Hyundai Getz Eco je zajímavou ukázkou extrémně úsporného vozu. Vůz má pod kapotou nový naftový motor 1.1 CRDi, který se chlubí extrémně nízkou spotřebou 3,1 l na sto km. Tak nízké spotřeby Getz Eco dosahuje také díky systému Start-Stop; při stání se motor vypíná a startuje okamžitě po stisku pedálu plynu pomocí vratného alternátoru; klasický startér je použit jen při startu za studena. Tento systém navíc snižuje emise, Getz plní Euro 4 s rezervou stejně jako americký standard SLEV - Super Low Emision Vehicle.
Motor má blok z hliníku, díky čemuž je lehčí o 25 procent než s použitím obvyklých materiálů; celková hmotnost Getze 1.1 CRDi dosáhla špičkových 840 kg, hliník se totiž nachází i na dalších místech, jsou z něj např. části podvozku. Tříválcový motor má na svůj objem velmi vysoký maximální výkon 56 kW a točivý moment 154 Nm. Silnější motor 1.5 CRDi nabízí přitom „jen“ 60 kW a 191 Nm, kombinovaná spotřeba je pak 4,8 l (ovšem v sériovém provedení). Jedenáctistovce nechybí mezichladič stlačeného vzduchu a varibaliní geometrie lopatek turba, technologie vstřiku je samozřejmě Common Rail (vstřikovací tlak paliva 1 600 barů).
Zatím není jisté, co všechno se dostane do série. Lze předpokládat, že motor bude mít nižší výkon, že bude chybět systém Start-Stop (a tím bude i vyšší spotřeba) a že platforma nebude používat hliník. I tak půjde o velmi úspornou variantu Getze.