Hyundai Genesis Coupe: facelift na další fotografii

3 komentáře

Shimi
21. září • 19:22

Do dnešního dne nechápu, když má koncern H/K v portfóliu 2.0T, proč ji už dávno nenasadil do jiných modelů. Minimálně do střední třídy, ale ona by se vyjímala i jako top motorizace v nižší střední. Kolik se prodá v ČR Coupé s touto motorizací? Minimum. Kolik by se prodalo i30/Cee'd, ix35/Sportage, i40, apod.? No rozhodně více. Mít Kia v nabídce Cee'd SW s 2.0T 125 kW za rozumný peníz, tak neváhám ani minutu a jdu do něho. Ve střední třídě bych vyházel všechny atmosféry do 2.0 l, nasadil bych 2.0T a pokryl bych spektrum od 100 kW do 150 kW a na zbytek bych nasadil vymazlenou atmo V6. K čemu nabízí Hyundai i40 se zdechlou atmo 1.6 99 kW za 0.5M, když u Forda pořídím Mondeo s atmo 2.0 107 kW za ty samé peníze a 1.6T 118 kW za 0.53M. Kdo si tu i40 koupí? Jedině ultrafans.

lethal924
28. října • 16:34

Jedině ultravětráky!

Petr
22. září • 13:48

Je to jednoduche - H/K nestihaji pokryvat poptavku. Ve vystavbe jsou dve noe motorarny, pak lze nasazeni T-GDI v Evrope ocekavat.

Doporučujeme

Články odjinud