Hyundai i-oniq naznačí v Ženevě nový design značky

Stánek Hyundaie v březnu v Ženevě bude zdoben novou studií. Jmenovat se má i-oniq a určí směrování Hyundaie v blízké budoucnosti.
Hyundai i-oniq naznačí v Ženevě nový design značky

Nový koncept Hyundai vznikl ve vývojovém centru značky v německém Rüsselsheimu. Podle slov svých tvůrců má naznačit, jakými stezkami se bude v dohledné budoucnosti ubírat stylistický směr „fluidních tvarů“, který v současnosti promlouvá zejména skrze sedan a kombi Hyundai i40 nebo neortodoxní a obtížně zařaditelný Hyundai Veloster.

Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i-oniq: první oficiální snímek připravované zásadní studie

Thomas Bürkle, šéfdesignéra evropské části Hyundaie, popisuje styl připravované studie takto: „Siluetu konceptu i-oniq tvoří pár výrazných křivek, jež podporují dojem hravého kontrastu mezi ostře řezanými dominantními rysy a měkkými, svalnatými doplňky.“

Test: Hyundai Veloster 1.6 GDI - atmosférické radovánky

Test: Hyundai Veloster 1.6 GDI - atmosférické radovánky

Konkrétnější informace k nové studii Hyundai i-oniq včetně konkrétnějších obrázků mají být k dispozici „během následujících týdnů“. Takže se připravme na další nekonečnou eskapádu uvolňování bezvýznamných detailů a nic neříkajících snímků…
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků