Hyundai přechází na ostré hrany. Design Elantry se kvůli tomu hodně změní

CBR  |  11. 07. 2018 11:47

Njn, audi přiostřilo hrany, hyundai následuje

Odpovědět  |   | 
Jan  |  11. 07. 2018 11:57

Ty jo, nevím kdo by se chtěl zrovna designem inspirovat u Audi. To je těžká bída nehodna jakéhokoliv následovaní

Odpovědět  |   | 
CBR  |  11. 07. 2018 12:22

Jistě a proto Hyundai přetáhl designera audi.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 07. 2018 22:31

Kradli u VW, kradli u Fordu, u Audi teď kradli 3 roky, najednou to vypadá, že zkopčí Lexus

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 07. 2018 14:08

Myslim, ze se koukaji spise smerem k japonskemu souostrovi pripadne ke stryckovi Samovi.

Odpovědět  |   | 
PetrStary  |  11. 07. 2018 20:42

Jej hnujdaj, no tak to pozor, to je lepsi se drzet dale. Hnujdaj nebrat

Odpovědět  |   | 
Michael  |  12. 07. 2018 12:35

Ničím nepodložený výkřik do tmy od zoufalce zatíženého těžkými předsudky, který pod tíhou těchto předsudků plácá nesmysly.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  16. 07. 2018 08:26

To je starý Péťo.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  11. 07. 2018 11:49

Tohle fakt není ani trochu hezké. Ostré tvary neladí ke zbytku auta.

Odpovědět  |   | 
karel rychlíkv  |  11. 07. 2018 14:37

no velebnosti,to je ale hnus jak rozcáplá 3,14 ča

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 07. 2018 18:50

Naco su komu tzv.ostre hrany? Alebo ludia (podvedome) tuzia po niecom, co (akoze) ma vyzerat agresivne na ceste? Mnohe dizajnove trendy tomu nasvedcuju. To nie je dobre.

Odpovědět  |   | 
Hanny  |  11. 07. 2018 19:22

jo povedenej dijazjn, celkem nadcasove, ale auto delaji kola a motor ne to jak to vypada :)

Odpovědět  |   | 
Pavel Votrubec  |  11. 07. 2018 20:46

Mě se naopak tenhle ostrý styl líbí. Co auto to originál a to se mi na Hyundaii libí. Stále se jim daří a to je dobře taková automobilka je potřeba.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  11. 07. 2018 22:32

Vošický, je to trapný.

Odpovědět  |   | 
Michael  |  12. 07. 2018 12:38

Máš tam i něco jiného? Zoufalče.

Odpovědět  |   | 
Jirka Dobrovský  |  12. 07. 2018 09:58

ten facelift už to chtělo, teď se mi to auto líbí víc, jsem zvědav za kolik tak cca ho budou prodávat, asi možná rozbiju prasátko

Odpovědět  |   | 
Patrik Votruba  |  12. 07. 2018 10:27

Tohle se mi líbí! Je to zase něco nového, což chválím. Alespoň to není jako škodovka a jejich rádoby facelity. Pěkná práce od Korejců.

Odpovědět  |   | 
PetrStary  |  12. 07. 2018 11:27

Si delas srandu? Dyt Hjundaji je uplne smesnej, uz tak lide preferuji Daciu, kdyby tu mela Lada servisy, byla by pred Hjundajem take

Odpovědět  |   | 
Michael  |  12. 07. 2018 12:50

Jen naprostý zoufalec, který nemá na pořádné auto (Hyundai), může přemýšlet nad takovým šíleným a nebezpečným vehiklem jakým je Dacia nebo Lada. To už si může rovnou koupit šlapací tříkolku.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 07. 2018 18:11

Jen naprosty dusevni mrzak kadruje lidi podle vlastnenych aut potazmo financnich moznosti.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  12. 07. 2018 19:57

To ses trošku ve vlákně netrefil.

Odpovědět  |   | 
Michael  |  14. 07. 2018 11:04

Nekádruju lidi podle vlastněných aut ani finančních možností. Chci jen říct, že jestliže někdo nemá na pořádné auto, neměl by vůbec uvažovat o koupi jakéhokoli nebezpečného auta, kterým především Dacie jsou. Tato auta by se vůbec neměla prodávat, především auta, která v nárazových testech dostanou tři a méně hvězd. V zájmu každého by měl být v první řadě pud sebezáchovy sebe i osob blízkých bez ohledu na to, jaké kdo má finanční možnosti. Tzn., že pokud někdo nemá na bezpečné auto, neměl by kupovat žádné jiné. Buďto jezdit MHD nebo požádat příbuzné, kteří disponují normálním, bezpečným autem o jeho zapůjčení.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 07. 2018 19:55

Bezpecnostni top dacie samozrejme nejsou, nicmene na vice * nedosahnou predevsim kvuli absenci bezpecnostnich asistentu. A sorry jako ale kadrujes. Priste zkus ty pozadat chytrejsi/slusnejsi pribuzne, aby do diskuze napsali neco oni

Odpovědět  |   | 
Michael  |  15. 07. 2018 11:26

Dnes je naprostým standardem auto, které má plný počet hvězd. Všechna, která jich mají míň jsou více nebo méně nebezpečná. Na trhu se dají najít i levnější auta s plným počtem hvězd. Tak proč kupovat Dacie.
Když mi někdo, kdo vlastní Dacii nabídne, že mě sveze byť jen kousek, tak vždy odmítnu a raději jedu svým. Na těch autech je na první pohled vidět jak jsou ošizená, subtilní, zkrátka fórově postavená.

PS: Nepotřebuji nikoho z příbuzných o nic žádat...

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  16. 07. 2018 08:27

Prej Lada

Odpovědět  |   | 
Alois  |  19. 07. 2018 10:58

designově se celá automobilka posouvá vpřed, nadčasový vzhled a inovace, které poslední dobou přinášejí je celkem dost, tak nevím proč směšnej ;)

Odpovědět  |   | 
Zemanko  |  12. 07. 2018 21:16

predok ako Toyota- nic moc,1.6 D-CVVT motor bol výborný,skoda že nie je vo Fastbacku
a vôbec vo všetkých sedanoch by sa kufor mal otvarat ako to volaju že liftback,lebo su znacne neprakticke.Elantru s týmto motorom a tzv liftbackom by som hned kupil má aj vyssi podvozok,ktorý nerozhána prach z ciest/z nižšieho podvozku/už sa opičí aj Hyundai po nemeckých autach/skoda VW etc.../ ,ktoré maju nizky podvozok.. vid I30 pomaly šúcha cestu....

Odpovědět  |   | 
Pepek  |  12. 07. 2018 22:14

Moc pěkně řešené auto. Hyundai na to prostě má a jsem rád, že je automobilka co prostě frčí s dobou jak eko vozy tak i auto co mají nápad a nevypadají neustále stejně.

Odpovědět  |   | 
Richaard  |  13. 07. 2018 09:10

řekl bych, že facelift povedený, klasicky bude dost odpůrců, ale také přiznivců, každému se líbí něco jiného a za mě je tento design povedený

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  14. 07. 2018 21:42

Přiznám se, že toto se mi opravdu, ale opravdu nelíbí. Počkám na realitu. Třeba to bude ve skutečnosti lepší.

Odpovědět  |   | 
audax  |  15. 07. 2018 21:54

neviem,vyzerá to ako kopia alebo parodia na lexus,staršie elantry vyzerali elegantnejšie,pri tomto začína mať človek dojem,že to už vyrába len jeden výrobca pre viacerých a každý si tam osadí svoj emblém a predá to pod svojou značkou,proste vo svete áut to už začína vyzerať ako by ich jedna mater mala...

Odpovědět  |   | 
Hynek Otmar  |  18. 07. 2018 23:01

Hm vůbec to nevypadá zle,naopak mě se to libí. Hyundai s v poslední době hodně vyšvihla což mě dost překvapilo a celkově mě stále překvapuji,teď rozhodně nejvíc s autem na vodík.

Odpovědět  |   | 
Davidson  |  18. 07. 2018 23:44

Hyundai se už 17 let zabývá vodíkem. Je první automobilkou, která začala sériově vyrábět auta na vodík už v roce 2013. Hyundai jde neuvěřitelně kupředu, kvalitou, spolehlivostí, technologiemi, designem, objemem celosvětových prodejů, prakticky vším. Stává se z ní ikonická značka.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 64 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 19 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 78 N/A