Nový Hyundai i10 má české ceny. Nabízí akce a slevy, ale musíte být hodně rychlí

David  |  03. 12. 2019 08:16

Hmmm 👍

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 12. 2019 08:36

Tak... základní motor nic extra, ale s tou dvanáctistovkou to může být docela zajímavá městská raketa. Tedy pokud to nepokazí zpřevodováním, čemuž ale tabulková spotřeba moc nenapovídá. Zároveň ale docela drahá raketa, když jen o deset tisíc více stojí Clio se 74 kW.

Odpovědět  |   | 
Scarab  |  03. 12. 2019 09:07

No, myslím, že u té i10 by stačil i ten slabší litr. Samozřejmě, pokud se nepředpokládá trvalý provoz v plném obsazení a současně velké požadavky na zrychlení.

Odpovědět  |   | 
Homer  |  03. 12. 2019 09:46

Hmm Peugeot 208 v akci koukám. Jojo je třeba si koupit slušné auto, ať člověk netrapasí s těmi vyhozenými Hovnaji. Ještě že se redakce hezky věnuje i ostatním.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  03. 12. 2019 10:43

Jo, redakce se stává prodejním oddělením vyřazených Hovnajů Tyjo, fakt už zase, předtím zcela nutně i30 nebo i20. Nyní koupě i10 omg. O Karkulce prosím nebude? To Peugeot, Ford, Škoda, Opel, max reportáž o novém systému. Přitom by si člověk koupil raději je. Už se ale těším, až bude mít Dacia za chvilku nový model. Pak tu snad bude článků na doprodej Sandero a Logan alespoň 5 A na velorex i10 si nikdo ani nevzpomene

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 12. 2019 10:45

Hoši, jděte se léčit.

Odpovědět  |   | 
k22  |  03. 12. 2019 14:06

208ka je neskutečně stísněný auto a tříválecl 75 hp? Děkuji, to raději budu do smrti ku**da...


Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 12. 2019 15:23

Hm, 208 má taky motor se 74 kW a kupodivu i 96 kW, na které se Hyundai nechytá ani z dálky. A že by zrovna nová 208 byla stísněná? Jo, možná ve srovnání s Octavií, ale jinak je to dost prostorné malé auto.

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  03. 12. 2019 09:48

Podivam se na hodnotu zrychleni a rovnou vim, ze nestacil.

A jinak samozrejme akce o nicem, protoze k tomu zajimavemu + dobremu + vhodnemu.... motoru nenabizi nic a stoji to defacto tolik, co i30 1,4 v podobne vybave.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  03. 12. 2019 09:30

R4 o objemu 1.25 litru? V A segmentu? Tak to je v dnešní pokřivené ekodobě svým způsobem revoluční nabídka. Každopádně za 320.000,- bych šel raději do o třídu větší Kia Rio s 1.4 R4.

Odpovědět  |   | 
Gagarin235  |  03. 12. 2019 09:59

Jsem zvědavý na asistenta pro jízdu v pruzích,když ho dávají v packetu start v téhle třídě auta. Měl jsem možnost porovnat Lane Assist ve Scale, Octavii, Superbu i Kodiaqu. Ve Scale je naprosto příšerný, tak proto ta obava :D

Odpovědět  |   | 
TU-144  |  03. 12. 2019 11:10

Skutečně fungují jinak? Já si říkal, že to vše bude stejný software, který pohání stejně rychlý hardware, se stejnými senzory. Tak si ne.

Odpovědět  |   | 
.  |  03. 12. 2019 13:06

Jak se choval? A který ti vyhovoval?

Odpovědět  |   | 
JaSo  |  03. 12. 2019 13:56

Kdo si koupi Hovnaje, na do smrti ku.n.da je. Dik

Odpovědět  |   | 
k22  |  03. 12. 2019 14:08

Nemáž za co b*be
Teď skoč do svý 3válcoý Fabky 1.0 MPI 60hp za 299 kolíků a užívej si...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  03. 12. 2019 16:57

Ty jsi se přežral paštikou, viď čecháčku?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  04. 12. 2019 07:06

A ty jsi co, skopcak?

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  03. 12. 2019 19:40

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.

Odpovědět  |   | 
Macino  |  23. 01. 2020 13:42

Ten názov hovnaj používajú tí, čo jazdia na bazarovej Oktávke prvej generácie v plnej výbave... A serie ich to, že si ten Hovnaj nemôžu kúpiť. Ja jazdím už v druhom Hyundai a som maximálne spokojný. Áno, mám i10 úplne nový, pred tým i20. A slovo servis poznám len ako miesto pre záručné prehliadky. A záruku 5 rokov bez obmedzenie kilometrov tiež málokto dáva, že...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

dnes | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 197 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 40 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro