Hyundai H-1 dostal nový naftový motor

Užitkový vůz automobilky Hyundai, model H-1, dostal pod kapotu zcela nový motor. Čtyřválcový diesel o objemu 2,5 l se vstřikováním CR a variabilní geometrií lopatek turbodmychadla VGT nabídne výkon 103 kW (140 k) při 3 800 ot./min a točivý moment 314 Nm. To vše pri kombinované spotřebě 9 l nafty na 100 km a emisních limitech Euro 4.

H-1 je nabízena jako tří- nebo šestimístné auto. Zájemce o co největší užitkovost vozu uspokojí Hyundai H-1 paletou možností. K dispozici je dodávka s krátkým (2810 mm) nebo dlouhým (3080 mm) rozvorem, s provozní hmotností až 2080 kilogramů. Hyundai H-1 dodávka nabídne rovněž různé varianty dveří, podle potřeby a přání křídlové nebo vyklápěcí.

Základní technické údaje:

  • Hyundai H-1
  • Zdvihový objem  2,5 litru
  • Nejvyšší výkon  103 kW
  • Při otáčkách  3800 min-1
  • Nejvyšší točivý moment  314 Nm
  • Při otáčkách  2000-3000 min-1
  • Maximální rychlost  163 km/h
  • Zrychlení 0-100 km/h  19,4 s
  • Kombinovaná spotřeba paliva  9,0 l/100 km

Hyundai H-1, ceny jednotlivých verzí

  • H-1 3Van, rozvor 2810 mm  409 900 Kč bez DPH
  • H-1 3Van, rozvor 3080 mm  449 900 Kč bez DPH
  • H-1 6Van, rozvor 3080 mm  469 900 Kč bez DPH
Klepněte pro větší obrázek 
Hyundai H1
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků