Hyundai Hexa Space (HND-7) má osm sedadel

Autosalon v indickém Novém Dillí se stal místem premiéry také zábavného a nebývale prostorného konceptu Hyundai.

Značka Hyundai patří k těm automobilkám, jež berou indický boom poptávky po motorových vozidel, resp. rychlé přesedání obyvatel ze skútrů do aut, opravdu vážně, což prokázala na letošním autosalonu v Novém Dillí. Představila zde působivou koncepční studii s označením Hexa Space (v některých materiálech je uváděna také jako HND-7).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Hexa Space (HND-7)

O pohon studie Hexa Space se stará zážehová jednotka Kappa s objemem 1,2 l, přímým vstřikováním a přeplňováním doplněná šestistupňovou automatickou převodovkou. Podle marketingového oddělení Hyundaie tento koncept míří především na třicátníky a čtyřicátníky hledající vozidlo pro víceúčelové využití.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Za pozornost stojí poněkud futuristicky pojatý interiér s nepříliš obvyklým uspořádáním sedadel ve třech řadách s konfigurací 3 + 3 + 2, přičemž středová sedadla obou předních řad jsou pro zajištění potřebného prostoru pro ramena cestujících posunuta poněkud vzad. Zadní pár dveří je posuvný směrem vzad, přistup posádky do interiéru je pak dále vylepšen vypuštěním sloupku B.   
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků