Hyundai Getz – tak dobrý, jak to jen jde

Getz překročil mezník 100 000 prodaných vozů v Evropě za méně než 14 měsíců a byl zvolen Oficiálním automobilem Olympijských her v Aténách 2004“.

Jak ukazují předběžné výsledky za první čtvrtletí roku 2004, společnost Hyundai Motor Europe (HME) směřuje k úspěchu. V tomto období se podařilo zvýšit meziroční celkový prodej na evropském trhu o 17 procent. Getz, v Evropě nejprodávanější malý automobil značky Hyundai, je součástí tohoto úspěšného příběhu – jde o nejnovější model Hyundai, kterého se v Evropě prodalo více než 100 000 kusů během méně než 14 měsíců.

Getz, automobil značky Hyundai, se ukazuje jako skutečný vítěz v Evropě: vůz je na starém kontinentu široce uznáván, což dokazují četná ocenění během uplynulých měsíců. Zatím naposledy Getz získal oficiální titul „Automobil Olympijských her v Aténách 2004“, kterých je společnost Hyundai Hellas, distributor značky Hyundai v Řecku, hrdým sponzorem.

Pro další rok společnost Hyundai Motor Europe plánuje celkový prodej automobilů Getz kolem 110 000 kusů (se zážehovým a vznětovým motorem); tento plán následuje po úspěšném lednovém uvedení první modifikace poháněné vznětovým motorem - tříválcovým turbodieselem 1.5 CRDi. Předpokládá se, že tato varianta získá na konci roku přibližně 30procentní podíl na evropském prodeji automobilu Getz. Během prvních dvou měsíců po uvedení na trh bylo již prodáno 2933 vozů Getz s turbodieselem 1.5 CRDi, což reprezentuje 20 procent z celkem 14 386 nově registrovaných automobilů.

Dřívější ocenění získaná vozem Getz zahrnovala ve Velké Británii „2003 Budget Car of the Year“ časopisu What Car? a skotský titul „Small Car of the Year“, v Dánsku „Bestseller of the Year“ a v Portugalsku „Utilitário do Ano 2004“ (Supermini 2004).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 6 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků