Hyundai Getz s upraveným ceníkem

Od července trochu zeštíhlel ceník malého Getzu. Zcela zmizela verze 1.6 Sport, takže Getz má nyní jen tři motory, základní 1.1 46 kW, 1.3 63 kW a tříválcový nafťák 1.5 CRDi s výkonem 60 kW. S prvním motorem má vůz stovku za 16,1 s, s druhým za 11,5 s a s třetím za 13,9 s. Základní třídveřový model ve verzi Active stojí 199 900 Kč, nejdražší je třináctistovka ve verzi Elegance s automatem - stojí 364 800 Kč. Za pětidveřovou verzi připlácíte deset tisíc. Navíc si můžete pořídit akční model Champion, kterou lze pořídit s benzinovými motory.

Motor Výkon (kW/k) Převodovka Cena
3dv. 5dv. 3dv. N1 (bez DPH)
Active
1.1i 46/63 5st. manuální 199 900 209 900 182 973
1.3i 63/85 5st. manuální 229 900 239 900 208 183
Active Plus
1.1i 46/63 5st. manuální - 239 900 -
1.3i 63/85 5st. manuální - 249 900 -
Elegance
1.3i 63/85 5st. manuální 329 900 339 900 292 217
1.3i 63/85 4st. automat. 364 800 374 800 321 545
1.5 CRDi 60/82 5st. manuální 319 900 329 900 283 814
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků