Hyundai Genesis Coupé, vize novodobé historie

Korejská automobilka Hyundai představila definitivní podobu své studie Genesis Coupé. Ta přináší z pohledu tohoto výrobce doslova revoluční prvky, mezi které se určitě řadí aplikace zadního náhonu v kombinaci s motorem vpředu.

Tento zcela nový prvek se navíc neobjeví jen u studie, Hyundai postupně uvede několik modelů této koncepce. A nástupce současného Hyundai Coupé bude patřit mezi ně.

Každopádně studie jako taková přichází se zcela novým kabátem, ve kterém lze cítit i odkaz současného Coupé a to hlavně z bočního profilu.

O pohon vozu se pak stará zcela nový šestiválec o objemu 3,8 litru s výkonem 221 kW (300 k) a točivým momentem 340 Nm. Šestistupňový manuál pak posílá tuto porci přímo na zadní kola, mezi kterými si našel místo i samosvorný diferenciál.

Pokud Hyundai dokáže přenést podobné parametry a technické řešení i do produkce a přidá k tomu i design, který bude této studii velmi blízky a zachová si svou cenovou politiku, může se v řadách sportovně laděných řidičů, kteří nemají velké konto, začít slavit.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Genesis Coupé

 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků