Hyundai: Éra začínající písmenem „i“ končí. Vrací se klasická jména

Hyundai: Éra začínající písmenem „i“ končí. Vrací se klasická jména

Když Hyundai před lety oznámil příchod nového označení začínajícího písmenem „i“, bylo to zdůvodňováno snahou oddělit starou éru značky od té nové. Dříve totiž každý model nesl nějaké jméno, ale v poslední době jsme byli svědky příchodu modelů i10, i20, ix35 nebo ix55. Jenže teď to vypadá, že tato strategie brzy skončí. 

Fotogalerie: Hyundai představuje oplastovanou verzi modelu i20

Fotogalerie: Hyundai představuje oplastovanou verzi modelu i20

Automobilka ostatně už dříve naznačila, že tento systém nebude úplně stoprocentní. Když mělo přijít nové Santa Fe, mluvilo se o příchodu modelu ix45, jenže nakonec Hyundai znovu použil Santa Fe. Aktuálně navíc nástupce ix35 dostal zpět jméno Tucson a tak to bude pokračovat.

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

 

Důvodem je fakt, že toto označování modelů nepřineslo zejména v Evropě takový úspěch, jak se očekávalo. Nová generace modelu i30 si toto označení ponechá, ale nástupce větší i40 už by se měl jmenovat jinak, dost možná ponese staré jméno Sonata, ale ve hře je i zcela nové označení. Uvidíme. 

Zdroj: GoAuto

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků