Hyundai Getz se silným nafťákem (ceník)

Na český trh dorazila silnější naftová verze faceliftovaného Hyundai Getz. Zatímco při uvedení na trh měl Getz pod kapotou jen čtyřválcový nafťák 1,5 CRDi s výkonem 65 kW, nyní se do ceníku dostala i verze s motorem o stejném objemu, ale výkonu 81 kW, tedy 110 k. Ve výbavě Dynamic stojí Getz 349 900 Kč, tedy o 30 000 Kč více než slabší nafťák a stejně jako model 1,6 Sport. Šestnáctistovka má sice o 3 kW nižší výkon, zato ale nabízí lepší výbavu. Getz 1,5 CRDi Dynamic má v základu přední airbagy, klimatizaci, ABS, dálkově ovládaný centrál či posilovač řízení.

Motor má točivý moment 235 Nm (oproti 215 Nm slabší verze) dosahovaný v 1 900–2 750 ot., na stovku zrychlí za 11,1 s a rozjede se až na 180 km/h. Model 1,6 Sport má stovku za 9,6 s, ovšem spotřebuje 6,7 l paliva, zatímco nafťák jen 4,5 l. Nejlevnější Getz 1,1 Active stojí 219 900 Kč (5D), za 1.4 Active zaplatíte 241 900 Kč.

   

  
Hyundai Getz
TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků