Hyundai i10 je podle skotských novinářů nejlepším autem roku

Další anketa hledající nejlepší auto roku zná své výsledky. Po včerejším ženském autě roku, což je mimochodem Mercedes-Benz třídy S, tu máme výsledky SCOTY, tedy skotského auta roku. Tamní novináři přistoupili k celé věci z opačné strany a místo luxusního vozu upřednostnili vůz lidový. Skotským autem roku 2014 se stal Hyundai i10.

I dámy mají své Auto roku. Zde je přehled těch nejlepších pro rok 2014

I dámy mají své Auto roku. Zde je přehled těch nejlepších pro rok 2014

Huyndai i10 se svým vítězstvím zařadil mezi modely typu Range Rover Evoque (SCOTY 2011), Dacia Duster (SCOTY 2012) nebo Volkswagen Golf (SCOTY 2013).

V anketě skotského auta roku uspěla také například Mazda3, která vyhrála kategorii rodinných vozů, Seat Leon ST porazil všechny soupeře v kategorii kombíků, Citroën Grand C4 Picasso byl vyhlášen jako nejlepší MPV a Suzuki SX4 S-Cross ovládlo kategorii crossoverů. Zajímavé je vyhlašování nejlepšího použitého auta roku, za které byl označen Ford Focus. Jen pro úplnost dodejme, že jde o držitele titulu SCOTY pro rok 1998. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 59 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků