Nový Hyundai i10 má české ceny. Nabízí akce a slevy, ale musíte být hodně rychlí

19 komentářů

Macino
23. ledna • 13:42

Ten názov hovnaj používajú tí, čo jazdia na bazarovej Oktávke prvej generácie v plnej výbave... A serie ich to, že si ten Hovnaj nemôžu kúpiť. Ja jazdím už v druhom Hyundai a som maximálne spokojný. Áno, mám i10 úplne nový, pred tým i20. A slovo servis poznám len ako miesto pre záručné prehliadky. A záruku 5 rokov bez obmedzenie kilometrov tiež málokto dáva, že...

JaSo
3. prosince • 13:56

Kdo si koupi Hovnaje, na do smrti ku.n.da je. Dik :-P

Assasin
3. prosince • 19:40

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.B-]

Roman
3. prosince • 16:57

Ty jsi se přežral paštikou, viď čecháčku?B-]

Tom
4. prosince • 7:06

A ty jsi co, skopcak?

k22
3. prosince • 14:08

Nemáž za co b*be :-D
Teď skoč do svý 3válcoý Fabky 1.0 MPI 60hp za 299 kolíků a užívej si...;-)

Gagarin235
3. prosince • 9:59

Jsem zvědavý na asistenta pro jízdu v pruzích,když ho dávají v packetu start v téhle třídě auta. Měl jsem možnost porovnat Lane Assist ve Scale, Octavii, Superbu i Kodiaqu. Ve Scale je naprosto příšerný, tak proto ta obava :D

.
3. prosince • 13:06

Jak se choval? A který ti vyhovoval?

TU-144
3. prosince • 11:10

Skutečně fungují jinak? Já si říkal, že to vše bude stejný software, který pohání stejně rychlý hardware, se stejnými senzory. Tak si ne.

Shimi
3. prosince • 9:30

R4 o objemu 1.25 litru? V A segmentu? Tak to je v dnešní pokřivené ekodobě svým způsobem revoluční nabídka. :-D Každopádně za 320.000,- bych šel raději do o třídu větší Kia Rio s 1.4 R4.

mpolan
3. prosince • 8:36

Tak... základní motor nic extra, ale s tou dvanáctistovkou to může být docela zajímavá městská raketa. Tedy pokud to nepokazí zpřevodováním, čemuž ale tabulková spotřeba moc nenapovídá. Zároveň ale docela drahá raketa, když jen o deset tisíc více stojí Clio se 74 kW.

Scarab
3. prosince • 9:07

No, myslím, že u té i10 by stačil i ten slabší litr. Samozřejmě, pokud se nepředpokládá trvalý provoz v plném obsazení a současně velké požadavky na zrychlení.

Takurcite
3. prosince • 9:48

Podivam se na hodnotu zrychleni a rovnou vim, ze nestacil. A jinak samozrejme akce o nicem, protoze k tomu zajimavemu + dobremu + vhodnemu.... motoru nenabizi nic a stoji to defacto tolik, co i30 1,4 v podobne vybave.

Homer
3. prosince • 9:46

Hmm Peugeot 208 v akci koukám. Jojo je třeba si koupit slušné auto, ať člověk netrapasí s těmi vyhozenými Hovnaji. Ještě že se redakce hezky věnuje i ostatním.

k22
3. prosince • 14:06

208ka je neskutečně stísněný auto a tříválecl 75 hp? Děkuji, to raději budu do smrti ku**da...
:-D

mpolan
3. prosince • 15:23

Hm, 208 má taky motor se 74 kW a kupodivu i 96 kW, na které se Hyundai nechytá ani z dálky. A že by zrovna nová 208 byla stísněná? Jo, možná ve srovnání s Octavií, ale jinak je to dost prostorné malé auto.

Rokyta ex Acz
3. prosince • 10:43

Jo, redakce se stává prodejním oddělením vyřazených Hovnajů :-D Tyjo, fakt už zase, předtím zcela nutně i30 nebo i20. Nyní koupě i10 omg. O Karkulce prosím nebude? :-O To Peugeot, Ford, Škoda, Opel, max reportáž o novém systému. Přitom by si člověk koupil raději je. Už se ale těším, až bude mít Dacia za chvilku nový model. Pak tu snad bude článků na doprodej Sandero a Logan alespoň 5 :-) A na velorex i10 si nikdo ani nevzpomene :-D

mpolan
3. prosince • 10:45

Hoši, jděte se léčit.

David
3. prosince • 8:16

Hmmm 👍

Doporučujeme

Články odjinud