Hyundai i10 a i20 Fiorucci: více stylu

Hyunda připravil pro příznivce v Evropě speciální série svých kompaktů i10 a i20. Sázejí hlavně na oslnivý styl.

Pánové z evropské divize Hyundai se evidentně nechali inspirovat produkty italského Fiatu, který svým značkám čas od času dopřeje omezené série automobilů, na jejichž přípravě se podílejí slavné značky z oděvního průmyslu. Italská odnož značky Hyundai totiž právě ve spolupráci s milánskou módní značkou Fiorucci představila zvláštní edice svých základních modelů i10 a i20. Obě řady se v sérii Fiorucci vyznačují specifickým zbarvením uvnitř i zvenčí, lepší výbavou a použitím prvotřídních čalounických a obkladových materiálů v interiéru.

Praktický „prcek“ Hyundai i10 Fiorucci je k mání v pěti barvách karoserie Deep Ocean Blue, Oyster Gray, Sleek Silver, Stone Black a Crystal White, přičemž detaily včetně masky chladiče a krytů zrcátek jsou vyvedeny v růžovém, nebo světle zeleném odstínu. Dvojtónový charakter zbarvení se přenáší také do interiéru, kde najdeme kontrastní kombinace na sedadlech, palubní desce, dveřních obkladech, koberečcích či madle řadicí páky. Přidanou hodnotu představují hlavně shrnovací střecha a parkovací asistent s kamerou a projekcí do vnitřního zpětného zrcátka. O pohon vozu Hyundai i10 Fiorucci se stará standardní zážehový tříválec s objemem 1,1 l a výkonem 66 koní (49 kW) při 5 500 ot./min. a prodávat se má za ceny od 10 990 eur. 

Pokud je pro vás model i10 přeci jen příliš malý, má pro vás Hyundai v nabídce také větší i20 Fiorucci. Italští zákazníci mohou v tomto případě vybírat ze čtyř laků karoserie Crystal White, Blue Spark, Dark Gray, Sleek Silver a Black Diamond, přičemž všechny exteriérové doplňky jsou dodávány výhradně v matně černém provedení. Prostor pro cestující je opět doplněn novými prvky a materiály a dodává se v kombinaci černé a oranžové. Také v tomto případě se můžete těšit na parkovací asistent s couvací kamerou, plátěná střecha je však nahrazena párem střešních oken. Jedinou možností je čtyřválec 1,2 l o výkonu 78 koní (57 kW) při 6 000 ot./min., ceny modelu i20 Fiorucci startují na částce 14 990 eur.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekHyundai i10 Fiorucci
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i20 Fiorucci
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků