Hyundai Equus: luxusní sedan v novém světle

Automobilka Hyundai již před několika týdny zveřejnila první oficiální fotografii svého nového luxusního sedanu, který naváže na poměrně úspěšného předchůdce. U nás se bohužel tento vůz neprodává, a tak není divu, že mnohým tento název nic neříká, ovšem v Asii je situace úplně jiná.

Nový Equus pořadovým číslem šest hodlá automobilka představit již příští měsíc, a tak se rozhodla navnadit nás dvěma novými rendery doplněnými o pár informací. Novinka si platformu propůjčila od modelu Genesis, takže počítat můžeme s pohonem zadních kol a vskutku velkorysým vnitřním prostorem. Základním pohonným agregátem se zřejmě stane 3,8 litrový šestiválec Lambda, dále bude v nabídce 4,6 litrový osmiválec Tau a vrcholem nabídky se má v polovině roku stát pětilitrový osmiválec.
V porovnání se svým předchůdcem naroste Equus do všech stran, délka činí 5 160mm, šířka 1 900 mm a výška 1 495 mm. Nový Equus bude samozřejmě prošpikován různými elektronickými systémy, jako třeba systém upozornění při opouštění jízdního pruhu. 
I přes svůj zajímavý design a pokročilou technickou stránku, zůstane Equus pravděpodobně opět čistě asijskou záležitostí. Tam má alespoň nějakou šanci být zdárným konkurentem luxusních limuzín od prémiových německých a japonských značek.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Equus VI
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků