Hyundai Equus: luxusní sedan v novém světle

Automobilka Hyundai již před několika týdny zveřejnila první oficiální fotografii svého nového luxusního sedanu, který naváže na poměrně úspěšného předchůdce. U nás se bohužel tento vůz neprodává, a tak není divu, že mnohým tento název nic neříká, ovšem v Asii je situace úplně jiná.

Nový Equus pořadovým číslem šest hodlá automobilka představit již příští měsíc, a tak se rozhodla navnadit nás dvěma novými rendery doplněnými o pár informací. Novinka si platformu propůjčila od modelu Genesis, takže počítat můžeme s pohonem zadních kol a vskutku velkorysým vnitřním prostorem. Základním pohonným agregátem se zřejmě stane 3,8 litrový šestiválec Lambda, dále bude v nabídce 4,6 litrový osmiválec Tau a vrcholem nabídky se má v polovině roku stát pětilitrový osmiválec.
V porovnání se svým předchůdcem naroste Equus do všech stran, délka činí 5 160mm, šířka 1 900 mm a výška 1 495 mm. Nový Equus bude samozřejmě prošpikován různými elektronickými systémy, jako třeba systém upozornění při opouštění jízdního pruhu. 
I přes svůj zajímavý design a pokročilou technickou stránku, zůstane Equus pravděpodobně opět čistě asijskou záležitostí. Tam má alespoň nějakou šanci být zdárným konkurentem luxusních limuzín od prémiových německých a japonských značek.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Equus VI
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků