Hyundai i10 Electric: produkční elektromobil pro rok 2010

9 komentářů

t
8. září • 16:07

Jenze tu elektrinu treba nekde vyrobit,,,nejake palivo do ty elektrarny nacpat,,,a co ty baterky,,,jakou maji zivotnost? pul roku? rok? dva?

eso
17. září • 6:38

výstižné

Tomáš
8. září • 8:13

No jo. U nás se budeme ještě sto let crcat s ISG, blue motion a dalšími pseudopohony na nejrůznější koktejly, a za kopečkama se už budou prohánět v elektromobilech :-D

Kamil
7. září • 12:34

V každém případě bude o auta s elektrickým pohonem zájem.Znám pár lidí z brna a jenom čekají jak budou nové auta na baterky k mání.V současné době jsou k sehnání 106 Peugeot,nebo Partner.Mění baterky za lipolky ale porád jsou to auta staré deset let ....

Martin
7. září • 12:47

Otázkou samozřejmě je, kolik to auto bude stát. V dnešní době je elektromobil stále frajeřina. Z hlediska pořizovacích nákladů i energetické bilance se prostě nevyplatí. Smysl má opravdu jen v nějakých přelidněných centrech měst.

michal kravcik
7. září • 9:00

od kedy sme sucast EU mame napatie v sieti 230V nie 220 ako za komncu. len tolko, (profesionalna porucha) :-D

Radek Ondrášík
7. září • 13:15

No jo, ale tu jste v Cechach, ne na Slovensku. Toliko k zemepisu. A jinak pravdu nemate. 230V se zavedlo davno pred vstupem do EU.

Bobr
7. září • 11:21

230/400

Antracit
7. září • 12:19

Střídavýýý, střídávýýý, silnýýý elektrickýý PROUD!

Doporučujeme

Články odjinud