Hyundai Getz se silným nafťákem (ceník)

Na český trh dorazila silnější naftová verze faceliftovaného Hyundai Getz. Zatímco při uvedení na trh měl Getz pod kapotou jen čtyřválcový nafťák 1,5 CRDi s výkonem 65 kW, nyní se do ceníku dostala i verze s motorem o stejném objemu, ale výkonu 81 kW, tedy 110 k. Ve výbavě Dynamic stojí Getz 349 900 Kč, tedy o 30 000 Kč více než slabší nafťák a stejně jako model 1,6 Sport. Šestnáctistovka má sice o 3 kW nižší výkon, zato ale nabízí lepší výbavu. Getz 1,5 CRDi Dynamic má v základu přední airbagy, klimatizaci, ABS, dálkově ovládaný centrál či posilovač řízení.

Motor má točivý moment 235 Nm (oproti 215 Nm slabší verze) dosahovaný v 1 900–2 750 ot., na stovku zrychlí za 11,1 s a rozjede se až na 180 km/h. Model 1,6 Sport má stovku za 9,6 s, ovšem spotřebuje 6,7 l paliva, zatímco nafťák jen 4,5 l. Nejlevnější Getz 1,1 Active stojí 219 900 Kč (5D), za 1.4 Active zaplatíte 241 900 Kč.

   

  
Hyundai Getz
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků