Hyundai Getz s upraveným ceníkem

Od července trochu zeštíhlel ceník malého Getzu. Zcela zmizela verze 1.6 Sport, takže Getz má nyní jen tři motory, základní 1.1 46 kW, 1.3 63 kW a tříválcový nafťák 1.5 CRDi s výkonem 60 kW. S prvním motorem má vůz stovku za 16,1 s, s druhým za 11,5 s a s třetím za 13,9 s. Základní třídveřový model ve verzi Active stojí 199 900 Kč, nejdražší je třináctistovka ve verzi Elegance s automatem - stojí 364 800 Kč. Za pětidveřovou verzi připlácíte deset tisíc. Navíc si můžete pořídit akční model Champion, kterou lze pořídit s benzinovými motory.

Motor Výkon (kW/k) Převodovka Cena
3dv. 5dv. 3dv. N1 (bez DPH)
Active
1.1i 46/63 5st. manuální 199 900 209 900 182 973
1.3i 63/85 5st. manuální 229 900 239 900 208 183
Active Plus
1.1i 46/63 5st. manuální - 239 900 -
1.3i 63/85 5st. manuální - 249 900 -
Elegance
1.3i 63/85 5st. manuální 329 900 339 900 292 217
1.3i 63/85 4st. automat. 364 800 374 800 321 545
1.5 CRDi 60/82 5st. manuální 319 900 329 900 283 814
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků