Hyundai Genesis Coupe 2011: změny v interiéru a verze 3,8 R-Spec

Kupé Hyundai Genesis, jež na našich silnicích patří spíše k raritám, jeho domovem je především americký trh. Vůz byl do prodejů uveden jako novinka modelového roku 2009, ale již nyní zde máme jeho verzi modifikovanou pro modelový rok 2011.

Na druhou stranu nejde o žádný facelift, spíše jen o pár menších změn. Nejdůležitější novinkou se stává zavedení verze R-Spec s šestiválcem 3,8 l o výkonu 306 koní (224 kW). Sama verze R-Spec není novinkou, ale dosud byla k dispozici pouze s motorem 2,0 Turbo. Šestiválcové provedení se přitom vyznačuje mj. šestistupňovou, manuálně řazenou převodovkou, devatenáctipalcovými litými ráfky, brzdovou sosutavou Brembo, tužším pérováním, diferenciálem s omezenou svorností a sportovními předními sedadly se zvýrazněným bočním vedením.

Vůz při hmotnosti 1 537 kilogramů disponuje velmi solidním poměrem výkonu a hmotnosti a zrychlí na sotvku jen za 5,5 sekundy.

Všechny vozy řady Genesis Coupe nastávajícího modelového roku se pak vyznačují novým čalouněním interiéru s matnými doplňky a jemnějšími obklady na sloupcích karoserie a volantu, jakož i decentními chromovanými rámečky kolem řadicí páky a přístrojovém štítu.

První vozy nového modeového roku se k zákazníkům dostanou ještě před podzimem. Zda se někdy Genesis jako takový dostane i k nám, to je stále ve hvězdách...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Genesis Coupe 2011
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků