Nový Hyundai i10 má české ceny. Nabízí akce a slevy, ale musíte být hodně rychlí

Ještě minulý týden byly sdělovací prostředky plné slev spojených s Černým pátkem. Dnes vstupuje na trh nový Hyundai i10 a hraje na podobnou notu. Akční nabídka však platí podstatně déle.

Nová generace městského modelu Hyundai i10 měla premiéru na letošním autosalonu ve Frankfurtu a pro vstup na český trh si připravila zajímavé akce. Nejenže na všechny verze poskytuje plošnou slevu 40.000 Kč, která v daném segmentu dělá opravdu hodně, ale z jasně daných cen dovede ještě nějakou tu tisícovku slevit. Zvýhodněné pakety budou v nabídce až do 18. ledna a platí pro prvních 100 objednaných vozů.

Hyundai to v umírající třídě nevzdává! i10 nové generace jsme si prohlédli naživo

Hyundai to v umírající třídě nevzdává! i10 nové generace jsme si prohlédli naživo

Nejlevnější verze Start vychází na 219.990 Kč. Výbava zahrnuje třeba 14palcová kola s velkoplošnými kryty, automatické přepínání dálkových světel, autonomní nouzové brzdění, asistent pro vedení v jízdních pruzích a sledování únavy řidiče, šest airbagů, centrální zamykání, elektricky ovládaná přední okna, tempomat a omezovač rychlosti, dva reproduktory, ale už ne klimatizaci nebo rádio.

Asi jenom málokdo ale sáhne po naprostém základu (byť dobře vybaveném), když stačí přihodit 10.000 Kč a povýšit na výbavu Classic. Ta zahrnuje manuální klimatizaci a dovoluje si připlatit za automatickou převodovku. Hlavně ale otevírá nabídku paketů Club a Go. A teď to začne být zajímavé.

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Paket Club, jehož součástí je rádio s ovládáním na volantu, přední mlhovky, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, elektrické ovládání zrcátek a dojezdová rezerva, běžně stojí 10.000 Kč. V rámci zaváděcí akce je však zdarma. Vůz tak vychází na stejných 229.990 Kč jako běžná linie Classic. Za paket Go, který zahrnuje položky paketu Club a k tomu kůží potažený volant a hlavici řadicí páky, centrální zamykání s dálkových ovládáním a bluetooth handsfree, se běžně připlácí 20.000 Kč, Hyundai však na něj dává 10.000 Kč slevu. Namísto 249.990 Kč tak zaplatíte jenom 239.900 Kč.

Výbava Smart už nabízí možnost volby mezi dvěma motory (1.0i/49 kW a 1,25i/64 kW). V základu dostanete kliky dveří a vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie, projektorové světlomety s přisvěcováním do zatáčky, LED denní svícení, asistent rozjezdu do kopce, zadní kotoučové brzdy, parkovací senzory, couvací kameru, infotainment s 8palcovým dotykovým displejem a funkcemi Android Auto a Apple CarPlay, tónovaná skla či středovou loketní opěrku.

Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Kola jsou stále 14palcová s velkoplošnými kryty, v rámci zaváděcí akce však dostanete zdarma lité patnáctky. Za 8000 Kč můžete mít i dvoubarevné provedení karoserie, které je možné kombinovat jen s vyššími výbavami (stojí 8000 Kč). Metalíza za 12.900 Kč je v nabídce pro všechny dostupné výbavy. Automaticky dostanete také benefity jako sadu zimních kol nebo slevu na tankování po dobu pěti let.

Vrchol představuje linie Style, kterou nelze kombinovat se zvýhodněnými pakety. Nad rámec výbavy Smart má automatickou klimatizaci, vyhřívání předních sedadel a volantu a zadní elektrická okna. Jako jediná také dovoluje připlatit si za paket Premium. Stojí 50.000 Kč a zahrnuje navigaci, startování tlačítkem, síť v zavazadlovém prostoru, litá 16palcová kola a systém rozpoznávání dopravních značek.

Hyundai i10 (2019) na českém trhu: Ceny a technická data
Motor 1.0i 1.25i
Zdvihový objem [cm3] 998 1248
Válce/ventily 3/4 4/4
Výkon [kW/min] 49/- 64/-
Točivý moment [Nm/min] 96/- 118/-
Převodovka 5M(5A) 5M(5A)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 14,6(17,3) 12,6(15,8)
Maximální rychlost [km/h] 156 171
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 5,1(5,3) 5,3(5,5)
Cena Start [Kč] 219.990 -
Cena Classic [Kč] 229.900 -
Cena Classic Club [Kč] 229.990* -
Cena Classic Go [Kč] 239.990* -
Cena Smart [Kč] 269.990 289.990
Cena Style [Kč] 299.990 319.990
*V rámci zaváděcí akce do 18.1.2020, jinak za 239.990 Kč (Club) a 249.990 Kč (Go). K výbavě Start nelze automat. Údaje v závorkách platí pro automat za 30.000 Kč
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 144 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků