Hyundai Equus Limousine: Prodloužená verze míří do Moskvy

Koncem srpna odstartuje moskevský autosalon. Své novinky zde logicky předvede Lada, chybět ale nebude například ani Hyundai. Ten míří do Moskvy s modelem Equus Limousine, což je luxusní sedan osazený pětilitrovým osmiválcem.

Hyundai i20 se představuje na oficiální skice a dalších fotkách

Hyundai i20 se představuje na oficiální skice a dalších fotkách

Hyundai natáhl vůz na 5436 mm, respektive mu prodloužil rozvor o 279 mm. Aby bylo všem hned jasné, o co přesně jde, umístili designéři na B-sloupek nápis „Limousine“. Interiér nabídne maximální luxus. Do druhé řady se nastěhovala dvojice samostatných křesel a velká středová konzole. Samozřejmostí je pravé dřevo a prémiová kůže.

Hyundai Equus by Hermés: nejprémiovější prémiovost

Hyundai Equus by Hermés: nejprémiovější prémiovost

O pohon korejské limuzíny se stará pětilitrový osmiválec disponující maximálním výkonem 316 kW (430 k). Ten spolupracuje s osmistupňovou automatickou převodovkou. Na stovce je prodloužený Equus za 5,8 s, maximální rychlost činí 225 km/h. Standardem je taktéž systém pohonu všech kol.

Po své ruské premiéře se Equus Limousine začne v Rusku také prodávat. Dál na západ ale tento vůz údajně namířeno nemá.

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků