Hyundai Genesis Coupe RS: první ostrý Korejec

9 komentářů

DaewooMaster
9. října • 19:31

Nadpis je zavádějící, rozhodně se nejedné o prvního ostrého Korejce, podstatně ostřejší je aktuálně např. Oullim Spirra (dříve Proto):http://www.autorevue.cz/default.aspx?section=17&server=1&article=15363

Jarda
14. října • 22:31

Pokud vím, tak mezinárodně uznávanou jednotkou výkonu od 1.1.1980 jsou kW a ne koně!
Viz http://www.converter.cz/prevody/vykon.htm. Všichni výrobci udávají v katalozích výkony motoru v těchto jednotkách, případně doplňují výkon v koních v závorce. Jakožto technický inženýr a fanda aut jsem se pracně přeškolil ze starých koní na kW a teď vidím, že jsem asi udělal chybu....Nevím, proč se redaktoři autorevue.cz drží starých jednotek a udávají ve svých testech většinou výkony jen v koních. Asi si budu muset vždy dát na stůl i kalkulačku a koňské síly dělit konstantou 1,34 abych dostal výkon v kW a mohl tak daný motor porovnat s konkurencí :-/Přimlouvám se o respektování daných norem a uvádění výkonu prioritně v kW, případně v obou jednotkách, prosím......děkuji.

Tomáš B
9. října • 8:25

Byla by škoda, kdyby se tohle auto neprodávalo v Evropě. V tom dvoulitru by to mohlo být možná za zajímavou cenu;-)

DaewooMaster
9. října • 19:34

Vzhledem k tomu, že se v Evropě bojí prodávat i starší provedení sedan, je Tvá skepse s největší pravděpodobností oprávněná... :-/

9. října • 8:31

také se mi to líbí B-]

JIRKA
9. října • 10:27

autíčko pěkné, nevíte však něco o konceptu plyn-elektro?

Switch
9. října • 15:27

Jak nekdo muze do diskuze ke sportovnimmu autu hodit komentar s plynem a elektrikou?
Elektrika do zarovky a plyn do kotle nic vic.

QX
9. října • 17:23

Asi proto, ze LPG a sportovni auto se nijak nevylucuje, chce to jen vnimat nove trendy.http://www.autoweb.cz/essen-motor-show-2007/ac-schnitzer-ma-novy-rekord-nejrychlejsi-auto-na-lpg/13460

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
taif
9. října • 19:09

Presne tak! Sam vlastnim (po jinem majiteli) Seat Leon Cupra R s LPG a dodneska jsem za to vdecny - provozni naklady polovicni a LPG je navic mnohem setrnejsi k motoru. Drobne snizeni vykonu u sportovniho auta zas tolik nevadi, nebot na civilni jezdeni ma vykonu porad dost :-).

Doporučujeme

Články odjinud