Hyundai Genesis předvádí dramatickým způsobem svoje asistenční systémy

Hyundai Genesis předvádí dramatickým způsobem svoje asistenční systémy

Hyundai Genesis je limuzína nejvyšší třídy, která se – zatím v Asii a Americe – pere o zákazníky se zavedenými luxusními sedany zejména německých značek. Tomu odpovídá i její technika. Hyundai předvádí moderní asistenční technologie modelu Genesis svým americkým zákazníkům prostřednictvím kampaně Blind Test Drive (testovací jízda naslepo).

V trojici videí postupně uvidíte, že Hyundai Genesis dokáže zastavit před překážkou; sám se udrží v pruhu vymezeném vodorovným značením; a upozorní řidiče, pokud se při couvání blíží ze strany jiné vozidlo – nebo kontejner. 

Bezpečnost není sexy

Moderní elektronika v současných autech může být opravdu přínosná, a to nejen pro nezkušené či roztržité řidiče. Problém je v tom, že není sexy. Automobilky se proto pokoušejí hledat způsoby, jak představit potenciál asistenčních systémů veřejnosti zajímavým a zároveň názorným způsobem.

Svého času si získal hodně pozornosti Ford reklamou, ve které nechal Focus automaticky zaparkovat na okraji výškové budovy a případné prvenství nikdy nevydrží dlouho – konkurence začne nabízet podobný systém maximálně za několik málo měsíců. 

Systémy, které představuje Hyundai v nové kampani, také nejsou žádnou horkou novinkou. Technologie autonomního brzdění před překážkou se pomalu stává povinnou výbavou nových aut; systém udržování v jízdním pruhu měl třeba Lexus LS už před lety; a upozornění na vozidla blížící se ze strany při couvání „umí“ mít mimo jiné Range Rover Evoque.

Euro NCAP chce, aby auta uměla sama brzdit

Euro NCAP chce, aby auta uměla sama brzdit

Technický vývoj v kombinaci se zpřísňováním regulací zkrátka způsobuje, že auta jsou si stále podobnější – technikou, výbavou, funkcemi i jízdním projevem. K opravdovému odlišení se od konkurence tak už zbývá vlastně jen design, standardní výbava a cena. Na těch se ale zajímavá reklamní komunikace staví obtížně...

Systém autonomního brzdění před překážkou

Systém samočinného udržování v jízdním pruhu

Systém upozornění na vozidla přijíždějící ze strany

Zdroj: Autoblog

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků