Hyundai Getz – tak dobrý, jak to jen jde

Getz překročil mezník 100 000 prodaných vozů v Evropě za méně než 14 měsíců a byl zvolen Oficiálním automobilem Olympijských her v Aténách 2004“.

Jak ukazují předběžné výsledky za první čtvrtletí roku 2004, společnost Hyundai Motor Europe (HME) směřuje k úspěchu. V tomto období se podařilo zvýšit meziroční celkový prodej na evropském trhu o 17 procent. Getz, v Evropě nejprodávanější malý automobil značky Hyundai, je součástí tohoto úspěšného příběhu – jde o nejnovější model Hyundai, kterého se v Evropě prodalo více než 100 000 kusů během méně než 14 měsíců.

Getz, automobil značky Hyundai, se ukazuje jako skutečný vítěz v Evropě: vůz je na starém kontinentu široce uznáván, což dokazují četná ocenění během uplynulých měsíců. Zatím naposledy Getz získal oficiální titul „Automobil Olympijských her v Aténách 2004“, kterých je společnost Hyundai Hellas, distributor značky Hyundai v Řecku, hrdým sponzorem.

Pro další rok společnost Hyundai Motor Europe plánuje celkový prodej automobilů Getz kolem 110 000 kusů (se zážehovým a vznětovým motorem); tento plán následuje po úspěšném lednovém uvedení první modifikace poháněné vznětovým motorem - tříválcovým turbodieselem 1.5 CRDi. Předpokládá se, že tato varianta získá na konci roku přibližně 30procentní podíl na evropském prodeji automobilu Getz. Během prvních dvou měsíců po uvedení na trh bylo již prodáno 2933 vozů Getz s turbodieselem 1.5 CRDi, což reprezentuje 20 procent z celkem 14 386 nově registrovaných automobilů.

Dřívější ocenění získaná vozem Getz zahrnovala ve Velké Británii „2003 Budget Car of the Year“ časopisu What Car? a skotský titul „Small Car of the Year“, v Dánsku „Bestseller of the Year“ a v Portugalsku „Utilitário do Ano 2004“ (Supermini 2004).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků