Hyundai i10 facelift: první foto „spalovací” verze

Že Hyundai chystá facelift i10 víme již dávno a že jej poprvé ukáže v Paříži jsme si také řekli. Dokonce ani jeho podoba není až tak úplně tajemstvím, neboť automobilka minulý týden letmo představila „model” BlueOn, který není ničím jiným než elektrickou i10 a postaven je pochopitelně již na bázi faceliftované verze. Jenže z modelu BlueOn jsme si toho moc neprohlédli a především - konvenční verze bude vypadat trochu jinak.

A právě její první foto vám nyní přinášíme. Je jedno jediné, ale aby mu nebylo smutno, přidáváme ještě pár nových snímků elektrické verze.

A co o inovované i10 víme? Krom toho, že přide s jistě skvělým litrovým motorem s 68 koňmi, který dostane emise CO2 v normovaném eurocyklu pod hranici 100 g na kilometr (zajímá to někoho?) v podstatě nic. Pařížský autosalon nám ale jistě přinese více.

Klepněte pro větší obrázek
Faceliftovaný Hyundai i10 s konvenčním pohonem...
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
...a elektrická BlueOn verze na nových snímcích.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Hyundai Getz 1,1
Rok výroby: 2003
Stav: 71 263 km
Cena: 36 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 62 450 km
Cena: 180 000 Kč
Hyundai ix35 1,7
Rok výroby: 2015
Stav: 17 071 km
Cena: 430 000 Kč
Hyundai H-1 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 186 359 km
Cena: 220 000 Kč
Hyundai Accent 1,4
Rok výroby: 2007
Stav: 126 041 km
Cena: 61 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků