Hyundai Genesis: druhá generace nabídne až 425 koní a pohon všech kol

12 komentářů

xxx
27. listopadu • 15:13

Stejně se mi líbí, jak se pod naprosto každým článkem o autě značky Hyundai či Kia strhne tak krásně nenávistná debata. Když má dané auto střízlivý design přizpůsobený evropskému vnímání, je to jenom kopírka (a je sranda, že tam každý vidí jiné auto, které bylo kopírované). Když má auto originální design, je to šikmooká splácanina a hnusný asijský design. Ani v jednom případě by si to motoristicky znalý český zákazník nikdy nekoupil. No, proč ne, ten koncern to nevytrhne - kupují jiní a evidentně dost na to, aby předstihl většinu evropské produkce (VW to zachraňuje na počet kusů jen díky výrobě a prodeji zastaralých modelů v Jižní Americe a dalších destinacích). Ale koneckonců každý způsob, jakým si člověk musí hýčkat svůj domnělý sociální statut, je povolen, i když to je jedovatá slina na nějakou firmu - ono to o daném člověku řekne mnohem víc, než si myslí.

homer
27. listopadu • 16:02

že ty hýčkalové statusů nemaj problém s japoncema? čim to je že honda,mazda, suzuki, subaru, daihatsu víceméně nikoho nedráždí?

xxx
27. listopadu • 21:42

... no, už jsem četl/slyšel i řeči, že Mazda 6 je kopírka BMW. Ale je jich míň.Ono je to dáno generačně. Když dnešní Zelí, Jogurt a další zdravá jídla tahali kačera, vysmívali se jejich tátové Japoncům. Jenže Japonci udělali obrovský pokrok a už značky jako Honda, Mazda či Subaru jsou brány jako kvalitní a mnoha směrech i inovativní. Korejci naskočili do vývoje o dvacet, třicet let později a je to znát. Staré cerato (předchůdce ceeda) byl příšerný střep. Totéž věci od Hyundai. Jenže makají a protlačili se na světovou špičku. A nejen v autech, ale zejména v elektronice a obecně ve většině průmyslových odvětvích.Je mi to hrozně líto, ale evropský průmysl stagnuje, vývoj netáhnou technické novinky, ale úspory. Dnešní limuzíny Hyundai nejsou o nic horší než vlajkové německé lodě od Audi a BMW. Jenže zatímco Hyundai/Kia se za ty roky tak zlepšili, tak Audi a BMW se naopak tak pohoršili, že se potkali na půl cesty. Hrozně mne to štve, ale tu realitu vidím. Je skutečně stále méně věcí, kde je Evropa na špici.A to ani nezmiňuju to, že Asie v posledních letech přebírá i špičkový výzkum v oblastech, které by jim nikdo nepřiřknul - biotechnologie, genetika, kybernetika, nanotechnologie... A bohužel Evropa tento výzkum dokonce vytlačuje ze svého území nesmyslnou byrokracií, zákazy testování a dalším (zejména biotechnologie). Je to k vzteku. Syn sní už spoustu let o genetice, virologii a mikrobiologii a dělá pro to maximum. Tak nějak se připravuju na to, že holt za pár let zmizí za výzkumem daleko na východ... Tady ho moc velká budoucnost nečeká. Zatím si z toho dělá legraci a říká mi, že se o mně v důchodu aspoň budou starat hezké mladé asiatky, až tam za ním přijedu. Aby to nakonec nebyla pravda...

homer
27. listopadu • 23:54

H/K nejsou o nic horší než audi,bmw? Korejci se jenom zlepšují a němci zhoršují? Tu realitu vidím? Ty si asi vysadil prozac ne?

kubajz
27. listopadu • 14:48

ču..ráci akorát dokážete na fórum lepit sračky s čeho slepený idioti, dyť ani 98% z vás neví,kdo má design na starost. Si vytvořte vlastní auto a pak se pochlubte...teprve potom můžete blít pindy na jiný

Zelí
27. listopadu • 8:36

Typický korejský postup, vezmeme od každého to nejleší a splácnem to dohromady a tak vzali přední půlku z A8 a zadní půlku z řady 7 a splepili to dohromady. A máme hned nejlepší auto na světě.

Ivan
27. listopadu • 10:34

Tak zajdi za Schreyerem a vysvětli mu co dělá špatně. Oni těch svých 7 milionů aut bez problému prodají,takže by o názor nějakého českého Pepíka asi nestáli. Vždy mě pobaví jak někdo z Česka-z největší evropské montovny zahraničních automobilek dává rady světovým prosperujícím automobilkám. Běž si pohladit tu svou německou zrezlou Felicii a už tu nechytrač.

Zelí
27. listopadu • 20:48

Schreyer je jeden z největších machrů v autodesignu v tom není žádný spor. Ale je dobré vědět jaké on dostává zadání od jižních kimovců a co oni po něm chtějí. Je dobré si přečíst co on o svém angažmá sám říká. Takže to, že musí udělat slepenec dle zadání, které dostane je fakt. To, že má tento slepenec masku z A8 není třeba rozebírat, to vidí i slepec, že má zadní část bočního profilu s charakteristickým tvarem zadního okna z bmw je taky fakt, takže je to slepenec, tak jak dostal schreyer zadáno. On sám je natolik kompetentní, že by neměl zapotřebí takový kočička-pejsek dortík klohnit. On sám by to udělal v každém případě o 1000% líp.
Není nic zvláštního, že v průměrné populaci se najde 7miliónů trubek, které jim skočí na lep. Idiotů, kteří mají jako jedinou národní vlastnost na..srat si na hlavu, je zřejmé, že je v čr stále dost a ještě se tím chlubí. Blahopřeji, mistře.

Darren
27. listopadu • 14:16

Hnůjdai jen potvrzuje, že je skutečně jen značkou pro lidi, kteří autům ve své podstatě vůbec nerozumějí a pojem auto u nich znamená cosi co je je každý víkend přepravuje na chajdu. Psát o téhle kopii Peugeotu 508 a Audi A8 je jako házet perli sviním. Je to směšné auto, které si koupí nějaký zoufalec co sní o prémiovém segmentu, ale nemá na něj prachy. Pro ty mají korejská šidítka samozřejmě smysl. :-)

Tomas B
27. listopadu • 12:59

podle mě designově hodně povedený! Problémem je v Evropě image, když má člověk prachy, tak si prostě korejce nekoupí a chápu to

Gilgimet
27. listopadu • 8:17

Ty podvratné kriminální živly korejské leda okopírovali Bmw. A s kvalitou to nemá mnoho společného. Tleskat a psát propagandu za pár korun tu můžou leda lidé od Punto classe. Já bych to nechtěl ani zadarmo. Fuj hanba!

kubajz
27. listopadu • 0:31

Dobrý,dobrý, korejci se pěkně vytáhli....

Doporučujeme

Články odjinud