Hyundai Genesis je na nových videích celkem často v pohybu

Značka Hyundai uvolnila novou sadu krátkých propagačních filmů ke svému novému modelu Genesis.

Nový Hyundai Genesis druhé generace jsme vám podrobně představili před týdnem a včera jsme sadu všech důležitých informací a fotografií doplnili prvním videem. Na něm je vidět Genesis, jak se na Severní smyčce Nürburgringu poněkud překvapivě v zatáčce Karussell vyhýbá slavnému zvlněnému povrchu na její vnitřní straně.

Luxusní Hyundai Genesis driftuje na Nürburgringu, ale mimo stopu

Luxusní Hyundai Genesis driftuje na Nürburgringu, ale mimo stopu

Nyní vám nabízíme další sadu krátkých filmů k novému sedanu Genesis, na nichž je novinka až překvapivě často v pohybu. Zatímco na zmíněném záběru z Nürburgringu je však cítit jistá bezprostřednost, ve většině dalších videí jde spíše o sterilní, počítačem výrazně upravené momenty. Přesto ale tyto filmy stojí za zhlédnutí, některé ukazují momentky z výroby, jiné funkce nových bezpečnostních soustav.

Hyundai Genesis: druhá generace nabídne až 425 koní a pohon všech kol

Hyundai Genesis: druhá generace nabídne až 425 koní a pohon všech kol

Připomeňme alespoň, že rozvor náprav nového Hyundai Genesis činí velkorysých 3 010 mm (je to jen o 35 mm méně než u modelu Equus a zároveň o 74 mm více než u stejnojmenného předchůdce!), vůz bude 4 990 mm dlouhý, bez zrcátek 1 890 mm široký a 1 480 mm vysoký. Vítanou novinkou bude příplatkový pohon všech kol HTRAC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Genesis druhé generace
 

Základem v nabídce pohonných jednotek bude V6 Lambda 3,0 l s výkonem 257 koní (189 kW) a točivým momentem 303 Nm, následují V6 3,3 l s výkonem 282 koní (207 kW) a točivým momentem 347 Nm a V6 3,8 l o výkonu 315 koní (232 kW) a momentem 397 Nm. Špičkou nabídky se stane známý V8 5,0 l Tau s výkonem naladěným na 425 koní (312 kW) a točivým momentem 519 Nm.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

včera | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků