Hyundai i10 Electric: produkční elektromobil pro rok 2010

Na prvních snímcích se můžete seznámit s novým elektromobilem odvozeným ze subkompaktu Hyundai i10, jenž připravuje svoji premiéru pro letošní autosalon ve Frankfurtu.

Nejde přitom o žádnou studii, ale o řádný model, který se na domácím trhu objeví již ve druhém pololetí příštího roku. Vyznačuje se elektromotorem o výkonu 65 koní (49 kW) a li-ionovými polymerovými akumulátory s kapacitou 16 kWh vyvinutými ve spolupráci se společností LG. Hyundai slibuje dosah 160 km a nejvyšší rychlost 130 km/h. Novinku bude možno nabíjet z běžné domácí sítě s napětím 220V, rychlejší dobití však slibuje omezeně dostupné napětí 415V. V tomto režimu údajně akumulátory dosáhnou 85 % své kapacity již za 15 minut, při napětí 220V v domácích podmínkách přitom dojde k dobití na 100 % za pět hodin. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i10 Electric
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 10 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků
Minitest Lexus CT200h: Výjimečný hatchback nikdy nebyl levnější

Lexus CT200h (minitest)

Lexus přestane vyrábět kompaktní luxusní hatchback. Mrzí vás to? Tak máte poslední příležitost! Vyzkoušeli jsme, jestli je v dnešním kontextu ještě o co stát.

4.  12.  2018 | Milan Lažanský | 22 příspěvků