Hyundai H-1 dostal nový naftový motor

Užitkový vůz automobilky Hyundai, model H-1, dostal pod kapotu zcela nový motor. Čtyřválcový diesel o objemu 2,5 l se vstřikováním CR a variabilní geometrií lopatek turbodmychadla VGT nabídne výkon 103 kW (140 k) při 3 800 ot./min a točivý moment 314 Nm. To vše pri kombinované spotřebě 9 l nafty na 100 km a emisních limitech Euro 4.

H-1 je nabízena jako tří- nebo šestimístné auto. Zájemce o co největší užitkovost vozu uspokojí Hyundai H-1 paletou možností. K dispozici je dodávka s krátkým (2810 mm) nebo dlouhým (3080 mm) rozvorem, s provozní hmotností až 2080 kilogramů. Hyundai H-1 dodávka nabídne rovněž různé varianty dveří, podle potřeby a přání křídlové nebo vyklápěcí.

Základní technické údaje:

  • Hyundai H-1
  • Zdvihový objem  2,5 litru
  • Nejvyšší výkon  103 kW
  • Při otáčkách  3800 min-1
  • Nejvyšší točivý moment  314 Nm
  • Při otáčkách  2000-3000 min-1
  • Maximální rychlost  163 km/h
  • Zrychlení 0-100 km/h  19,4 s
  • Kombinovaná spotřeba paliva  9,0 l/100 km

Hyundai H-1, ceny jednotlivých verzí

  • H-1 3Van, rozvor 2810 mm  409 900 Kč bez DPH
  • H-1 3Van, rozvor 3080 mm  449 900 Kč bez DPH
  • H-1 6Van, rozvor 3080 mm  469 900 Kč bez DPH
Klepněte pro větší obrázek 
Hyundai H1
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků