Hyundai i10 Electric: produkční elektromobil pro rok 2010

Na prvních snímcích se můžete seznámit s novým elektromobilem odvozeným ze subkompaktu Hyundai i10, jenž připravuje svoji premiéru pro letošní autosalon ve Frankfurtu.

Nejde přitom o žádnou studii, ale o řádný model, který se na domácím trhu objeví již ve druhém pololetí příštího roku. Vyznačuje se elektromotorem o výkonu 65 koní (49 kW) a li-ionovými polymerovými akumulátory s kapacitou 16 kWh vyvinutými ve spolupráci se společností LG. Hyundai slibuje dosah 160 km a nejvyšší rychlost 130 km/h. Novinku bude možno nabíjet z běžné domácí sítě s napětím 220V, rychlejší dobití však slibuje omezeně dostupné napětí 415V. V tomto režimu údajně akumulátory dosáhnou 85 % své kapacity již za 15 minut, při napětí 220V v domácích podmínkách přitom dojde k dobití na 100 % za pět hodin. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i10 Electric
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků