Hyundai i10 a i20 Fiorucci: více stylu

Hyunda připravil pro příznivce v Evropě speciální série svých kompaktů i10 a i20. Sázejí hlavně na oslnivý styl.

Pánové z evropské divize Hyundai se evidentně nechali inspirovat produkty italského Fiatu, který svým značkám čas od času dopřeje omezené série automobilů, na jejichž přípravě se podílejí slavné značky z oděvního průmyslu. Italská odnož značky Hyundai totiž právě ve spolupráci s milánskou módní značkou Fiorucci představila zvláštní edice svých základních modelů i10 a i20. Obě řady se v sérii Fiorucci vyznačují specifickým zbarvením uvnitř i zvenčí, lepší výbavou a použitím prvotřídních čalounických a obkladových materiálů v interiéru.

Praktický „prcek“ Hyundai i10 Fiorucci je k mání v pěti barvách karoserie Deep Ocean Blue, Oyster Gray, Sleek Silver, Stone Black a Crystal White, přičemž detaily včetně masky chladiče a krytů zrcátek jsou vyvedeny v růžovém, nebo světle zeleném odstínu. Dvojtónový charakter zbarvení se přenáší také do interiéru, kde najdeme kontrastní kombinace na sedadlech, palubní desce, dveřních obkladech, koberečcích či madle řadicí páky. Přidanou hodnotu představují hlavně shrnovací střecha a parkovací asistent s kamerou a projekcí do vnitřního zpětného zrcátka. O pohon vozu Hyundai i10 Fiorucci se stará standardní zážehový tříválec s objemem 1,1 l a výkonem 66 koní (49 kW) při 5 500 ot./min. a prodávat se má za ceny od 10 990 eur. 

Pokud je pro vás model i10 přeci jen příliš malý, má pro vás Hyundai v nabídce také větší i20 Fiorucci. Italští zákazníci mohou v tomto případě vybírat ze čtyř laků karoserie Crystal White, Blue Spark, Dark Gray, Sleek Silver a Black Diamond, přičemž všechny exteriérové doplňky jsou dodávány výhradně v matně černém provedení. Prostor pro cestující je opět doplněn novými prvky a materiály a dodává se v kombinaci černé a oranžové. Také v tomto případě se můžete těšit na parkovací asistent s couvací kamerou, plátěná střecha je však nahrazena párem střešních oken. Jedinou možností je čtyřválec 1,2 l o výkonu 78 koní (57 kW) při 6 000 ot./min., ceny modelu i20 Fiorucci startují na částce 14 990 eur.   

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekHyundai i10 Fiorucci
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i20 Fiorucci

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Hyundai ix35 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 96 400 km
Cena: 252 000 Kč
Hyundai Accent 1,4
Rok výroby: 2007
Stav: 82 557 km
Cena: 70 000 Kč
Hyundai Getz 1,1
Rok výroby: 2003
Stav: 71 166 km
Cena: 40 000 Kč
Hyundai ix35 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 55 407 km
Cena: 287 000 Kč
Hyundai ix20 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 84 523 km
Cena: 157 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků