Hyundai i10 a i20 Fiorucci: více stylu

Hyunda připravil pro příznivce v Evropě speciální série svých kompaktů i10 a i20. Sázejí hlavně na oslnivý styl.

Pánové z evropské divize Hyundai se evidentně nechali inspirovat produkty italského Fiatu, který svým značkám čas od času dopřeje omezené série automobilů, na jejichž přípravě se podílejí slavné značky z oděvního průmyslu. Italská odnož značky Hyundai totiž právě ve spolupráci s milánskou módní značkou Fiorucci představila zvláštní edice svých základních modelů i10 a i20. Obě řady se v sérii Fiorucci vyznačují specifickým zbarvením uvnitř i zvenčí, lepší výbavou a použitím prvotřídních čalounických a obkladových materiálů v interiéru.

Praktický „prcek“ Hyundai i10 Fiorucci je k mání v pěti barvách karoserie Deep Ocean Blue, Oyster Gray, Sleek Silver, Stone Black a Crystal White, přičemž detaily včetně masky chladiče a krytů zrcátek jsou vyvedeny v růžovém, nebo světle zeleném odstínu. Dvojtónový charakter zbarvení se přenáší také do interiéru, kde najdeme kontrastní kombinace na sedadlech, palubní desce, dveřních obkladech, koberečcích či madle řadicí páky. Přidanou hodnotu představují hlavně shrnovací střecha a parkovací asistent s kamerou a projekcí do vnitřního zpětného zrcátka. O pohon vozu Hyundai i10 Fiorucci se stará standardní zážehový tříválec s objemem 1,1 l a výkonem 66 koní (49 kW) při 5 500 ot./min. a prodávat se má za ceny od 10 990 eur. 

Pokud je pro vás model i10 přeci jen příliš malý, má pro vás Hyundai v nabídce také větší i20 Fiorucci. Italští zákazníci mohou v tomto případě vybírat ze čtyř laků karoserie Crystal White, Blue Spark, Dark Gray, Sleek Silver a Black Diamond, přičemž všechny exteriérové doplňky jsou dodávány výhradně v matně černém provedení. Prostor pro cestující je opět doplněn novými prvky a materiály a dodává se v kombinaci černé a oranžové. Také v tomto případě se můžete těšit na parkovací asistent s couvací kamerou, plátěná střecha je však nahrazena párem střešních oken. Jedinou možností je čtyřválec 1,2 l o výkonu 78 koní (57 kW) při 6 000 ot./min., ceny modelu i20 Fiorucci startují na částce 14 990 eur.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekHyundai i10 Fiorucci
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i20 Fiorucci
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků