Hyundai Genesis jde na dračku. Prodalo se už více než 100 000 exemplářů

28 komentářů

Lucie
24. června • 15:39

Opravdu mě udivuji některé komentáře odpůrců Hyundai.. Nemam ráda lidi co nikdy neměli tu čest s tím autem jet,vyzkoušet si ho a hned odsuzují.. jela jsem ve Genesisu starší generace i v úplně nové generaci a je to neskutečný zážitek.. Měla jsem i tu čest jet v Genesisu Coupe pro americký trh 4,6l.. Úžasné zrychlení skvělá jízda hromadu vymoženosti a ta cena směšná proti konkurenci..

Petr
29. července • 8:31

Chodim kolem Genesisu kazdy den do prace na letisti v ICN, a je to fakt krasna kara....

homer
24. června • 19:21

že si někdy koupíš levnýho korejce se dá pochopit, ale dát za jižního kima takovou raketu ZE SVÝHO je nelichotivá diagnóza

Mirek
24. června • 21:00

Teď tady děláš divadlo, ale předpokládám, že kdyby na toto auto beze změn jen "nalepili" znak nějakého německého výrobce, tak spíš týden před autosalonem, jen ať jsi první na řadě při zahájení jeho prodeje.:-D
Ty kupuješ auta za cizí? To jen abych v tom měl jasno, kam tě zařadit.

Antiautomat
24. června • 15:31

velmi pekne auto, nazivo vyzera este lepsie ako na fotkach. Len tak dalej, beztak uz ta tzv.ubermensch-premia nezije z nicoho ineho len z nalepky na dekli.

Jirka
24. června • 10:17

Tak nalijme si čistého vína a připomeňme si pár faktů.
Cituji z článku: "Ani na českém trhu si nový Genesis nevede vůbec špatně. Za minulý rok evidují statistiky 30 registrovaných exemplářů, do května letošního roku přibylo na konto tohoto sedanu dalších 22 kusů."
Pravda: v letošním roce se Hyundai Genesis v prodejích ve své třídě pohybuje na 10-11 místě, s tržním podílem 0,68%. Na záda mu dýchá např. Maserati GHIBLI. To pro dokreslení situace.
Jelikož známe "statistiky a lá Vošický", lze snadno dovodit, že drtivá většina z 52 "prodaných" vozů byla prodána dealerům Hyundai.
Abych byl konkrétní - V autosalonu Auto Zeman v Praze 9 na Poděbradské ulici stojí již řadu měsíců hned 2 tyto modely. Když vezmeme v úvahu počet dealerství této značky, a do každého byl "prodán" 1-2 kusy, dostaneme se snadno velmi blízko číslu registrovaných vozů.
Tolik tedy k tvrzení, že se modelu na našem trhu daří.
Celkem logicky je to propadák. asi málokdo známe někoho, kdo by byl ochoten utratit více než 1,5 milionu za výrobek této značky.

ds
2. července • 19:38

Nemam ani omylem za potrebi tuhle znacku hajit, ale proti hlupakovi se proste ohradit musim. Ty ses proste dement a nic jinyho, mozna na tech spekulacích něco bude, ale rpzhodne co pises nejsou zadny "fakta", ale jen tvoje domenky vycucacny z prstu a vynasobeny tvoji nenavisti. Zkratkka typickej hater co pomlouva všechno co zrovna nevlastni....

Mirus
24. června • 10:57

Ty jsi komik, prý fakta... co je fakt na tom, cituji: "že drtivá většina z 52 "prodaných" vozů byla prodána dealerům Hyundai"To máš podložené čím? Ničím, takže pouze tvůj dohad jak by to mohlo být, ne, vlastně fakt je ten, že to auto stojí u dealera
:-D
Pokud by ses trochu zajimal o umysl Hyundaie s modelem Genesis v CR, tak bys vedel, ze slo o to, ukazat co umi Hyundai vyrobit za auto, ne aby trhalo prodejni rekordy.Ale chapu, ze pro cloveka jako ty je utraceni 1,5mil za vyrobek teto znacky nesmyslny, no nastesti mame moznost volby a nikdo se nemusi ridit tvymi doporucenimi ;-)P.S. zkus sem hodit konkurenci v podobne vybave (8st automat, 4X4), motoru (V6) v cene 1,5mil to me zajima co napises (hlavne se prosim neztrapnuj treba Superbem nebo umru smichy)

Jirka
24. června • 12:35

Ve svém příspěvku jsem reagoval na tvrzení uvedené v článku - "Ani na českém trhu si nový Genesis nevede vůbec špatně".
Nevím, co je na tom k nepochopení.
A vůbec už mi není jasné, proč bych se měl zajímat o úmysl Hyundaie, popřípadě proč bych měl vyhledávat konkurenci.
Opravdu si myslíte, že by to mělo vliv na prodejnost Genesisu?

Mirus
24. června • 21:59

Jenze to jste prave nepodlozil zadnym faktem ale pouze domenkou ze jsou to auta registrovana dealerum.
A pokud si projdete statistiky prodeju aut teto kategorie tak zjistite ze se neprodavaji na tisice kusu a v tom kontextu je zcela trefne ze si Genesis s prodanymi kusy nevede vubec spatne, to je pravda.

Jirka
25. června • 0:48

Uvedl jsem mému bydlišti nejbližšího dealera.
Ale dobrá, pojďme dál.
O pár kilometrů dál je Hyundai centrum Praha, zde jsou dokonce 4 kusy, po cestě z práce jsem zahlédl v Auto Palace Butovice další 2 kusy.
Tedy dnes jsem viděl na autosalonech 8 kusů z celkového počtu 52 prodaných a to jenom po cestě z práce domů.
A to je celých 15 %.
Ještě jste přesvědčen o skvělých prodejích modelu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirus
25. června • 7:30

No pokud myslite ze kazdy vuz co stoji na parkovisti u dealera je jeho tak si to myslete, nikdo Vam ten nazor nebere. Ale klidne priste zkuste zastavit, vystoupit a bezte se zeptat, kricet do prazdna umi kazdy ;-)Ano, stale jsem presvedceny o velmi slusnych prodejich v CR, o skvelych nikdo nepsal...

Jirka
25. června • 9:07

Jestli je vůz dealera nebo importéra nemá vliv na započítání do statistik registrací.
A pokud má auto SPZ, tak je registrované zcela určitě.
Právě ve zkreslování statistik registrováním vozů na dealery je Hyundai bezkonkurenční.
Registrované totiž nemusí znamenat prodané, zatímco prodané je vždy registrované.
Ale plán se plní a prémie se managementu importéra rozdávají...:-)

Mirus
25. června • 10:52

"A pokud má auto SPZ, tak je registrované zcela určitě."Přesně tak a pokud si neviděl TP, tak je to pořád jen a jen tvůj dohad.Je to stejné jako jet kolem autosalonu Škody a pohledem na plné parkoviště aut s SPZ konstatovat, tak tohle jim dělá prodeje.... může být, ale nemusí.;-)

Jirka
25. června • 11:44

Špatně jsem to vyjádřil, omlouvám se.
Ta auta, co jsem viděl jsou na SPZ-kách.
Pokud by nebyla, samozřejmě bych to předchozí nepsal. Proces registrace znám, proto bych nepsal nepodložené úvahy. :-)
Tato ale registrovaná jsou, musí být.

Mirus
25. června • 7:32

Oprava, tak ani ne velmi slusne ale neprodava se "vubec spatne".... s tim stale souhlasim :-D

Mirus
24. června • 21:59

Jenze to jste prave nepodlozil zadnym faktem ale pouze domenkou ze jsou to auta registrovana dealerum.
A pokud si projdete statistiky prodeju aut teto kategorie tak zjistite ze se neprodavaji na tisice kusu a v tom kontextu je zcela trefne ze si Genesis s prodanymi kusy nevede vubec spatne, to je pravda.

dojo
23. června • 11:26

jo, proc nevidel jsem stat na ulici a jo pekny,
pokud by slo jen o design, libi se mi v realu (na fotkach se mi libil min) vice nez Jaguar, BMW 5/7

Mirek
23. června • 18:29

Vážení mínusáci, vždyť má pravdu, také jsem si Genesis prohlédl v reálu a opravdu vypadá dobře. Předpokládám, že žádný z vás tuto možnost neměl, ale z podstaty dáváte mínus, jak máte ve zvyku, ve spojení s firmou Hyundai.

Lidoop
23. června • 22:14

Nejenže dobře vypadá, ale má taky dobré hodnocení ve všech testech, zejména v USA. Designově mi přijde že okopírovali všechno ze všeho, ale výsledek je kupodivu docela oku lahodící. Přistihl jsem se při myšlence, že bych si udelal radost koupí .... hyundaje.

Marty
23. června • 14:20

Ono to i překvapivě dobře jezdí, na čem se shodují i novináři a odborníci

robert
23. června • 9:31

co to je za PR článek? prodat po celém světě tolik aut za takovou dobu zvladne snad i cvičená opice

D3
25. června • 21:44

VW by k takovému prodejnímu úspěchu (dle faktických prodejů) potřeboval 25 let (u srovnatelného modelu, tedy Phaetonu) B-]

jarda
23. června • 14:50

Ty jsi ale roztomilej hlupáček, nejezdíš náhodou v Oktávce?

Jan
23. června • 18:33

Nie, v Oktavke nejazdim. Jednu sme mali, kombik, 4x4, 2,0 TDI a boli sme s nou tak casto v servise, ze sa predala. A vobec neviem, preco pouzivas take oslovenia. Snad si tu moze kazdy slusne vyjadrit svoj nazor a ja som si svoj vyjadril. Ak nesuhlasis, klikni nesuhlasim, pripadne zargumentuj tvoj nesuhlas, ale ak si potrebujes vyliecit svoju neschopnost urazkami, tak skus to na inych ako na Autoweb strankach.

Brouk
24. června • 8:04

Myslím, že ten příspěvek o hlupáčkovi patřil tomu nad tebou...

Tom
24. června • 7:49

Vis Honzo tady v CR se slovni spojeni hloupej Jarda pouziva normalne, takze Jarda za to osloveni nemuze on je na to zvykly z domu. Horsi je, ze zjevne uveril, ze jeho trivalcova Fabie je vrchol luxusu a Hundai prece neumi vyrabet auta... proste mu ujel vlak, vic bych to nerozebiral.

Jan
23. června • 11:33

Tak pre mna je to nahodou zaujimava informacia, v ktorej sa "skryva" na prvy pohlad viac ako sa da. Mas pravdu, predat 100000 aut nie je nic zvlastne, ale v tomto pripade zohladni, ze Hy siel s tymto autom do premiovej kategorie...ako sa jeden tester vyjadril "vosiel do klbka zmiji". Takze 100000 predanych kusov napoveda, ze Hy si popracoval na povesti premiovejsej znacky (umyselne nepisem premiovej). Ta vrcholi modelom Equus a napreduje dalej prave cez Genesis. A urcite k tomu dobre napomohla reklamna kampan v Amerike, kde si videa s HY Genesis za ani nie 3 mesiace pozrelo vyse 63 milionov https://www.youtube.com/watch... a rovnako ako uspesna reklama bola https://www.youtube.com/watch... Teraz uz musi Hy len dokazat, ze jeho auta su i kvalitne ale posledna aktualna statistika od JD Power, ktora sice kvalitu uplne nevystihuje, predsa len napoveda, hovori jasnou recou: https://www.youtube.com/watch... A samozrejme ale ostava, nakolko je kvalita aut rozdielna v Amerike a v Europe, to uz posudit nedokazem

Doporučujeme

Články odjinud