Hyundai Getz se silným nafťákem (ceník)

Na český trh dorazila silnější naftová verze faceliftovaného Hyundai Getz. Zatímco při uvedení na trh měl Getz pod kapotou jen čtyřválcový nafťák 1,5 CRDi s výkonem 65 kW, nyní se do ceníku dostala i verze s motorem o stejném objemu, ale výkonu 81 kW, tedy 110 k. Ve výbavě Dynamic stojí Getz 349 900 Kč, tedy o 30 000 Kč více než slabší nafťák a stejně jako model 1,6 Sport. Šestnáctistovka má sice o 3 kW nižší výkon, zato ale nabízí lepší výbavu. Getz 1,5 CRDi Dynamic má v základu přední airbagy, klimatizaci, ABS, dálkově ovládaný centrál či posilovač řízení.

Motor má točivý moment 235 Nm (oproti 215 Nm slabší verze) dosahovaný v 1 900–2 750 ot., na stovku zrychlí za 11,1 s a rozjede se až na 180 km/h. Model 1,6 Sport má stovku za 9,6 s, ovšem spotřebuje 6,7 l paliva, zatímco nafťák jen 4,5 l. Nejlevnější Getz 1,1 Active stojí 219 900 Kč (5D), za 1.4 Active zaplatíte 241 900 Kč.

   

  
Hyundai Getz
Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 57 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků