Hyundai Grandeur, novinka s nafťákem 2,2 konečně u nás

Již před delší dobou jsme vás informovali o tom, že Hyundai rozšíří nabídku motorů u modelu Grandeur o naftový agregát. Nyní se tento model dostává i na náš trh.

Grandeur 2,2 CRDi VGT získá čtyřválcový naftový motor s objemem válců 2 188 cm3, výkonem 114 kW (155 k) při 4 000 ot./min a točivým momentem 343 Nm mezi 1 800-2 500 ot./min. Motor se vstřikováním common-rail se postará o to, aby vůz zrychlil na stovku za 11,4 s a dosáhl maximální rychlosti 202 km/h. Spotřeba se má ve městě pohybovat okolo 10,4 l, mimo město okolo 6,4 l a v kombinaci okolo 7,9 l na 100 km.

O přenos výkonu na přední kola se stará, stejně jako u benzínového šestiválce, pětistupňová automatická převodovka.

S benzínovou verzí bude ta naftová sdílet i výbavu, která bude pro oba modely stejná. V ní pak mj. naleznete: xenonové světlomety, 17" kola z lehké slitiny, přední mlhovky, stabilizační systém ESP, brzdový asistent BA, přední, boční a okenní airbagy, aktivní opěrky hlavy, el. nastavitelný volant ve dvou osách, el. nastavitelné přední sedadla s pamětí, kožené čalounění, vyhřívání předních sedaček, palubní počítač, el. zadní záclonku, parkovací senzory, tempomat, el. ovládaná vnější zrcátka a všechna okna, dešťový senzor, automatickou duální klimatizaci, vyhřívané přední sklo, dřevěný volant, rádio s podporou CD/DVD a MP3 a dotykovým displejem a 6 reproduktory a mnoho dalšího.

Za tento špičkově vybavený vůz pak zaplatíte příjemných 989 900 Kč, což je o rovných 100 000 Kč méně, než za verzi 3,3 V6 o výkonu 173 kW (235 k). Zda však bude 155 koní pro nejen jménem velký Grandeur dostatečným výkonem zatím těžko odhadovat.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Grandeur 2,2 CRDi VGT
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků