Hyundai HCD10 Hellion: pro mladé

Tradiční dodavatel studií a konceptů přišel i do Los Angeles s futuristickými vozy. Jedním z nich je Hellion, na silnici s zřejmě neobjeví, ale přináší pár zajímavých prvků.

Korejská automobilka Hyundai přivezla na autosalon do Los Angeles studii malého třídveřového hatchabcku. Ten představuje pohled na budoucí vozy pro mladé řidiče, kteří mají rádi dostatek prostoru zabalený v kompaktních rozměrech.

Přes použití dvojice bočních dveří nabízí studie čtyři čtyři plnohodnotná místa, kam se mají vejít dospělé osoby. Interiér je v duchu sportovních vozů rozdělen na dvě poloviny velkým středovým tunelem, který slouží nejen pro oko, ale také pro umístění potřebných ovládačů.

Celý interiér je pojat tradičně velmi futuristicky a nenabízí potřebná praktická řešení. To samé platí i o exteriéru, který je navržen hlavně pro ukázku síly designérské kreativity korejské automobilky.

Velmi mohutná karosérie s výraznými blatníky má, až na velké přední, velmi mála okna, která určitě nepřidají na přehlednosti co se děje v okolí. Naopak velmi zajímavě je řešena střecha s prosklenými panely, které lze zatáhnout a užívat si tak jízdu s větrem nad hlavou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai HCD10 Hellion
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků