Hyundai Grandeur nově s naftovým motorem

Přestože je velká limuzína automobilky Hyundai na trhu poměrně dlouho a již před uvedením byl ohlášen naftový motor, teprve na sklonku letošního roku se jej zákazníci skutečně dočkají.

Pod přední kapotou se tak nově objeví naftový čtyřválec o objemu 2,2 l s variabilní geometrií lopatek turbodmychadla (VGT). Agregát nabídne výkon 110 kW (150 k) při 4 000 ot./min. Točivý moment pak dosahuje 335 Nm mezi 1 800-2 500 ot./min.

Cena pro český trh nebyla prozatím stanovena, ale v jiných evropských zemích je cena naftou poháněné verze cca o 80 000 Kč vyšší než té s benzínovým šestiválcem. Nabídka roku, nemyslíte?

Klepněte pro větší obrázek
Naftový motor 2,2 pro Hyundai Grandeur
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků