Hyundai Grandeur, novinka s nafťákem 2,2 konečně u nás

Již před delší dobou jsme vás informovali o tom, že Hyundai rozšíří nabídku motorů u modelu Grandeur o naftový agregát. Nyní se tento model dostává i na náš trh.

Grandeur 2,2 CRDi VGT získá čtyřválcový naftový motor s objemem válců 2 188 cm3, výkonem 114 kW (155 k) při 4 000 ot./min a točivým momentem 343 Nm mezi 1 800-2 500 ot./min. Motor se vstřikováním common-rail se postará o to, aby vůz zrychlil na stovku za 11,4 s a dosáhl maximální rychlosti 202 km/h. Spotřeba se má ve městě pohybovat okolo 10,4 l, mimo město okolo 6,4 l a v kombinaci okolo 7,9 l na 100 km.

O přenos výkonu na přední kola se stará, stejně jako u benzínového šestiválce, pětistupňová automatická převodovka.

S benzínovou verzí bude ta naftová sdílet i výbavu, která bude pro oba modely stejná. V ní pak mj. naleznete: xenonové světlomety, 17" kola z lehké slitiny, přední mlhovky, stabilizační systém ESP, brzdový asistent BA, přední, boční a okenní airbagy, aktivní opěrky hlavy, el. nastavitelný volant ve dvou osách, el. nastavitelné přední sedadla s pamětí, kožené čalounění, vyhřívání předních sedaček, palubní počítač, el. zadní záclonku, parkovací senzory, tempomat, el. ovládaná vnější zrcátka a všechna okna, dešťový senzor, automatickou duální klimatizaci, vyhřívané přední sklo, dřevěný volant, rádio s podporou CD/DVD a MP3 a dotykovým displejem a 6 reproduktory a mnoho dalšího.

Za tento špičkově vybavený vůz pak zaplatíte příjemných 989 900 Kč, což je o rovných 100 000 Kč méně, než za verzi 3,3 V6 o výkonu 173 kW (235 k). Zda však bude 155 koní pro nejen jménem velký Grandeur dostatečným výkonem zatím těžko odhadovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Grandeur 2,2 CRDi VGT
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků