Hyundai Equus: luxusní sedan v novém světle

Hyundai Equus: luxusní sedan v novém světle

Automobilka Hyundai již před několika týdny zveřejnila první oficiální fotografii svého nového luxusního sedanu, který naváže na poměrně úspěšného předchůdce. U nás se bohužel tento vůz neprodává, a tak není divu, že mnohým tento název nic neříká, ovšem v Asii je situace úplně jiná.

Nový Equus pořadovým číslem šest hodlá automobilka představit již příští měsíc, a tak se rozhodla navnadit nás dvěma novými rendery doplněnými o pár informací. Novinka si platformu propůjčila od modelu Genesis, takže počítat můžeme s pohonem zadních kol a vskutku velkorysým vnitřním prostorem. Základním pohonným agregátem se zřejmě stane 3,8 litrový šestiválec Lambda, dále bude v nabídce 4,6 litrový osmiválec Tau a vrcholem nabídky se má v polovině roku stát pětilitrový osmiválec.
V porovnání se svým předchůdcem naroste Equus do všech stran, délka činí 5 160mm, šířka 1 900 mm a výška 1 495 mm. Nový Equus bude samozřejmě prošpikován různými elektronickými systémy, jako třeba systém upozornění při opouštění jízdního pruhu. 
I přes svůj zajímavý design a pokročilou technickou stránku, zůstane Equus pravděpodobně opět čistě asijskou záležitostí. Tam má alespoň nějakou šanci být zdárným konkurentem luxusních limuzín od prémiových německých a japonských značek.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Equus VI
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků