Hyundai Elantra LPI HEV: nenápadný průkopník?

Jihokorejská automobilka Hyundai se do světa hybridů vydala po poněkud nevyšlapané cestě, což potvrzuje svým nejnovějším hybridem vycházejícím z modelu Elantra. Ten pod svou kapotou ukrývá 1,6 litrový čtyřválec LPI s výkonem 114 koní, jehož funkci dokáže podpořit elektromotor s výkonem 15 kW/20 koní. Na tom by samozřejmě nebylo nic zvláštního, ovšem kdyby větší motor nebyl upraven na pohon LPG. Touto kombinací tak vzniká jeden z nejúspornějších vozů jihokorejského trhu, vždyť posuďte sami.

Elantra LPI HEV se i díky dalším systémům, jako je stop and start a systému Eco Guide, jenž řidiče navádí k úsporné jízdě, vyznačuje kombinovanou spotřebou pouhých 5,6 l/100 km. Marketingové oddělení bude dokonce primárně nabízet tento vůz řidičům, kteří ročně najezdí více než 20 tisíc kilometrů, poukazujíc na roční úsporu zhruba 1 100 dolarů.
Vůz bude nabízen ve třech výbavových stupních a výrobce plánuje zpočátku prodat 7 500 kusů ročně, prozatím však nejsou žádný plány na vývoz.
Klepněte pro větší obrázek 
Hyundai Elantra LPI HEV
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků