

Ve výbavě najdete manuální klimatizaci, infotainment s úhlopříčkou 8“, bluetooth, zadní parkovací kameru či tempomat. Pokud ale chcete sportovně střiženou verzi s tou maximální možnou výbavou, budete muset sáhnout po nástavbě N Line Style, která do vozu přidá i automatickou klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla či bezdrátové nabíjení mobilních telefonů.

Tato verze startuje s motorem 1.2i na částce 399.990 Kč. S přeplňovanou jednotkou pod kapotou jste v tom za 429.990 Kč. Nutno ale podotknout, že se jedná pouze o standardní ceny. Hyundai dává v rámci letní akce na všechny verze slevu. Od každé částky si tak odečtěte ještě 40 tisíc korun. 

Kia Picanto po faceliftu má české ceny. Dostat se přes 400.000 Kč není problém

Kia Picanto po faceliftu má české ceny. Dostat se přes 400.000 Kč není problém

Verze N Line mají vedle nového motoru i 16palcová kola. Ani jednu z těchto položek do ostatních verzí nelze připlatit. Volitelná výbava je u sportovně střižených verzí strohá. Jako u všech modelů si můžete připlatit 12.900 korun za metalízu a pro verzi N Line Style je k mání paket Premium, který vůz doplní o navigaci, funkci Bluelink či rozpoznávání dopravních značek.

Hyundai i10 N Line moc konkurentů nemá. Za nejbližšího můžeme považovat Volkswagen up! GTI, který se vyrábí společně se Škodou Citigo a Seatem Mii v továrně VW v Bratislavě. Oproti i10 je brán jako ostrá verze. N Line od Hyundaie je přitom jen výbava, která dodá něco navíc. VW up! GTI stojí 412.900 Kč. Oproti i10 N Line ale může mít 17palcová kola, třídveřové provedení a již v základu má sportovně laděný podvozek. Jeho motor 1.0 TSI pak dosahuje výkonu 85 kW (115 koní). 

Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Pokud vezmeme nejvyšší výbavu N Line Style, tak Hyundai vychází stále výhodněji. Se započtením aktuální slevy by vás vyšel na 389.990 Kč. Musíte ale počítat s deficitem patnácti koní. Kompletní technické detaily zatím české zastoupení Hyundaie nezveřejnilo. Přímé srovnání s německým prckem by ale nebylo fér. Už jenom proto, že i10 N Line není pravověrná ostrá verze.

S motorem 1.0 T-GDI se nabízí i korporátní sourozenec Kia Picanto. Ta se ve verzi GT prodává za 369.980 Kč. Za tuto cenu nabídne téměř totožnou výbavu, ale její divoký design nemusí sednout každému.

Galerie doplněna o standardní verzi vozu.

Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

včera | Vladimír Kadera | 22 příspěvků
Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

4.  8.  2020 | Stanislav Kolman | 79 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků