Hyundai HCD-14 Genesis: pohled do věštící koule

Automobilka Hyundai v Detroitu vystavila novou koncepční studii s označením HCD-14 Genesis.

Již z přídomku Genesis je jasné, že má jít o předznamenání budoucnosti vlajkové lodi značky Hyundai, ovšem význam této studie sahá poněkud dále. Dle tvrzení koncernu Hyundai má totiž „automobilovému světu nabídnout pohled do budoucnosti luxusních automobilů Hyundai, trojrozměrného ovládání palubních soustav a zosobněné jízdní dynamičnosti“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai HCD-14 Genesis

Většina stylistických prvků této celkem konzistentně působící studie s označením Hyundai HCD-14 Genesis zřejmě míří směrem k následující generaci aktuálního modelu Hyundai Genesis. Zvláště z profilu vám novinka možná připomene Audi A7, ovšem pohledy do útrob karoserie ukazují, že interiér a pracoviště řidiče jsou zatím čistě „konceptuální“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér je zatím čistým stylistickým cvičením

A poznámka na závěr. Hyundai své studie v poslední době často uvozuje písmeny „HCD“, jež jsou zkratkou jeho amerického stylistického střediska Hyundai California Design.
 

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků