Hyundai HCD-14 Genesis: pohled do věštící koule

Automobilka Hyundai v Detroitu vystavila novou koncepční studii s označením HCD-14 Genesis.

Již z přídomku Genesis je jasné, že má jít o předznamenání budoucnosti vlajkové lodi značky Hyundai, ovšem význam této studie sahá poněkud dále. Dle tvrzení koncernu Hyundai má totiž „automobilovému světu nabídnout pohled do budoucnosti luxusních automobilů Hyundai, trojrozměrného ovládání palubních soustav a zosobněné jízdní dynamičnosti“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai HCD-14 Genesis

Většina stylistických prvků této celkem konzistentně působící studie s označením Hyundai HCD-14 Genesis zřejmě míří směrem k následující generaci aktuálního modelu Hyundai Genesis. Zvláště z profilu vám novinka možná připomene Audi A7, ovšem pohledy do útrob karoserie ukazují, že interiér a pracoviště řidiče jsou zatím čistě „konceptuální“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér je zatím čistým stylistickým cvičením

A poznámka na závěr. Hyundai své studie v poslední době často uvozuje písmeny „HCD“, jež jsou zkratkou jeho amerického stylistického střediska Hyundai California Design.
 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků