Hyundai Elantra Coupe: čtvrtý do americké party

8 komentářů

Shimi
8. února • 16:42

Vždy, když čtu podobný článek o tom, co kdo nabízí za velkou louží a porovnám to s tím, co kdo nabízí na starém kontinentu, tak se musím smát. Řeč je samozřejmě o motorech. 1.8 D-CVVT 110 kW a 2.0 GDI 130 kW by byla ideální motorizace pro i30/Cee'd a byl by to atmosférický protipól ke všem foukaným malorážkám. No jóó, já zapomněl. Většina euroovcí už je zmasírovaná euroekozm*dí propagandou a nikdo by to nekoupil. A co že to na nás vlastně zbylo? Foukaný dvou a tříhrnek? Ale jo, taky dobrý. 3-[

plyn
9. února • 14:09

to je skôr o tom, že bruselskí teroristi zrušili väčšie objemy nezmyselným eu5 nariadením

asdf
8. února • 18:31

Ty tomu nerozumíš, malé turbobenzíny kvůli malýmu objemu žerou do tří litrů na sto, díky turbu táhnou už od 200 ot/min a kvůli třetinové (u dvouválců dokonce poloviční!!!) složitosti vydrží klidně 5x tolik než nějaký zastaralý atmosférický extravelkoobjem (tj cokoliv víc jak 1.4 l) :-(

marepa
8. února • 23:19

to myslis vazne?chces srovnavat zivotnost techto novych preturbovanych motoru treba s nejakym starsim 4.0 V8 ??

masinka
9. února • 6:41

Fakt nepoznas ironii?

asdf
9. února • 16:25

nech ho bejt, hlavně že mářepu B-]

Korálek
8. února • 20:49

Já ti to povím asi takhle od jak živa platilo a platí stále (objem ničím nenahradíš)!

asdf
8. února • 10:25

Je škoda že se to tu nebude prodávat :-(

Doporučujeme

Články odjinud