Hyundai i Kia připravují konkurenci pro levná čínská SUV

Hyundai i Kia připravují konkurenci pro levná čínská SUV

Není to tak dávno, co musely korejské automobilky lákat zákazníky hlavně svojí cenou. Jak se ale zlepšila kvalita, vzrostla také cena. Jejich úlohu aktuálně přebírají čínské automobilky. A právě s tím teď chce korejský koncern Hyundai-Kia bojovat za pomoci levných automobilů.

V plánu jsou zatím výhradně vozy typu SUV, první s logem Hyundai by se měl začít vyrábět v listopadu v čínském městě Changzhou. Sesterská Kia připravuje středně velké SUV na rok 2017, kompaktní crossover by měl dorazit o rok později.

Citroën C6 se vrací, ale jen jako luxusní sedan výhradně pro Čínu

Citroën C6 se vrací, ale jen jako luxusní sedan výhradně pro Čínu

Ušetřit chtějí automobilky zejména na dílech od dodavatelů, většina dílů by tak měla pocházet od čínských společností. Zároveň už v čínském městě Yantai před časem vzniklo vývojové centrum.

Nové modely se budou zatím prodávat jen na čínském trhu, je ale dost možné, že se v průběhu času ukážou i v Evropě. Ostatně, úspěch Dacie jasně ukazuje, že cena hraje při koupi nového vozu důležitou roli.

Borgward se definitivně vrací na trh. Ročně chce vyrobit až 360 000 vozů

Borgward se definitivně vrací na trh. Ročně chce vyrobit až 360 000 vozů

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

dnes | Milan Lažanský | 13 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků