Hyundai HCD-14 Genesis: pohled do věštící koule

Automobilka Hyundai v Detroitu vystavila novou koncepční studii s označením HCD-14 Genesis.

Již z přídomku Genesis je jasné, že má jít o předznamenání budoucnosti vlajkové lodi značky Hyundai, ovšem význam této studie sahá poněkud dále. Dle tvrzení koncernu Hyundai má totiž „automobilovému světu nabídnout pohled do budoucnosti luxusních automobilů Hyundai, trojrozměrného ovládání palubních soustav a zosobněné jízdní dynamičnosti“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai HCD-14 Genesis

Většina stylistických prvků této celkem konzistentně působící studie s označením Hyundai HCD-14 Genesis zřejmě míří směrem k následující generaci aktuálního modelu Hyundai Genesis. Zvláště z profilu vám novinka možná připomene Audi A7, ovšem pohledy do útrob karoserie ukazují, že interiér a pracoviště řidiče jsou zatím čistě „konceptuální“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér je zatím čistým stylistickým cvičením

A poznámka na závěr. Hyundai své studie v poslední době často uvozuje písmeny „HCD“, jež jsou zkratkou jeho amerického stylistického střediska Hyundai California Design.
 

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků