Hyundai i-oniq naznačí v Ženevě nový design značky

Stánek Hyundaie v březnu v Ženevě bude zdoben novou studií. Jmenovat se má i-oniq a určí směrování Hyundaie v blízké budoucnosti.
Hyundai i-oniq naznačí v Ženevě nový design značky

Nový koncept Hyundai vznikl ve vývojovém centru značky v německém Rüsselsheimu. Podle slov svých tvůrců má naznačit, jakými stezkami se bude v dohledné budoucnosti ubírat stylistický směr „fluidních tvarů“, který v současnosti promlouvá zejména skrze sedan a kombi Hyundai i40 nebo neortodoxní a obtížně zařaditelný Hyundai Veloster.

Klepněte pro větší obrázek
Hyundai i-oniq: první oficiální snímek připravované zásadní studie

Thomas Bürkle, šéfdesignéra evropské části Hyundaie, popisuje styl připravované studie takto: „Siluetu konceptu i-oniq tvoří pár výrazných křivek, jež podporují dojem hravého kontrastu mezi ostře řezanými dominantními rysy a měkkými, svalnatými doplňky.“

Testy | Hyundai

Test: Hyundai Veloster 1.6 GDI - atmosférické radovánky

Konkrétnější informace k nové studii Hyundai i-oniq včetně konkrétnějších obrázků mají být k dispozici „během následujících týdnů“. Takže se připravme na další nekonečnou eskapádu uvolňování bezvýznamných detailů a nic neříkajících snímků…
 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků