Hyundai Genesis Coupé: další info o luxusním sporťáku

Automobilka Hyundai před nedávnem představila  nový sedan Genesis, který je prvním z modelů nového pojetí automobilky. Více luxusu, ještě více evropského a amerického stylu a nasazení opravdu moderních technologií. V tomto kroku jde i nový Genesis Coupé.

Hyundai Genesis Coupé se zařadí na trhu mezi další kupé třídy GT, nepůjde tedy o sportovní náčiní, ale o výkonný vůz s dostatkem komfortu. Design vozu je velmi povedený a po dvou generacích mdlých designů Hyundai Coupé je zde vůz, který lahodí i oku.

Každopádně, i přes vizuální kompaktnost, je Genesis Coupé poměrně velkým vozem. Na délku měří přes 4 660 mm a rozvor má hodnotu 2 820 mm. Vůz pak stojí na 20" kolech z lehké slitiny, skrývajících brzdovou soustavu společnosti Brembo.

Mnoho informací o voze není známo, jelikož automobilka vše důležité tají, přesto je třeba zmínit skutečnost, že i Genesis Coupé bude mít náhon na zadní kola a motor vpředu. Je to tedy stejný krok jako u sedanu Genesis.

Pod kapotou se objeví dva motory. Prvním z nich bude přeplňovaný čtyřválec o objemu 2 litry s výkonem 158 kW (215 k) a točivým momentem 295 Nm. Druhým agregátem pak bude šestiválec 3,8 o výkonu 228 kW (310 k) a točivém momentu 357 Nm.

Jedná se tedy o velmi dobré hodnoty, kterými se Hyundai dotáhl na evropskou konkurenci.

Dynamické hodnoty nejsou zcela jasné, ale u dvoulitru se hovoří o stovce pod 7 s a maximálce přes 230 km/h a to vše ve spojení s automatem. U šestiválce se pak hovoří o stovce pod šest sekund a maximálce přes 240 km/h.Na takto velké kupé kategorie GT jsou to tedy hodnoty velmi dobré.

Automobilka také spustila speciální webovou stránku o novém kupé. Tu naleznete zde,

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Genesis Coupé

 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků