Hyundai i Kia připravují konkurenci pro levná čínská SUV

10 komentářů

kopol
16. května • 9:31

Celkom nepresne info.
Cinanom v Cine konkurovat nebudu - to je odpad a navyse, Cina si potrpi na znackove veci.
A SUV nie su kupovane kvoli praktickosti :-)Ide skor o rozsirenie o male crossovery - kde doposial H/K nema zastupenie.To oddeli modely a prave naopak - umozni zvysit ceny.Ako to ostatne coskoro urobi aj Skoda - nove vacsie SUV (v reale ale podobne Yetimu) bude predavat drahsie, mensie SUV (v reale Fabia) bude o nieco lacnejsie, ale stale podstatne drahsie ako Fabia.
Takze dvojnasobna ryza.H/K to urobia podobne - coskoro pride Kia Niro a Hyundai ix25, ako male crossovery.
Nasledovat bude zvysenie ceny za tucson a Sportage :-)Je to len biznis.;-)

andy
16. května • 12:42

trochu ťa opravím: Kia Niro ešte nebude malý crossover, ale hybridné auto v karosérii SUV. malý crossover s bežnými motormi bude ešte ďalšie auto s iným menom a menšou veľkosťou.

Kalk
16. května • 5:53

Zelí a tobě podobní. Tupouni uslintany.Nejsem majitelem ani jednoho vozu z tohoto koncernu ale hloubka tve demence je nedozirna. B-]B-]

Zelí
15. května • 19:19

Oni nemusí nic nového vymýšlet, vždyť už to vyrábí. Jenom to trochu zlevní a je to. Nemusí na tom mít takový vejvar.

LOL
15. května • 20:00

to by mě pak zajímalo, kam potom řadíš o dost méně spolehlivý "Das Auto" koncern? ;-)

Zelí
16. května • 6:34

Já neposuzuju jejich kvalitu. Jenom parafrázuju jejich vlastní argumentaci při příchodu do čr. Asijské ceny.... česká kvalita. Takže by se jenom vrátili na ty asijské ceny, jak slibovali a mají hotovo.

LOL
16. května • 14:08

No já ty asijské ceny vidím stále, stačí si nakonfigurovat cedníka nebo i30 a srovnat s ochcáfkou.

Jarda
16. května • 17:41

Lol, ty jsi ale pako, možná si umíš spočítat 1+1, ale už ne 1+1+2. Konfiguruj si hnůjdej jak chceš, ale i když ti vyjde úspora pár desítek tisíc, projebeš ji nejpozději na druhém servisu. Od 60 000 jsi na tom finančně stejně, pak už jsi jen dražší a navíc jezdíš v plečce pro trotly. Završíš to v max. 150 000 km, kdy zatímco ty máš skoro mrtvé auto, které od tebe koupí jen kokot, tak tebou opovrhovaná vochcávka bude akorát dobře zajetá a ještě po dalších 100 000 se dobře prodá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
LOL
16. května • 22:27

Škodofku jsem měl od novoty (jak jinak), začala se rozpadat už ve 120 tisících. ;-) A takovou sračku už si nikdy nekoupím, horší je snad už jen Sopel.
Známý má Accenta z roku 2000. To auto nevidělo značkový servis už 10 let, nestará se o něj, přesto do něj leje jen benzin a semtam vymění olej. A jen tak mimochodem, mám pocit že KIA mají v ceně auta standardní servisní úkony po dobu 7 let nebo 150 tisíc km, takže běžná údržba je nula, platíš jen to co spotřebuješ, tj. destičky apod., ty špóroplečko. ;-)Jo, a kokota poznám hned. Sedí ve své olítané Octě se stočeným tacháčem z Áček a tváří se jako by šoféroval Mercedes. ;-)

Drákula 48
21. května • 8:32

jj. Nebo sedí v olítaném Passatu ... :-D a tváří se ještě lépe.

Doporučujeme

Články odjinud