Hyundai Genesis: rána pro premianty

45 komentářů

alambert
11. ledna • 19:28

co se tyce designu tak se mi nezda ze by neco prilis kopirovalo, mozna predni svetla mi pripominaji hondu legend ale to je vsechno. predni maska je hnusna, zadek krasnej....

vita
10. ledna • 0:41

V článku zapoměli uvést, že cena začíná kolem 30000$. No být to u nás za 510kkč:-)Kdyby to pro premiové značky mělo přinést pár paketů za 0 kč , tak budou všichni spokojeni.

Dusan
9. ledna • 18:58

Tenhle model se bude v USA snazit utocit primarne na pozice Lexusu pravdepodobne vyrazne nizsi cenou nez konkurence. Je to v podstate stejny segment jako Lexus, tedy velke dobre vybavene auto za nizsi penize premiova nemecka konkurence.

Skyline
9. ledna • 19:03

Lexus ma v USA lepsi jmeno, nez Audi. Za etalon je tam bran MB a za nim BMW, Audi je daleko vzadu, pozici jako v Evrope tam zdaleka nema.

Dusan
9. ledna • 19:13

Ono se neda rici, ze by Audi melo nebo nemelo lepsi jmeno nez Lexus. Audi v USA v podstate neexistuje s vyjimkou Audi A4, ktere je stredne uspesne a nyni castecne Q7. Audi na jednu stranu proda mnohem mene aut nez Lexus, na druhou stranu je ovsem drazsi, protoze drzi cenovou uroven nemecke premiovky proti lacinejsi alternative z Japonska.
Receno zjednodusene, Audi v USA je neprilis uspesna nemecka premiovka, zatimco Lexus je uspesna ale jenom japonska (tj. proti Nemcum podradna) znacka.

Skyline
10. ledna • 8:43

To, ze tam "v podstate neexistuje" je dano prave tim, ze nema nic-moc jmeno a lidi nejsou ochotni si za to moc priplatit. Audi tam dlouha leta prodava kompletni modelovou radu vcetne A3 a kdybys mel pravdu, jezdi jich tam podstatne vic. Nakonec, nejlevnejsi LS stoji 62k, nejlevnejsi A8 72k a S 88k. Verze "long" pak u LS je za 72k a u 8 za 75k, tak mi nerikej, ze kupec "osmicky" je bohac a kupec LS "by si nechal vrtat koleno". A jen tak na okraj - kolikrat a jak dlouho jsi v USA byl?

Dusan
10. ledna • 15:56

Problem Audi v USA je, ze ze skupiny kupujicich nemecke premiove vozy si zajemci o prestizni limuzinu si koupi Mercedes a zajemci o sportovni svezeni koupi BMW. Audi je v teto kategorii tim tretim vzadu a uz se na nej moc nedostava. Problem je rovnez v tom, ze v Evrope ma Audi urcity manevrovaci prostor v cenove oblasti, zatimco v USA jedou vsichni uz ted na krev a casto pod naklady. Jakoukoliv vyraznou slevu pod uroven konkurentu by muselo Audi platit ze sveho a evropsky trh je evidentne pro Audi prioritou o cemz svedci i vysledky automobilky.
Jinak diky, ze jsi mi potvrdil to co jsem rikal. Ano, Lexus stoji minimalne o deset tisic dolaru mene nez srovnatelna konkurence treba od Audi nebo BMW a dalsi rozdil je proti Mercedesu, ktery je z nemeckych znacek v USA nejprestiznejsi. Jeste bych dodal, ze realny cenovy rozdil je jeste o dost vetsi, protoze Lexus nabizi v zakladu vyrazne vyssi uroven vybavy, takze po dovybaveni treba sedmicky na jeho uroven uz je rozdil klidne dvacet tisic jen to frkne (a Mercedes uz se nevejde do 100K). Ale to uz zalezi na konkretni konfiguraci. Presne to jsme myslel tim, ze LS je volba pro setriveho bohatce. Chudina samozrejme kupuje zcela jine vozy. I vuz za nejakych 60K je v Americe ku*evsky draha kara.
Co se tyce okraje, tak do USA jezdim cca dvakrat rocne uz delsi dobu a mam tam vetsi mnozstvi kolegu a i jine kontakty s touto zemi, ktere bych tu ovsem blize nespecifikoval. :-D

El Magnifico
9. ledna • 22:16

Mam proti tobe a Skyline jinou zkusenost z USA. Za fakt dobry auto povazovali panove BMW, MB byly videt jen v klipech cernych bratrzzz, Audi lidi neznali. Japonska auta byla jednoznacne povazovana za lepsi nez nemecka ... napr. Golf nemel na renome Civicu, Subaru tam jezdilo hodne a taky byla vnimana jak vyborna auto, Accord mel jasne navrch oproti Passatum. Ono taky chtit po americanech, aby znali super nemeckou kvalitu, kdyz Nemecko moc neznaji je tezky. Neznalost jim nevycitam, kdo v CR zna podrobne vsechny staty USA, ze.

Dusan
9. ledna • 23:12

Ale prd. V Americe jsou nemecka auta legendou a to naprosto neuveritelnou (i pro patrioticke Nemce a pro nasince az uchylnou). Proste nemecke vozy, pak strasne dlouho nic, pak nejaky ten Japonec, pak zase dost dlouho nic a pak teprve americka auta, ktera jsou krome SUVcek + pickupu povazovany za vyslovene budget volbu, ve smyslu dobra hodnota za mene penez.
V Mercedesech jinak nejezdi ani tak cernosi, ktery se realizuji spise v americkych SUVckach, ale kupodivu hlavne Asiati, pro ktere je proste absolutni symbol uspechu projizdet China townem v poslednim modelu Mercedesu a tvarit se jako druhy po bohu. :-D
Jinak japonska auta jsou uznavana pro jejich kvalitu a spolehlivost, nicmene proste to neni ten status co maji Japonci. V urcitych kruzich ani nemuzes priject jinym nez nemeckym autem (OK, manzelka muze mit pro vozeni deti Lincoln Navigator nebo Caddy Esc, i kdyz X5 ci zejmena v posledni dobe ML by byla hodnocena lepe :-D ) a pokud si koupis Lexus LS tak jsi proste takovej malej setrilek co by si nechal pro dolar vrtat koleno a nepriplati si na sedmicku nebo S-classe jako vsichni ostatni. :-D
Jinak co se tyce VW Group tak status maji, ale jsou hodne neobvykle. Z VW Group je pomerne popularni Touareg, pak sem tam je videt starsi model Passatu, ale proti Evrope minimalne, sem tam A4, ted se trosku objevuji Q7cky a to je vicemene vsechno. Audi A8 jsem nevidel ani jednou za svych pravidelnych pobytu a A6 jednou starou kulatou a to jsem cumel jak tele na vrata, protoze to byl vetsi svatek nez potkat Bentley. Nevim proc, ale Audi se proste na US trhu nejak nechyta.
Jinak treba Volvo existuje pouze jako XC90, ktera je zato ve mestech hodne obvykla a jinak v podstate vubec.

pája
9. ledna • 16:07

milý hazoši, jsi k smíchu - ty jsi ta socka co vo všem jenom tlachá, co vše jenom pomlouvá a lže sama sobě, že všechno má!!! Tvoje kecy vo tom jak brázdíš ulice v s-kládě ..... si trapka. Typuju tě na 17ti letýho hňupa co čeká na kapesný za dobrý známky vod fotříka.
To auto není vůbec špatný - je to prostě "korejec". Za slušný(rozuměj malý pro dannou třídu) peníze nelze jezdit v F1.

Tomáš B
9. ledna • 17:10

Myslím, že auto se vcelku povedlo a jak už tu bylo psáno, nedivil bych se kdyby někteří lidé po tomhle autě sáhli - protože sice peníze mají, ale auta berou jako spotřebák, tak proč neutratit jen polovinu (i když zůstatková hodnota to asi poníží).
Já sám jsem zvědavý, jak bude vypadat to kupátko Genesis - jestli to bude stejné jako koncept, tak klobouk dolů!!! Ano je to Hyundai ale myslím, že renomé Hyundaie před 10-12lety a nyní je už také jinde!

anawarr
9. ledna • 16:02

z vašich příspěvků se mi chce blejt!!! chtěl bych vidět vaše auta v garážích.... vzhledově je to celkem povedené a kvalitu posoudí čas. MMCHDM: v dnešní době, kdy jsou auta podřízené bezpečnosti, aerodinamice a hlavně konzumnímu vkusu je těžké vymyslet něco nového, pokud to nemá dopadnout, jako např nový superb.

Andres
9. ledna • 15:32

Nevim jak vám ale já v tom jasně vidim inspiraci lexusem. Jak zvenší tak v interiéru. Netajim se tim že korejce jako výrobce aut neuznávam, ale takováto limuzína je opravdu zbytečná. Navíc když v nabídce jsou pouze benzínoví motory a u lucxusních limuzín tvoří více jak polovinu prodejů (u Audi, BMW i Mercedesu) naftové verze. To je také jede nz důvodů proč se v evropě ve většé méže neprosadil Lexus - maj buď žravej benzín, anebo hybrid kterýmu evropani ještě nevěří...

robert+
14. ledna • 18:58

to auto ma inspiraciu vsade zo vsetkeho, no a? ved to je jasne ze hyundai ako novacik bude stavat na overenych zakladoch ()ci design alebo technika) to iste spravila skoda s OI (ok design OI nemozno oznacit za nejaku kopiu ale myslim ze mozme o nom povedat ze bol alibisticky - hlavne nikoho neurazit). O tomto hyundai si myslim ze je to zaujimave auto dokonca a so stipkou invencie a keby sa predavalo v EU tak si ho za cca 600k kupim nie preto ze chcem struhat premium-class BMW/mercedes cool formu ale preto ze je sakra lepsi ako cenovo porovnatelna skoda O2, no nie?

andy 2
9. ledna • 17:54

Skoda, ze v clanku neuviedli informacie, ktore sa docitate inde (auto.cz a americke stranky) - a to ze toto auto sa pravdepodobne do Europy vobec nedostane. Auto bude predavane v USA, Korei a Cine. Preto rozne pripomienky okolo absencie dieselu a imidzu premiovych znaciek su zbytocne. To nie je az tak dolezite - podstatna je value for money a ta je u Genesisu podla mojho usudku velmi dobra. Je to dalsi dokaz ako sa tato znacka derie dopredu - urobit kvalitny osemvalec a zladit ho z podvozkom a zadnym nahonom je uz slusna porcia automobiloveho umenia. Podotykam, ze motor je vlastny vyvoj a ziadna licencna vyroba(napr. Ssangyong pouziva licencne 1-2 generacie stare motory M-B). Nejazdil som vtom a nesedel som v tom ale to auto na mna napr. zjavnemu kopirovaniu posobi vcelku hodnotnym dojmom. Urcite je uz nacase aby Hyundai dal viac volnej ruky svojim spickovym dizajnerom (napr. Tomas Burkle v Europe) a mohli doviest do seriovej podoby take skvele auta ako boli studie Genus alebo Quarmaq. Pripada mi ze sa vzdy zlaknu ake dobre auto by urobili a trochu pribrzdia pri seriovej verzii. Nepaci sa mi vsetko, co Hyundai pustil do sveta len je mi sympaticka snaha znacky, ktora bola kedysi povazovana za nekvalitnu, presadit sa hlavne kvalitou. Je dnes uz dostatocne zname, ze Hyundai svojou spolahlivostou tvrdo utoci na japonske automobilky. Zaruka 3 roky a neobmedzene km! su toho jasnym dokazom.Drzim palce Hyundai - toto auto sa mi paci!

Radek Ondrášík
9. ledna • 18:15

Proč psát do článku něco, co není pravda? Automobilka prozatím neřekla, zda s modelem půjde i do Evropy, nebo ne. Má se za to, že asi ne, ale jsou to jenom spekulace. Každopádně je dobře vědět, že člányk máme pro příště prokládat nepotvrzenými informacemi.

přesně
9. ledna • 9:42

dopadne to jako v kategorii SUV kde si socky kupují santefé
tady si socky budou hrát na něco lepšího v 4,5m hyundai.
Akorát si nesmíte na palubku položit propisku. Někam vám zapadne a už jí neuvidíte:-P

Petr
9. ledna • 9:56

Uz jsi videl socku, ktera disponuje statisici az miliony na ucte? Taky bych chtel bych socka a koupit si auto za dve mega. Co potom znamena prumerny clovek? To potom taky jezdi jen sam Rolls a Bentley.....
Ne kazdy je taky ochoten za temer stenou vec dat 2x tolik a ne kazdy nehledi na znacku. Auto je pro nej vec, kterou pouziva par let a pak ji vymeni za jinou. Jen nekteri si hraji na to, ze maji neco extra a tim jsou hned neco vic.....

rs
9. ledna • 13:33

no v zasade bych s tebou souhlasil, ale osobne si myslim, ze treba u nas by se tvuj komentar hodil spis na nizsi nebo stredni tridu.u nas je auto hodne o image, a kdo na to ma, tak koupi treba BMW7 protoze na to proste ma. pochybuju, ze by nekdo kdo ma na bmw7 koupil radsi 2x tenhle hyundai.v tehlech cenovejch kategoriich uz to podle me je prave o tom, ze jsem neco extra.

Skyline
9. ledna • 14:49

Ja bych jen doplnil, ze kdo na to ma, nemusi nutne chtit vypadat jako nekteri jini, kteri na to taky maji. Znam cloveka, co by mohl jezdit Rollsem (majitel velmi prosperujici firmy) a jezdi uplne obycejnou nizsi stredni (ano, nizsi stredni). Stejna vec mimochodem plati u vseho, znamy, co vydelava par supu si sveho casu koupil na splatky nejdrazsi nokii v cene vice, nez 2 cistych platu (!!!). Naopak lidi, kteri by si takovy telefon mohli kupovat temer denne, pouzivaji telefon do 5k a jsou spokojeni. V cem jeden vidi vrchol image a je ochoten pro ziskani te veci udelat cokoliv, tak jiny jen ziva nudou a nechape (a cpe prachy do veci, nad kteryma krouti hlavou ten prvni).

Krank
10. ledna • 17:18

no konečně trochu inteligentní příspěvěk.
Člověk se jde mrknout na diskusi o Genesisu a oni se tady hádaji jak malý kluci a hlavně orgumenty uplně na hovno.
Vždycky nejvíc řvou ti co kulový dokázali a mají 0.
Genesis je pěkná kára,doufám,že půjde slušně do prodejů a potrápí VW atd..
My Češi kupujeme nehorázně drahá auta,trh je u nás mladý a výrobci dobře vědí,že koupíme ty předražený,průmerný káry protože patří do VW Group.No děs!!!!!
Viva konkurence z východu.Ještě jednou hurá hurá hurá.

Ghostyx
9. ledna • 18:39

Naprosty souhlas... Znam taky par velmi bohatych a uspesnych lidi, kteri jezdi vyhradne v posledni Octavii Scout a bohate jim to staci. Jsou jednak nenapadni (to je velmi dulezite v dnesni dobe) a maji solidni a dobre vybavene auto, ktere splni vse, co se od nej ocekava... Jenom veci neznaly dement si naivne mysli, ze ti co jsou uspesni musi nutne mit v garazi nejakou premii, kdyz dnes jiz stejnou nebo podobnou kvalitu nabidne kde kdo... Spis je to vetsonou o tom, kdo jakej vztah k autum ma. Jsou lidi, co na auto pohlizeji jako na priblizovadlo a tem je temer uplne jedno v jake znacce sedi, i kdyby meli sebevic, hlavne, aby to bylo bezpecny a nes*alo se to. Jsou ale lidi, co auta miluji a ti si samozrejme, pokud jsou uspesni kupuji to nejlepsi, co se na trhu nabizi... Bohuzel, je ale taky dost velka rada tech, co v porovnani s cenou sveho auta maji jinak naprosty ho*no, ale aby si ponekud zvysili svoje velmi nizke EGO, tak si koupi jednu ojetou premiovku a pak vsude, kde se objevi, tak machruji a velmi naivne si mysli, ze tim jsou vsem ostatnim nadrazeni... Ale opak je pravdou, staci se na ne podivat nebo si je poslechnout, kdyz nedej buh promluvi!
Clovek, ktery ale opravdu na to ma a treba jeste auta miluje, si kupuje vetsinou auta srdcem a kupuje to, co se mu momentalne libi, tech autaku ma treba doma vic a vetsinou na znacku nehledi... B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tom
10. ledna • 12:35

ahoj prave o to ide,ja napriklad vlastnim nove Santa fe aj ked som si mohol kupit 2 Cayenny turbo.
Myslim to vazne, ale na co??? Santa fecko je skvele za tie prachy a vazne uvazujem za dva roky kedze auto je u mna spotrebak ako tu bolo pisane ze si kupim Veracruz ked pride a nebudem vyhadzovat tolko prachov za to iste len v zelenom

Petr
9. ledna • 14:16

tak o tom zadna, kdo si kupuje BMW7, tohle neresi....... reagoval jsem na, to clovek, ktery utrati milion je nazyvany socka..... to ten pak musi byt setsakra bohaty, kdyz milion pro nej znamena par drobnych....

Skyline
9. ledna • 8:26

Titulek je s prominutim k smichu. Rana pro premianty to v zadnem pripade neni, tou bude mozna nekdy v budoucnu. Dnes jde jen o vitr v imageove "druhe lize" luxusnich sedanu, v USA se tedy musi bat predevsim Audi, Acura, Infiniti a vsechna americka konkurence, v Evrope pak hlavne Volvo a Honda. Lexus/BMW/MB v USA a Audi/BMW/MB v Evrope muzou byt zatim v klidu, i kdyz je to pro ne samozrejme potencialni hrozba do budoucna a neco s tim v pristich letech delat budou muset.Jinak Hyundai se podle me povedl husarsky kousek, kdyz vzali svetla z Legendu, siluetu z BMW 5 a pritom auto nevypada nijak nasilne, naopak je noblesni a elegantni a (aspon na fotkach) pekne. Na druhou stranu, predek pusobi dojmem "to uz jsem videl mockrat" a auto neni kam zaradit, proste je to limuzina bez predchudce/bez naslednika, kdybych nevedel, ze ji vyrabi Hyundai, mohla to byt designova studie jakekoliv karosarny se snahou o vystizeni nadcasoveho luxusu. Osobne si netroufam odhadnout, jak to bude fungovat na zakazniky a jsem celkem zvedav. Duvodu, proc by melo auto uspet je cela rada, stejne jako tech, proc by mohlo propadnout.

alambert
11. ledna • 19:23

audi je podle tebe v druhy lize?

Pete
12. ledna • 16:02

Jednoznacne. Ze tom tak neni v provincni CR je bohuzel take pravda.

petr1968
9. ledna • 8:32

IMAGE je na nic.Poslouchej žízen.:-D

atomato
9. ledna • 2:16

hm.. to auto je celkom povedeny...aj ta cena ked bude taka ako vravia. A je celkom mozne ze ich tu bude casom behat vela. Ale. Vzdy je tu ale. MB, BMW, Audi... neni to uz ani o technike, vybaveni cene. Jedine o renome. A to je to co robi rozdiel medzi hyundai v plnej a o 100% drahsou S-klasse v zaklade..

aston
9. ledna • 5:43

A potom este o strate hodnoty a nakoniec to vyjde rovnako......:-D

Duke
9. ledna • 7:24

i temhle nejvetsim premiovkam pada pekne cena ;)

Hazoš
9. ledna • 8:05

stejn ak jsou to svi.. který nakopírovali lexus!!! Nakopat je!!
celý to auto vypadá jako lexus jen je se zadníma světlama z mondea a velice ošklivou přední maskou

rs
9. ledna • 13:27

dekujieme za odborny a opravdu prinosny komentar...:-|

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hazoš
9. ledna • 13:57

no jen řekni že to tak není. Nesnáším kopie, to samý jak 90% českejch novejch rádoby zpěváků. Nic nevymyslej jenom kopírujou. Kdyby tam alespoň nedávali i ty stejný boční lišty.....
A teď to vidíš na tomhle, kopie lexusu, s příšernou značkou. Věřím že tenhle stejně jako všechny předchozí Hyundaie se po roce začně rozpadat. Po koupi bude hned už polovina věcí vrzat a skřípat, jízdní bezpečnost ....to se prostě nedá porovnávat. Podvozek, kdo někdy jel v S-klasse po D1 pochopí že nic lepšího na dálnici není,(pardon že jsem tomu tankodromu řekl dálnice) naopak kdo se vozí v BMW 5 pochopí že i velký auto může bejt zatraceně rychlý a obratný. A kdo ho kupoval nedávno a AUTECu tak pochopí že je i bezpečný. Měli tam na dvoře jedno rozstřelený v 200km/h a všichni přežily žádný větší zranění.

jandaxx
9. ledna • 20:32

Ve 200 rozstřelený a nikdo žádný větší zranění:-D:-D Ááááááááá muheheeeeeee. Sis asi zapomenul vzít po večeři prášek. Víš jaký je ve dvou kilech přetížení? Ty jsi ty lidi viděl? Jedině že by v tom seděl nějakej nesmrtelnej nandroid. Já jsem zase před několika lety viděl S 500 po střetu s T 815. Bylo to mezi Jesenicí a Zlatníky u Prahy. Machírek předjížděl a myslel, že je polobohem v tý S kládě. Bohužel se zmýlil a nějak mu to nevyšlo. Všichni v tý S kládě byly mrtví. Bylo to tenkrát i v televizi. Slisovaný jak sardele. To víš, tatra nezná bratra . Asi si myslel to co ty. A nějak podobně by to dopadlo při nárazu ve 200. I kdyby to auto ryze teoreticky zůstalo pohromadě tak jejích vnitřní orgány udělají obtisk na skle. Tak si prosím vezmi ten prášek a nepiš hlouposti.

Hazoš
9. ledna • 21:12

četl jsi něco o tom že srazilo to BMW protijedoucí auto?? Vem si prášek a brýle joudo :-D;-)
Navíc jestli jis chodil do školy a nebo máš aspoň kousíček mozku tak pochopíš že ten v tom Sku jel nějakou rychlostí ale další rychlostí jela i ta Tatra. Takže si to nejdříve pořádně sečti a nezaponeň přidat váhu tý tatry. Zavolej si do AUTEC Praha a zeptej se tam, není nic jednoduššího.Jinak lidi co něco říkaj a neví o čem mluví tak taky rád nemám. Jezdil jsem v 2generacích Santa Fe a v Elantře(starší jsem jel jen jednou) a uchcával jsem smíchy když cestující za řidičem zavíral dveře a vypadla mu u toho část plastu . Auto plave, a když do toho naložíš tak vodřeš vejfuk o zem. Motor je línej a ty silnější zase nejsou pružný a dělaj šílenej bordel. Sedačky nemají boční vedení, jsou nepohodlný(zlatá fábie).

jandaxx
9. ledna • 22:04

Na tohle snad vážně nemá cenu reagovat. Možná že rychlost toho BMW byla 200 když vylítnul ze silnice. Rzhodně to ale nebyla rychlost NÁRAZOVÁ. To by ty lidi byly totálně na šrot. Je rozdíl, když auto ve dvou kilech vylítne ze silnice a všelijak se motá po poli nebo vlítne do lesa a přerazí několik pěticentimetrovejch stromů a až potom se o něco zastaví a přímý náraz do něčeho. To přetížení ve dvěstě, je takové, že to utrhne vnitřní orgány. Nediv se, že jsem se Ti vysmál. To co jsi napsal, je vážně hloupost/neznalost. Podívej se, na jakýkoliv crash test v rychlosti 64km/h. Většina aut je dost pomuchlaná i v téhle téměř městské rychlosti. A síla nárazu roste se čtvercem. A navíc to, co tvrdí někdo v Autecu, není berná mince. Nikdo z nich u tý havárie nebyl. Ale samozřejmě budou tvrdil že to byl náraz ve dvěstě a nikomu se nic nestalo, protože to je BMW. Takže nic ve zlým, ale ta rychlost při nárazu byla zcela jistě podstatně nižší. Jina by to opravdu popíralo fizikální zákony.

Hazoš
9. ledna • 22:57

Heleď, nemá to cenu. Nebudeme se hádat. Jinak v tom posledním příspěvku jsem dal zapravdu panu redaktorovi. Že vím že to rozhodně nebyl čelní náraz... to by jim vylítly i bulvy ale lísknou s tím silně o svodidla nebo do škarpy a později chytnout nějaký strom .... to je něco jinýho

jandaxx
9. ledna • 23:14

Přesně, nechci zbytečně dohadovat. Taky mám známýho, co se vymlátil ve 160 v pětce. Ale nebyla to přímá rána. Vylítnul na náledí z dálnice do svahu, auto se všelijak mlátilo sem a tam a když přistálo zpět, tak byl odborně demontovaný motor:-D Ono se to auto většinou hodně zbrzdí o svodidla škarpu a tak. Takže vylítneš třeba ve dvěstě ale náraz už je jen v osmdesáti. A to se se stěstím dá, když máš aspoň pásy....

Hazoš
9. ledna • 23:42

jj, bez pásu ani ránu!!! Tatovi zachránily život, je to už strašnejch let zpět ale v 80ti mikrospánek ve favoritu a čelní náraz do jabloně. Naštěstí spolujezdcovím místem(už chápete proč se tomu říká sedadlo smrti). Tam nikdo neseděl, až po nehodě.... to tam sedělo kolo, motor se urval

Vantage
10. ledna • 22:39

Nechci tady nějak vstupovat do drsné diskuze, ale je všeoobecně známo (sama silona to přiznává), že Silona Čárková na D1 rozstřelila volvo v cca 180ti a taky se jí nic nestalo.
Je to tak 5-7 let nazad a tak nevidím důvod, proč by tuto exhibici nemohl někdo zopakovat v jiném voze?

Hazoš
13. ledna • 22:06

Teď jsem zrovna narazil na tohle video přežil to ve 320km/h takže to jde přežít. Jen né do sloupu, stromu, čelně do zdi apod..

robert+
14. ledna • 18:52

tak trosku svetla..
RYCHLOST NEZABIJA opakujem RYCHLOST NEZABIJA! pretazenie zabija! cize o kolko spomalis a na akej vzdialenosti! cize mozes ist 300 km vyletiet do pola a kotulat sa a kotulat sa a kotulat a vystupis s usmevom.. a staci ist ja neviem 50 a zastavit sa na narazniku vlaku, co v praxi znamena ze tvoje telo zabrzdi na 50cm (deformacna zona auta) a uvidime ci ti srdiecko a mozocek ostane tam kde predtym..ina kapitola je samozrejme zranenia sposobene kontaktom tela o deformujuce sa casti auta alebo veciciek z okolia prenikajucich do kabiny atd atd, rozne rezne a ine brutalitky, lamace a trhace koncatin..

Radek Ondrášík
9. ledna • 21:23

Hazoš: jenom dodám, že rychlosti dvou pohybujících aut se při čelním nárazu nesčítají. Pokud jedou 2 auta rychlostí 100 km/h, je náraz stejný, jako by auto vrazilo při dané rychlosti do zdi. Není to tak, že je to náraz ve 200 kmh. Toto ovšem platí při stejných vozech, protože pak do toho hodně promluví vlastní konstrukce a hlavně váha.
Každopádně pokud měl někdo nehodu při 200 km/h, tak to přežij jen a pouze proto, že měl velké štěstí, ne proto, že měl bezpečné auto.

feferón
9. ledna • 20:07

Tak si zkuste sednou někdy do nějakého vozu Hyundai z posledních např. 3 let. Ony vás ty řeči o rozpadajícím se vrzajícím autě přejdou. Nemám rád chytrolínské předsudky. ;-)

Doporučujeme

Články odjinud