Hyundai Genesis Coupé jde do prodeje

Jihokorejská automobilka Hyundai spouští v těchto dnech prodeje svého nového sportovního kupé. Jako první jej budou mít k dispozici samozřejmě krajané, přičemž na jaře příštího roku jej bude možné koupit i v Severní Americe. Nový model se má stát úspěšným nástupcem modelu Coupé, který si u nás získal značnou oblibu a i v současnosti patří mezi poměrně žádané ojetiny zejména u mladých lidí.

Se základními údaji jsme vás seznámili již v březnu po New Yorské premiéře, pojďme si je ale v krátkosti shrnout. Hyundai Genesis Coupé vážící 1 580 kg má poháněna kola zadní nápravy, na které je přenášená síla buď z atmosférického šestiválce o objemu 3,8 l s výkonem 223 kW, nebo přeplňovaného dvoulitrového čtyřválce disponujícího výkonem 154 kW. K výkonnějšímu agregátu Lambda RS je nabízená i šestistupňová převodovka Shiftronic, zatímco u slabší pohonné jednotky si bude muset majitel vystačit buď se základní šestistupňovou manuální, nebo pětistupňovou automatickou převodovkou.  

Pokud si kladete otázku, jakou cenovou politiku zvolila automobilka u tohoto modelu, odpověď bude vskutku zajímavá. V Koreji se Genesis Coupé začíná prodávat za 23,2 milionu Korejských wonů (zhruba 280 000 Kč) a vrcholná verze se šestiválcem za 33,9 milionu Korejských wonů (zhruba 420 000 Kč). Snad budou ceny Genesisu podobně příznivé i u nás.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Genesis Coupé
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků