Hyundai i10 Electric: produkční elektromobil pro rok 2010

Na prvních snímcích se můžete seznámit s novým elektromobilem odvozeným ze subkompaktu Hyundai i10, jenž připravuje svoji premiéru pro letošní autosalon ve Frankfurtu.

Nejde přitom o žádnou studii, ale o řádný model, který se na domácím trhu objeví již ve druhém pololetí příštího roku. Vyznačuje se elektromotorem o výkonu 65 koní (49 kW) a li-ionovými polymerovými akumulátory s kapacitou 16 kWh vyvinutými ve spolupráci se společností LG. Hyundai slibuje dosah 160 km a nejvyšší rychlost 130 km/h. Novinku bude možno nabíjet z běžné domácí sítě s napětím 220V, rychlejší dobití však slibuje omezeně dostupné napětí 415V. V tomto režimu údajně akumulátory dosáhnou 85 % své kapacity již za 15 minut, při napětí 220V v domácích podmínkách přitom dojde k dobití na 100 % za pět hodin. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i10 Electric
Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků