Vždy, když čtu podobný článek o tom, co kdo nabízí za velkou louží a porovnám to s tím, co kdo nabízí na starém kontinentu, tak se musím smát. Řeč je samozřejmě o motorech. 1.8 D-CVVT 110 kW a 2.0 GDI 130 kW by byla ideální motorizace pro i30/Cee'd a byl by to atmosférický protipól ke všem foukaným malorážkám. No jóó, já zapomněl. Většina euroovcí už je zmasírovaná euroekozm*dí propagandou a nikdo by to nekoupil. A co že to na nás vlastně zbylo? Foukaný dvou a tříhrnek? Ale jo, taky dobrý. 3-[
to je skôr o tom, že bruselskí teroristi zrušili väčšie objemy nezmyselným eu5 nariadením
Ty tomu nerozumíš, malé turbobenzíny kvůli malýmu objemu žerou do tří litrů na sto, díky turbu táhnou už od 200 ot/min a kvůli třetinové (u dvouválců dokonce poloviční!!!) složitosti vydrží klidně 5x tolik než nějaký zastaralý atmosférický extravelkoobjem (tj cokoliv víc jak 1.4 l) :-(
to myslis vazne?chces srovnavat zivotnost techto novych preturbovanych motoru treba s nejakym starsim 4.0 V8 ??
Fakt nepoznas ironii?
nech ho bejt, hlavně že mářepu B-]
Já ti to povím asi takhle od jak živa platilo a platí stále (objem ničím nenahradíš)!
Je škoda že se to tu nebude prodávat :-(
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.