Bacha, ať z toho sráče nevytečete. Podřadný korejský sméčko - licencované Mitsu včetně V6 a V8, nic víc a nic méně. Na civilizovaných trzích = nulové šance na úspěch. Hujindaji/Kia je značkou holoty co nemá na pořádné vozy z Evropy. Movití klienti mají jasno Equus nebo S classe...:-D
to napise typek ktory sa vozi v zaprdenej hatapke vo vybave socka line
aspoň má styl, nebo vy si u hnujdaj musite priplatit abyste to meli zaprdeny uz z koreje?? B-]
Hnupe, jeste rad by jsi si vozil prdel v takovemto voze. Nikdy si vsak na nej nevydelas, tak nezavid.
tak nastesti o tom, na co si vydelam nerozhoduje nejakej peta s dvacetiletou korejskou mrdkou v garazi B-]
Nova generace neni zdane licencovane Mitsubishi - komplet vyvoj delal Hyundai:http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Equus
Mitsubishi dela V8? Do jakeho modelu?Jinak, ty jses presne ten typ cloveka, co hledi poze a jenom na znacku. Zadne vecne argumenty nemas, slysis jen na znacku. Kdyby ti toto auto ukazali jako novy MB S-klase, tak by ses udelal do kalhot. Ale kdyz ho napoprve spatris jako Hyundai, tak kidas bezcene sr*cky. Vidis ho poprve a na obrazku a tvrdis, ze to je sméčko.
Čoveče, dej si obklad... Mitsubishi Proudia nebo Mitsubishi Dignity, jeden z těchto modelů základem pro Equus. Ano, a do těchto modelů se montoval mitsu V8.
Jenže kdybys otevřel oči, tak bys např. podle obrázků zjistil, že tohle není Equus minulé generace, tudíž se snažíš celkem marně...
Lojza psal "dela?", nikoliv "delal?". Ze Hyundai modelovou radu rozjel s Mitsu neznamena, ze s tim ma neco spolecneho dnes. Vzdyt oba zminovane modely jsou davno mrtve. Osmivalec ma dnes uz Hyundai svuj.Jinak ale ze ti nevadi ty licencovane plecky, co se rodi v Kosmonosich:-D
Hod sem nejakej link o tom, ze tento model je zaklad pro equus.
Použití Google tolik bolí nebo je tak složité?http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_ProudiaThe entire Proudia/Dignity range was designed by Mitsubishi Motors and co-manufactured with Hyundai of South Korea, who marketed their own version as the Hyundai Equus.Pokud bys angličtině nerozuměl, hoď to do Google Translate, já ti to překládat nebudu.
To platilo u predchozi verze. Tato novinka je komplet z dilen Hyundai. Staci si precist odstavec s nazvem Second generation.
Žádný takový odstavec tam není.
Co je asi logicke, pretoze Proudia novu generaciu nema. Ze by mal ten clovek na mysli odstavec vo wiki clanku o Hyundai Equus, o ktorom je, len tak mimochodom, rec? http://en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Equus
Diky za upresneni, vypadl mi tam link na Equus :-)
Hele klid, at ti nepraskne zilka;-) Smankote je jen recesista-provokater, ktery sam dobre vi, jak se veci maji a sam by do nemeckeho smejdu nesedl, ale dela mu radost vytacet ostatni. Asi tak 90% lidi tady uz to vi a akorat se zasmeje, tech 10%, co to nevi, se chytne a delaji mu radost, takze s tim bude pokracovat i dal. Doporucuji bud reakce v podobnem duchu (tedy udrzovat recesisticky ton), nebo se zdrzet.
Stary znamy Smankote se po case probudil. Pubescente, je 21. stoleti a Hyundai je nekde uplne jinde nez nejaky Mitsu. Svet se meni, jen Ty jsi zustal v dobe pred dvaceti lety
Hele, i ta tvoje podělaná Sonata je licence Mitsu Galant, platforma, podvozek, agregát, ano, tedy ani ten skvělý 2.5V6 není dílem "odborníků" z Hujindaji/Kia...
nestačím zírat kam se Hyunday začíná ubírat takovou povedenou limuzínku a dokonce s osmiválcem bych opravdu nečekal, třeba to s nimi nakonec nebude tak zlé :-))
Osmivalec je uz v Genesisu a to asi tak rok. Neni to tak pekne (presneji receno, vypada to jako Hyundai a ne jako Lexus), ale limuzina s V8 neni novinka a docela jsi zaspal dobu.
A co s nimi bylo zle?
ozaj peknea to hyundai ani nepotrebuje maskovat luxusne vozy inou znackou (toyota->lexus)
:-D Myslim, ze nutnost maskovani luxusniho auta jinou znackou uz si vyzkousel i VW, kdyz si myslel, ze Phaetonem udela diru do sveta. Stejne tak i A3 je A3 a nikoliv jen "golf", kdyz to ma stat poradne kacky.
Ale, ale - na Phaetonu znak VW zůstal B-]
Číst pane, stačí pouze číst a trochu o tom přemýšlet. Pak pochopíte, že autor předchozího právě na to poukazuje, že VW si tím namlel ústa.
Equus je prezentovany ako samostatna znacka v Korei.
ty na tom autě někde vidíš nápis hyundai?
No nepotrebuje. Ale taky skonci tim, ze to prodaji akorat vedeni automobilky, Kim Cong Ilovi a dvema fanouskum v USA a Rusku.
Hmm, no vite ono jich jezdi po Seoulu stovky, mozna tisice, souhlasim ze v Evrope nema sanci ale v Korei je to opravdu nejcastejsi soferovane auto, ktere pouzivaji jak statni instituce, tak business. Pokud jich prodaji stejne jako tech predchozich, tak si, podle me, nemaji na co stezovat...
a co jinýho si tam taky mají koupit, když jim jejich vychcaná vláda napaří brutální clo na import
Zatimco nase vychcana EU zadna cla na auta z ne-EU nikdy nemela, ze:-D Stejne jako Korejci a Japonci tady maji urcite Nemci moznost postavit si fabriku vedle Soulu a pak tam auta prodavat bez cla, ne?
clo 10% proti 80% a s trhem půl miliardy lidí v EU proti padesáti mega v korei je OK? Než začneš rozumovat, použij mozek.
Nesud me podle sebe, ja mozek pouzivam. Je veci kazde zeme, jaka pravidla nastavi a je veci vyrobcu/prodejcu, jak se s tim poperou. Navic clo bylo v Evrope drive vyssi, nez 10%.
A proto píšu, že korejci nemají moc na výběr.
kim čong il používá pouze mercedes, občas vytáhne F430 spider na cestu z pyongyangu na golfovej resort v diamantových horách, takže počet kupujících se snížil
Jinak vedeni Hyundaie jezdi v Nosovicich v modelu Genesis. Velky vcelku luxusni sedan. U nas se sice neprodava, ale jim ho dovezli. Mel jsem tu moznost si ho vyzkouset a nutno rici, ze pokud v tomto duchu pujde Hyundai dale, pak prijde s opravdu vybornym vozem. Bohuzel ovsem mu bude chybet jmeno, coz je v tomto segmentu to naprosto nejdulezitejsi.Takovy Rolls moc pohodlny neni, ale proste za kazde to pismenko je zakaznik ochoten zaplatit deset tisic eur, coz v pripade Hyundaje, ktery bude klidne 10x komfortnejsi, nikdy nebude.
Hubou lze jezdit v čem koliv. Nějakej důkaz by nebyl. Jo nebyl. Ok :-P:-D
je skoda ze ho sem nevozí tak si budu muset koupit lexus:-(
Aby se zamaskovalo stigma "obyčejné" značky vznikají právě ty lexusy, infinity, acury a podobně - a touhle cestou jde i hyundai. Sice nikdy nebudou úplná špička ale segment prémiovek obsadí.
Tak muzou tam nahlednout. Ziskaji zakazniky, kteri na premii nemaji a pritom chteji mit premiovy komfort a kvalitu, pripadne ziskaji par fanousku, co neresi zas az tak premii apod. Proste kdo chce premii si koupim MB S600 a neresi kolik to stoji. Ale dat 4-5 mega za luxusni sedan si preci jenom ani z bohatych nemuze dovolit kazdy, takze se spokoji s Lexusem za pulku, nebo Hyundaiem za tretinu.
Srovnatelny Lexus nestoji pulku toho co MB a srovnatelny Hyundai nestoji tretinu. Zas az tak moc si nemecke premiovky nepridavaji za znacku. I hornich deset tisic premysli, co si za sve penize koupi, zvlast, kdyz jsou poctive vydelane.
Hornich 10tisic si prilisnou praci svuj majetek neziskalo. Nerikam, ze ho ziskali nepoctive, ale praci jako takovou urcite ne.Jinak srovnatelny Hyundai vuci top modelum MB neexistuje. Srovnatelny Lexus vuci top modelum MB taky neexistuje.
Jestli povazujes za praci pouze drzet v ruce krumpac a mlatit s nim do zeme (jak to casto dela spodnich padesat tisic), tak budiz. Ja za praci povazuji i premysleni nebo treba rizeni firmy.ad 2) Prave proto jsem napsal srovnatelny. nechtel jsem srovnavat Genesise s MB S600, ale treba s S450 apod.
Tak ono i okradani je pro nekoho prace, ze
AAAA, pán neví jak to funguje a hltá noviny na nově jak divý. ;-) To, co ukážou v televizi nebo napíšou v novinách, to je jen pár blbů (Kožený, Pitr a spol.), ale rozhodně to není vizitka těch, kteří svůj kus cesty k majetku našli v poctivé práci. A rozhodně bych netvrdil, že většina je nepoctivá. Máš k tomu nějaký důkaz, že to tak je? Tedy obrať se na PíČeRy a podej trestní oznámení na konkrétního pachatele. Nazdar.
No na rozdil od vas umim alespon cist, a kdyz an neco reaguji, tak si to nejdriv prectu. Proc mi tu vycitate neco, co nikde netvrdim. Kdyz byste zapnul mozek a neucil se cist, tak byste se docetl, ze pisu to same, co vy. No ale chapu, ze je lepsi se vyblit, nez neco cist a na 30 sekund zapnout mozek.Nehledam dukazy o nejake nepoctivosti, nicmene zde mam nazorny dukaz toho, ze v bezne populaci je jeste spouta blbcu. Diky za potvrzeni mych domenek.
Já ti nevím, ale tahle věta, na kterou jsem reagoval, mi nepřišla jako ironie. Buď měníš ze dne na den názory (což z předchozích diskusí s tebou mi tak nějak vyplývá) nebo nevíš o čem mluvíš. :-/ Nazdar pane "chytrý."
To, že čteš,neznamená, že chápeš :-P Už se nemasíruj :-P
A Lexus LS je konkurentem čeho když ne Ska nebo 7čky ?
LS je pseudo konkurente pro 7cku a Sko. Ano, muzeme si tu honit trika v diskusi, jak je to vlastne to same ale neni. Proste par blbosti ve vybave nedela auto autem. Mnoho veci je ciste o pocitu, prestizi a historii. Proto Rolls stoji 15 mega a lidi to daji i kdyz nenabizi nic extra. A proto bude Lexus vzdy ten chudy z premioveho segmentu a proto Hyundai nikdy nebude premiovy model, at je jakykoli.
Asi jak kde, v USA je Lexus prestižní stejně jako Mercedes nebo BMW. Každé auto má své specifikum, když se řekne Mercedes, tak se okamžitě vybaví auto pro důchodce, když se řekne BMW, tak se vybaví sportovní auto, když se řekne Lexus, tak se vybaví spolehlivost.
Jestli hovoris o USA ,... když se řekne Mercedes, tak se okamžitě vybaví auto pro důchodce, k... tak jsi mimo misu . V USA potkas duchodce (65+) Mercury Grand Marquis ,Ford Crown Victoria a cokoliv Buick ... a Lincoln = asi to bude 90+ % . Jinak MB je znackou German Precision Quality pro vetsinu lidi (alespon u americanu) co si medveda koupi ,protoze je celkem levny kdyz to porovnam s ostatnima znackama v USA . Treba ja si poridil 2006 CL600 za $44000 i s danema (22000 mi , veskerou moznou vybavu, stribrny). Kolik stoji v CR nemam poneti ,ale urcite hodne . Me tvrzeni je zalozeno na vlastni zkusenosti .
Těchto přihlouplých dogmat o nějaké prémiovosti značek zde již bylo mnoho. A? Mnoho rádoby prémiových značek prdí pod hlínou a outsideři jsou na koni. A to se netýká jen aut :-P Jsi mimo, žiješ dvacet dozadu :-P
Můžeš nás informovat která z průměrných automobilových značek se v posledních dvaceti letech stala prémiovou a která prémiová zanikla?
Jaguar je na pokraji zaniku, nedobre si vedou treba i Lincoln ci Cadillac.Mezi novy patri napriklad Lexus, Acura, Infiniti
Takže nezanikla žádná a z obyčejný značky se prémiová nestala taky ani jedna protože lexus,infinity i acura vznikly účelově jako prémiový pro amíky.
"Mnoho veci je ciste o pocitu, prestizi a historii. " S timto tvrzenim souhlasim, i kdyz je mi tento princip protivny a proti srsti. 1. Vetsina zakazniku vybira auto podle znacky.2. Znacku vybira podle toho, co nejvic vidi na silnici (proto v evrope evropske auta, v USA americke atd...3. Pak az prichazi na radu vzhled auta4. A nekteri si i projdou parametry
Vice mene tak nejak to asi bude
BMW-MB-Lexus, ale docela líbivý a oprvate si ty koně na kW v závorce.
podle me, se hyundai do deseti let stane, vedle toyoty, jednim z nejvetsich vyrobcu aut.btw: fotky jsou povedene
Jednim z nejvetsich je i Skoda. Zalezi jak velkou oblast si pod pojmeme "jeden z" predstavime.
přes deset milionů prodanych aut za rok škodovka nikdy nedosáhne
Dalsi ktery by mel radeji zapnout mozek, nez zacne psat. Zkuste priste chvili premyslet nad tim, co kdo pise.
souhlasim. mel bys zapnout mozek
Pokud vim, tak Skoda se v statistice produkce nebere jako samostatnej vyrobce, nybrz je zahrnuta v koncernu VW. A pokud jde o Hyundai (kam patri taky KIA), v soucasnosti je to 4. nejvetsi vyrobce osobnich aut. A kdyz tak koukam jak maji naslapnuto k dalsim novym modelum, domnivam se, ze pujdou casem vys. Mozna to nebude trvat ani tech 10 let...
Mnozstvi koncernu a samostatnych znacek po krizi klesne, takze je logicke, ze se to pasmo "nejvetsich" zmensi. Proste kazdy vyrobce aut na svete patri "mezi nejvetsi" a zaroven "mezi nejmensi". Jak rikam, zalezi jak se na to budeme divat a jak velke to pasmo bude.Ale mam za to, ze to stejne nepochopite, portoze je to ocividne pro vas prilis slozite.
Bez te posledni vety by to byl normalni prispevek do diskuse. Takto je to zbytecne hulvatstvi. Proc se za kazdou cenu musis do nekoho navazet?
Protože prázdnej sud, nejvíc duní :-D
Tohle si musím zapamatovat. Zrovna v tomhle případě to na toho blba sedí naprosto úžasně :-))
Starší model máme ve firemní flotile a je to parádní kousek, sice žrout, ale luxusní :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.