Hyundai Genesis je na nových videích celkem často v pohybu

Značka Hyundai uvolnila novou sadu krátkých propagačních filmů ke svému novému modelu Genesis.
Hyundai Genesis je na nových videích celkem často v pohybu

Nový Hyundai Genesis druhé generace jsme vám podrobně představili před týdnem a včera jsme sadu všech důležitých informací a fotografií doplnili prvním videem. Na něm je vidět Genesis, jak se na Severní smyčce Nürburgringu poněkud překvapivě v zatáčce Karussell vyhýbá slavnému zvlněnému povrchu na její vnitřní straně.

Luxusní Hyundai Genesis driftuje na Nürburgringu, ale mimo stopu

Luxusní Hyundai Genesis driftuje na Nürburgringu, ale mimo stopu

Nyní vám nabízíme další sadu krátkých filmů k novému sedanu Genesis, na nichž je novinka až překvapivě často v pohybu. Zatímco na zmíněném záběru z Nürburgringu je však cítit jistá bezprostřednost, ve většině dalších videí jde spíše o sterilní, počítačem výrazně upravené momenty. Přesto ale tyto filmy stojí za zhlédnutí, některé ukazují momentky z výroby, jiné funkce nových bezpečnostních soustav.

Hyundai Genesis: druhá generace nabídne až 425 koní a pohon všech kol

Hyundai Genesis: druhá generace nabídne až 425 koní a pohon všech kol

Připomeňme alespoň, že rozvor náprav nového Hyundai Genesis činí velkorysých 3 010 mm (je to jen o 35 mm méně než u modelu Equus a zároveň o 74 mm více než u stejnojmenného předchůdce!), vůz bude 4 990 mm dlouhý, bez zrcátek 1 890 mm široký a 1 480 mm vysoký. Vítanou novinkou bude příplatkový pohon všech kol HTRAC.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Genesis druhé generace
 

Základem v nabídce pohonných jednotek bude V6 Lambda 3,0 l s výkonem 257 koní (189 kW) a točivým momentem 303 Nm, následují V6 3,3 l s výkonem 282 koní (207 kW) a točivým momentem 347 Nm a V6 3,8 l o výkonu 315 koní (232 kW) a momentem 397 Nm. Špičkou nabídky se stane známý V8 5,0 l Tau s výkonem naladěným na 425 koní (312 kW) a točivým momentem 519 Nm.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků