Hyundai Grandeur nově s naftovým motorem

Přestože je velká limuzína automobilky Hyundai na trhu poměrně dlouho a již před uvedením byl ohlášen naftový motor, teprve na sklonku letošního roku se jej zákazníci skutečně dočkají.

Pod přední kapotou se tak nově objeví naftový čtyřválec o objemu 2,2 l s variabilní geometrií lopatek turbodmychadla (VGT). Agregát nabídne výkon 110 kW (150 k) při 4 000 ot./min. Točivý moment pak dosahuje 335 Nm mezi 1 800-2 500 ot./min.

Cena pro český trh nebyla prozatím stanovena, ale v jiných evropských zemích je cena naftou poháněné verze cca o 80 000 Kč vyšší než té s benzínovým šestiválcem. Nabídka roku, nemyslíte?

Klepněte pro větší obrázek
Naftový motor 2,2 pro Hyundai Grandeur
Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 35 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků