Hyundai Getz se silným nafťákem (ceník)

Na český trh dorazila silnější naftová verze faceliftovaného Hyundai Getz. Zatímco při uvedení na trh měl Getz pod kapotou jen čtyřválcový nafťák 1,5 CRDi s výkonem 65 kW, nyní se do ceníku dostala i verze s motorem o stejném objemu, ale výkonu 81 kW, tedy 110 k. Ve výbavě Dynamic stojí Getz 349 900 Kč, tedy o 30 000 Kč více než slabší nafťák a stejně jako model 1,6 Sport. Šestnáctistovka má sice o 3 kW nižší výkon, zato ale nabízí lepší výbavu. Getz 1,5 CRDi Dynamic má v základu přední airbagy, klimatizaci, ABS, dálkově ovládaný centrál či posilovač řízení.

Motor má točivý moment 235 Nm (oproti 215 Nm slabší verze) dosahovaný v 1 900–2 750 ot., na stovku zrychlí za 11,1 s a rozjede se až na 180 km/h. Model 1,6 Sport má stovku za 9,6 s, ovšem spotřebuje 6,7 l paliva, zatímco nafťák jen 4,5 l. Nejlevnější Getz 1,1 Active stojí 219 900 Kč (5D), za 1.4 Active zaplatíte 241 900 Kč.

   

  
Hyundai Getz
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků