Hyundai Genesis přistižen s faceliftem i osmi kvalty (spy photos)

26 komentářů

Dušan Mihálik
21. listopadu • 13:52
Bobby
21. listopadu • 14:22

To je dobry, cena je jak z jiny planety. Nevis, jestli to maji dealeri na Slovensku bezne k dispozici, nebo nevis aspon o nejakem v Blave ci pobliz hranic? Rad bych to zkusil...

Shimi
21. listopadu • 17:49

Malá poznámka.Renault Megane Coupé GT - 2.0T 132 kW = 500.000,-
Volkswagen Scirocco - 2.0T 155 kW = 625.000,-
Hyundai Genesis Coupé - 2.0T 154 kW = 660.000,-Jak moc se u nás Megan Coupé prodává víme všichni. Nic moc, spíš nic než moc. A to stojí 0.5M. Myslí si někdo, že Coupé od Hyundaie za ty prachy půjde na dračku? Ani omylem. Já v tom teda cenu z jiný planety nevidím. A nepomůže tomu ani náhon na zadek. Jinak je to samozřejmě kára pěkná, to se musí nechat.

Skyline
23. listopadu • 7:21

Co ma Genesis, kupe s RWD, spolecneho s low-cost "sportaky" na bazi aut nizsi stredni?:-D To auto je od zacatku stavene jako konkurent 370Z. Proc je tam jako zaklad 2.0T bys pri svych proklamovanych znalostech o autech mohl vedet a ne tady placat jak stara Blazkova.B-]

Shimi
23. listopadu • 10:12

to Skyline: Specielně pro tebe opakuju, že vůbec neřeším variantu s V6. Co ma low-cost " sporťák " Genesis Coupé s RWD a 2.0T společného s low-cost " sporťáky " s FWD a 2.0T? Zkus zapřemýšlet ;-) Ten, co má v merku nákup střednětřídního Coupé s RWD se o 2.0T nebude vůbec zajímat. A ten, co má v merku nákup 370Z 3.7 V6 za 1.150.000,- se zase nebude zájímat o nákup low-cost Genesise 3.8 V6 za 710.000,- Takový je bohužel trend v evropě. Jestli je to dobře nebo špatně nechť si každý zhodnotí sám. Mimochodem, do které třídy, podle tebe, patří 370Z s rozvorem 2550 mm a délkou 4250 mm?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
23. listopadu • 11:38

Sladke tajemstvi - 2.0T je v Genesisu hlavne kvuli TT, Genesis se proste diva po zakaznicich, kteri by radi jezdili TT nebo Z, ale nemaji na ne nebo se jim jen nechce davat za tento typ auta pres mega. Mimochodem, Zetko zdrazilo? Co vim, jeste v lete byl zaklad za 999k, ne za 1.150M, to uz byla lepsi verze. Proc se ten zajemce o strednetridni kupe s RWD nebude o 2.0T vubec zajimat? To nejak nechapu, vzdyt u TT je to nejprodavanejsi motorizace. Proc by to u Genesise melo byt jinak a nemela by ta varianta lidi vubec zajimat?

Shimi
23. listopadu • 12:14

to Skyline: :-D:-D:-D cože? TT? Proboha to snad nemůžeš myslet vážně. Jak můžeš vypustit z úst takový nesmysl?Audi TT FWD - 2.0T 155 kW - rozvor 2468 mm - délka 4178 mm - váha 1335 kg = 947.000,-vs.Genesis Coupé RWD - 2.0T 154 kW - rozvor 2820 mm - délka 4630 mm - váha 1570 kg = 660.000,-Jak můžeš stavět tyto dvě naprosto odlišný auta do pozice konkurentů? Ti, co se dívají po TT nebo Zku, se jednoduše nebudou ANI OMYLEM dívat na mastodonta Genesise.

Brouk
23. listopadu • 14:24

Shimi, oba mate tak trochu pravdu. Ja si myslim, ze HGC V6 byl staven jako konkurence 370Z. Rozmerove je jinde, ale tady bych jako podstatnejsi detail videl stejnou konstrukci, tedy motor podelne a RWD. Hlavni motorizace je V6, ten 2.0T byl naprogramovan pozdeji.
Takze z pohledu motoru a konstrukce je staven proti 370Z, to je pro ty, co tomu rozumi. Sice v nekterych parametrech prohrava, ale zase je podstatne levnejsi.Pak jsou tady ti, co budou porovnavat pouze 2.0T a tam mas pravdu. To je ale jina sorta lidi, V6 prece "strasne zere" a nahon na zadek je negativum, protoze Lada do kopce v zime nevyjela.Treti skupina jsou ti, co by si nez nove HGC V6 radeji koupili za stejnou cenu ojete Audi TT 1.9TDI PD (kdyby se to vyrabelo), jen aby si je okoli nespojilo s firmou Hyundai. V CR sice tato skupina hraje prim, ve svete jsou to ale nastesti zanedbatelna cisla.

Skyline
23. listopadu • 14:49

2.0T je tady kvuli modni vlne a papirovemu snizovani emisi (nejen Brusel vidi v CO2 cestu k lizu). No a pak taky samozrejme kvuli rozsireni nabidky smerem, ktery je blizky Evrope, viz TT. Co si budem povidat, s jedinym motorem v nabidce tady muze uspet Nissan, ale ne Hyundai, ten potrebuje neco bliz sve ciloveho skupine, nikdo jim neda hromadu penez navic za prevleceny golf, jako se to dari Audi s TT.

Shimi
23. listopadu • 14:47

to Brouk: Zeptám se tě jen na jednu věc, která ovšem hraje prim a odkrývá podstatu. Pro jaký trh byl Genesis Coupé postaven?

Brouk
23. listopadu • 14:50

Ja myslim, ze Asie a US.

Skyline
23. listopadu • 13:52

Zacinam chapat, zes po Fikusu koupil Corsu;-)Dalsi diskuse nema vyznam, jsi prilis v zajeti cisel a unika ti realita. Zajimave, ze zrovna tobe, ktery se porad ohanis tim, ceho se kde kolik proda a delas z toho zaruku kvality;-) Nemluve o tom, ze to jedine, na co jsem se ptal, jsi elegantne vynechal, odpoved se ti nehodila?;-)

Shimi
23. listopadu • 14:13

to Skyline: Áááááá, je to opět tady. Sky udělal botu měsíce a teď se ji bude snažit okecat. Mně že uniká realita? Mně? Dovol mi se zasmát. Napsat o Genesisu Coupé, konkurentu Mustanga a Camara, že chce v Evropě ukrojit z koláče nákupních tašek TT a 370Z, může jen někdo, kdo o tom nemá absolutně ani páru. Nezlob se na mě.Teď k té odpovědi na tvoji otázku. Mimochodem, já se ptal první a taktně jsi se odpovědi vyhl, tak teď nemoralizuj, hm? Odpověď na tvoji otázku je už v obou mých příspěvcích, stačí číst a chápat. Nakopnu tě, co má společnýho TT se střednětřídním Coupé s RWD? Mrkni na prodeje opravdových střednětřídních Coupé s RWD a budeš mít jasno, proč bude 2.0T okrajová záležitost.P.S.: Začínáš chápat? Tak povídej, z jakého důvodu jsem pořídil Corsu místo Focuse? To by mě docela zajímalo.

Skyline
23. listopadu • 14:45

Uff, ty jsi fakt jak male dite;-) Genesis Coupe je PODLE SLOV HYUNDAIE konkurentem Zetka, byl tak vyroben a na nej zacilen, s nim je v zemi, kam se primarne dovazi, taky srovnavan. Muzes se smat, ze je to blbost, ale to je tak to jedine, co s tim muzes delat - nebo mozna muzes napsat do Hyundaie, ze jsou blbi:-D Takze bota mesice, Shimi, ta nalezi jako obvykle tobe.A cemu jsem se vyhl? Proste jsem se zeptal, ze to musis zase oblabolit, to je uz je holt udel diskuse s tebou;-) Co ma TT spolecneho se strednetridnim RWD kupe nevim, ale vim, ze ma nejprodavanejsi motor 2.0T a ze Hyundai na tuto notu vsadil predevsim kvuli modni vlne turbomotoru a prave tomu, ze TT ho ma taky. Konkurence pro Mustang nebo Camaro tohle fakt neni Shimi, coz vyplyva i z ruznych US testu (bohuzel, nic jineho, nez testy nemam, ale neboj, budou i osobni zkusenosti, az se tady Genesis dostane do nabidky). I kdyz je Hyundai vetsi, je pokud jde o jizdu ten cil porazit 370Z (nebo se mu aspon vyrovnat za nizsi cenu) videt vsude, velikost-nevelikost. Jak rikam, je to jen vycteny nazor, ale nejak nevidim duvod, proc by US tester srovnaval V6 nebo V8 mustang s 2.0T genesisem, to fakt muze napadnout jen tebe;-)

Shimi
23. listopadu • 15:02

to Skyline: To srovnání US testera bude samozřejmě v rámci V6 motorů. ;-)

Jancula
21. listopadu • 20:00

Porovnavat 3 dverove hatchbaky s plnohodnotnym kupe mi pride trochu scestne. Zatial co ini zrusili zadne dvere, pripadne dokonca aj upravili dizajn(ad scirocco), hyundai staval auto od zaciatku s primarne sportovnymi ambiciami. Koncepciou a rozmermi, zadnym nahonom mi genesis skor pripomina m3 coupe nehladiac teda na image, materialy apod. Je to taky baby GT-R, kde za podobnu cenu tiez zrejme nedostanete lepsie/rychlejsie sportove auto (hlavne pri verzii V6 R-spec). No co sa tyka predajnosti, uvidime...

Shimi
21. listopadu • 20:44

to Jancula: Ano, je to trošku přitažený za vlasy, ale co chceš proti té 2.0T postavit? Co má být tím přímým konkurentem? V6 neřeším, to je jiný level. Mě zajímá konkrétně verze s 2.0T. To auto je svým způsobem kategorie sama pro sebe. Rozvor vyšší střední třídy, motor nižší střední třídy, váha a délka střední třídy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
armanyk
21. listopadu • 21:26

Ta konkurence je celkem jasná, i když se etabluje především z francouzské provenience, jako je Renault Laguna Coupe, Peugeot 407 Coupe, nebo třeba Audi A5 Coupe. Samozřejmě by se našli konkurenti i u BMW nebo Mercedesu, ale ti jsou přece jen cíleni na jinou skupinu zákazníků.

Shimi
21. listopadu • 22:08

to armanyk: Říkáš jasná konkurence? A která? Laguna Coupé? Proti 2.0T? Nesmysl, páč Laguna Coupé začíná s benzínem na V6. Peugeot Coupé? Proti 2.0T? Nesmysl, páč u toho je v nabídce pouze 3.0 V6 nafta. Co dál? Odpovím si sám, NIC. To auto musíš jednoduše srovnat s nižší střední ať se to komu líbí nebo ne. A v tomto kontextu prohrává na plný čáře. Proti A5 a podobné prémii to už vůbec nemá smysl stavět, páč ti, co přemýšlí nad pořízením A5 apod. ani netuší, že existuje automobilka Hyundai.

armanyk
22. listopadu • 7:44

Nemůžeš přece srovnávat auta jenom podle toho. že některé má základní motor 2.0T a jiné ho nemá, Genesis má taky šestiválec a tam je přímý konkurent mnou zmíněných francouzů.
To že zájemce o Audi nemá o Hynduai ani páru bude asi pravda, ale neznamená to, že hyundai nespadá do stejné kategorie jako A5 (opět se dá porovnávat až šestiválec).
Nicméně rozměry, a ostatní technické parametry rozhodně nespadají do nižší střední.

Shimi
22. listopadu • 9:17

to armanyk: Francouzů nebo francouze? Peugeota do toho nemůžeme tahat, páč ten benzín vůbec nenabízí. Takže jediný konkurent by mohla být Laguna Coupé s benzínovou V6 v automatu. Pořád mi z toho ale vychází, že slabší varianta Genesise je auto samo pro sebe. A co se rozměrů a tech. parametrů týče, tak to auto, jak už jsem jednou psal, můžeš zařadit od nižší střední až po vyšší střední třídu, to si nevybereš. No nic, nechávám to plavat a jestli se bude prodávat i v ČR, tak jsem zvědav na výsledky. Každopádně by tohle Coupé mělo minimálně stát v každém salónu ať lidi vidí, na co ta automobilká má a co je schopná nabídnout.

armanyk
22. listopadu • 10:46

Existuje řada aut, které jsou někde mezi třídama nebo se nedají zařadit nikam, ale to je jedno. Důležité je, že tento typ aut se nedá prodávat buďto bez opravdu dobrého image (a to Hyundai, přiznejme si, nemá), nebo bez dobrého marketingu a agresívní cenové politiky.
A bohužel na obojí dojíždějí i opravdu dobrá a vyjímečná auta.

dextrone
22. listopadu • 17:31

Kdyby Hyundai neměl dobrý image, tak tady nejezdí tolik i30 co denně potkávám na našich silnicích ;-) Zrovna nedávno psali, že automobilka Hyundai má na našem trhu největší odbyt v kategorii zahraničních vozů. Takže o image Hyundai bych se tu moc nezmiňoval.

armanyk
22. listopadu • 20:02

Možná to nebylo pochopeno správně, samozřejmě v kategorii malých vozů a nižší střední třídy nikdo postavení automobilky hyundai nezpochybňuje, ale kategorii střední a vyšší střední třídy mají holt obšancované jiné značky a když píšu o image hyundai v kategorii, do které spadá Genesis, tedy auta dost přes 500 tis. Kč, tak do toho nemůžeš míchat i30.
Na tom, co jsem napsal výš, trvám. Alespoň pro evropský trh to platí na 100%.

Petr
22. listopadu • 20:55

kdo se o auta trosku zajima, tak genesis je uz trosku jiny level.... to je uz opravdu auto... a takovyhle auto tady chybi...

Shimi
22. listopadu • 21:19

to Petr: Co to je za pojem " opravdu auto "? Je to auto jako kterýkoliv jiný. Prostě klasický velký Coupé s náhonem na zadek, tak z toho zase nedělejme vědu. A jestli tady chybí, tak to ukážou prodeje. Jedna věc je o autě " snít " a druhá je si ho reálně koupit.

Doporučujeme

Články odjinud