Hyundai Genesis Coupe dostane nový motor 5,0 V8 (spy photos)

Zatímco evropské automobilky již výrobu dostupných, výkonných sportovních vozů s pohonem zadních kol pro nezájem majoritní části veřejnosti prakticky opustily, Hyundai si na svém Genesis Coupe (jež nahradilo vozy Hyundai Scoupe a Coupe) opravdu zakládá. Model Genesis Coupe vystavila také na letošním brněnském Autosalonu a naposledy jej modernizovala pro modelový rok 2011, kdy představila také sportovní verzi R-Spec. Níže přiložené snímky naznačují, že facelift modelu Genesis Coupe klepe na dveře a v maskované podobě ladí formu na závodních tratích.

Tip: Hyundai Genesis Coupe je u nás v prodeji od letošního jara

Modifikace zasáhnou především příď s novými hlavními světlomety a mlhovkami a upravenou záď, ale především zcela nový vidlicový osmiválec Hyundai s objemem rovných 5,0 l. Ačkoli se spokojí s atmosférickým plněním (a to je opravdu krok proti proudu!), má dosahovat nejvyššího výkonu 429 koní (315 kW), čímž se stane vůbec nejvýkonnějším sériovým motorem značky Hyundai.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků