Hyundai Genesis Coupe 2011: změny v interiéru a verze 3,8 R-Spec

Kupé Hyundai Genesis, jež na našich silnicích patří spíše k raritám, jeho domovem je především americký trh. Vůz byl do prodejů uveden jako novinka modelového roku 2009, ale již nyní zde máme jeho verzi modifikovanou pro modelový rok 2011.

Na druhou stranu nejde o žádný facelift, spíše jen o pár menších změn. Nejdůležitější novinkou se stává zavedení verze R-Spec s šestiválcem 3,8 l o výkonu 306 koní (224 kW). Sama verze R-Spec není novinkou, ale dosud byla k dispozici pouze s motorem 2,0 Turbo. Šestiválcové provedení se přitom vyznačuje mj. šestistupňovou, manuálně řazenou převodovkou, devatenáctipalcovými litými ráfky, brzdovou sosutavou Brembo, tužším pérováním, diferenciálem s omezenou svorností a sportovními předními sedadly se zvýrazněným bočním vedením.

Vůz při hmotnosti 1 537 kilogramů disponuje velmi solidním poměrem výkonu a hmotnosti a zrychlí na sotvku jen za 5,5 sekundy.

Všechny vozy řady Genesis Coupe nastávajícího modelového roku se pak vyznačují novým čalouněním interiéru s matnými doplňky a jemnějšími obklady na sloupcích karoserie a volantu, jakož i decentními chromovanými rámečky kolem řadicí páky a přístrojovém štítu.

První vozy nového modeového roku se k zákazníkům dostanou ještě před podzimem. Zda se někdy Genesis jako takový dostane i k nám, to je stále ve hvězdách...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Genesis Coupe 2011
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků