Hyundai Genesis předvádí dramatickým způsobem svoje asistenční systémy

Hyundai Genesis předvádí dramatickým způsobem svoje asistenční systémy

Hyundai Genesis je limuzína nejvyšší třídy, která se – zatím v Asii a Americe – pere o zákazníky se zavedenými luxusními sedany zejména německých značek. Tomu odpovídá i její technika. Hyundai předvádí moderní asistenční technologie modelu Genesis svým americkým zákazníkům prostřednictvím kampaně Blind Test Drive (testovací jízda naslepo).

V trojici videí postupně uvidíte, že Hyundai Genesis dokáže zastavit před překážkou; sám se udrží v pruhu vymezeném vodorovným značením; a upozorní řidiče, pokud se při couvání blíží ze strany jiné vozidlo – nebo kontejner. 

Bezpečnost není sexy

Moderní elektronika v současných autech může být opravdu přínosná, a to nejen pro nezkušené či roztržité řidiče. Problém je v tom, že není sexy. Automobilky se proto pokoušejí hledat způsoby, jak představit potenciál asistenčních systémů veřejnosti zajímavým a zároveň názorným způsobem.

Svého času si získal hodně pozornosti Ford reklamou, ve které nechal Focus automaticky zaparkovat na okraji výškové budovy a případné prvenství nikdy nevydrží dlouho – konkurence začne nabízet podobný systém maximálně za několik málo měsíců. 

Systémy, které představuje Hyundai v nové kampani, také nejsou žádnou horkou novinkou. Technologie autonomního brzdění před překážkou se pomalu stává povinnou výbavou nových aut; systém udržování v jízdním pruhu měl třeba Lexus LS už před lety; a upozornění na vozidla blížící se ze strany při couvání „umí“ mít mimo jiné Range Rover Evoque.

Euro NCAP chce, aby auta uměla sama brzdit

Euro NCAP chce, aby auta uměla sama brzdit

Technický vývoj v kombinaci se zpřísňováním regulací zkrátka způsobuje, že auta jsou si stále podobnější – technikou, výbavou, funkcemi i jízdním projevem. K opravdovému odlišení se od konkurence tak už zbývá vlastně jen design, standardní výbava a cena. Na těch se ale zajímavá reklamní komunikace staví obtížně...

Systém autonomního brzdění před překážkou

Systém samočinného udržování v jízdním pruhu

Systém upozornění na vozidla přijíždějící ze strany

Zdroj: Autoblog

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Hyundai ix35 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 96 400 km
Cena: 252 000 Kč
Hyundai Getz 1,1
Rok výroby: 2003
Stav: 71 166 km
Cena: 40 000 Kč
Hyundai ix20 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 84 523 km
Cena: 157 000 Kč
Hyundai ix20 1,4
Rok výroby: 2012
Stav: 28 994 km
Cena: 207 000 Kč
Hyundai Santa Fe 2,2
Rok výroby: 2006
Stav: 229 102 km
Cena: 122 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků