Hyundai Equus: luxusní sedan v novém světle

Automobilka Hyundai již před několika týdny zveřejnila první oficiální fotografii svého nového luxusního sedanu, který naváže na poměrně úspěšného předchůdce. U nás se bohužel tento vůz neprodává, a tak není divu, že mnohým tento název nic neříká, ovšem v Asii je situace úplně jiná.

Nový Equus pořadovým číslem šest hodlá automobilka představit již příští měsíc, a tak se rozhodla navnadit nás dvěma novými rendery doplněnými o pár informací. Novinka si platformu propůjčila od modelu Genesis, takže počítat můžeme s pohonem zadních kol a vskutku velkorysým vnitřním prostorem. Základním pohonným agregátem se zřejmě stane 3,8 litrový šestiválec Lambda, dále bude v nabídce 4,6 litrový osmiválec Tau a vrcholem nabídky se má v polovině roku stát pětilitrový osmiválec.
V porovnání se svým předchůdcem naroste Equus do všech stran, délka činí 5 160mm, šířka 1 900 mm a výška 1 495 mm. Nový Equus bude samozřejmě prošpikován různými elektronickými systémy, jako třeba systém upozornění při opouštění jízdního pruhu. 
I přes svůj zajímavý design a pokročilou technickou stránku, zůstane Equus pravděpodobně opět čistě asijskou záležitostí. Tam má alespoň nějakou šanci být zdárným konkurentem luxusních limuzín od prémiových německých a japonských značek.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai Equus VI
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků