Hyundai Genesis je na nových videích celkem často v pohybu

Značka Hyundai uvolnila novou sadu krátkých propagačních filmů ke svému novému modelu Genesis.

Nový Hyundai Genesis druhé generace jsme vám podrobně představili před týdnem a včera jsme sadu všech důležitých informací a fotografií doplnili prvním videem. Na něm je vidět Genesis, jak se na Severní smyčce Nürburgringu poněkud překvapivě v zatáčce Karussell vyhýbá slavnému zvlněnému povrchu na její vnitřní straně.

Luxusní Hyundai Genesis driftuje na Nürburgringu, ale mimo stopu

Luxusní Hyundai Genesis driftuje na Nürburgringu, ale mimo stopu

Nyní vám nabízíme další sadu krátkých filmů k novému sedanu Genesis, na nichž je novinka až překvapivě často v pohybu. Zatímco na zmíněném záběru z Nürburgringu je však cítit jistá bezprostřednost, ve většině dalších videí jde spíše o sterilní, počítačem výrazně upravené momenty. Přesto ale tyto filmy stojí za zhlédnutí, některé ukazují momentky z výroby, jiné funkce nových bezpečnostních soustav.

Hyundai Genesis: druhá generace nabídne až 425 koní a pohon všech kol

Hyundai Genesis: druhá generace nabídne až 425 koní a pohon všech kol

Připomeňme alespoň, že rozvor náprav nového Hyundai Genesis činí velkorysých 3 010 mm (je to jen o 35 mm méně než u modelu Equus a zároveň o 74 mm více než u stejnojmenného předchůdce!), vůz bude 4 990 mm dlouhý, bez zrcátek 1 890 mm široký a 1 480 mm vysoký. Vítanou novinkou bude příplatkový pohon všech kol HTRAC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Genesis druhé generace
 

Základem v nabídce pohonných jednotek bude V6 Lambda 3,0 l s výkonem 257 koní (189 kW) a točivým momentem 303 Nm, následují V6 3,3 l s výkonem 282 koní (207 kW) a točivým momentem 347 Nm a V6 3,8 l o výkonu 315 koní (232 kW) a momentem 397 Nm. Špičkou nabídky se stane známý V8 5,0 l Tau s výkonem naladěným na 425 koní (312 kW) a točivým momentem 519 Nm.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 29 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků