Hyundai Custo ukazuje svůj interiér. Rodinné MPV kombinuje praktičnost a styl

O to více může potencionální zájemce z Evropy mrzet, že novinka k nám pravděpodobně nepřijde.

Hyundai se nedávno podělil o upoutávku na své nejnovější MPV Custo, jehož exteriérový design už vlastně známe díky uniklým fotkám. Teď značka odhaluje interiér sedmimístného modelu, který sice míří na zákazníky s většími rodinami, ale to neznamená, že by nemohl nabídnout moderně působící hi-tech kabinu.

Na nových fotkách ukazuje Hyundai konfiguraci interiéru se dvěma velkými křesly v druhé řadě sedaček, zatímco zadní lavice je trojmístná. Křesla nabídnou loketní opěrky na obou stranách a také různá nastavení sklonu celého sedadla včetně vyklápěcích opěrek pod nohy. Na druhou i třetí řadu sedadel pak bude jednoduchý přístup, jelikož má Custo velké posuvné dveře.

Hyundai láká na nové MPV Custo. Sedm míst kombinuje s designem Tucsonu

Hyundai láká na nové MPV Custo. Sedm míst kombinuje s designem Tucsonu

Na místě řidiče a spolujezdce je poté nejvýraznějším prvkem středový panel s vysunutým, na šoféra nakloněným displejem infotainmentu. Středový tunel je přitom takzvaně „plovoucí“, kdy se pod ním schovává rozměrná odkládací přihrádka, přičemž další prostor najdete samozřejmě i pod rozměrnou loketní opěrku dále vzadu.

Přestože bude Custo určeno především pro Čínu a sousední trhy, není pochyb, že i v Evropě by si pár zájemců našlo. Ostatně Hyundai se jako jedna z mála značek na starém kontinentu stále drží upadajícího segmentu MPV s nedávno uvedeným modelem Staria – ten byste nicméně rozměry a až 11 místy uvnitř zařadili nad čínské Custo. Čínská novinka je dlouhá 4950 mm, široká 1850 mm a vysoká 1734 mm.

První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Technická stránka rodinného MPV je stále neupřesněná, mluví se však o využití platformy SUV Tucson s nabídkou 1,5litrových (125 kW/170 k) a dvoulitrových (174 kW/236 k) benzinových motorů pro pohon výhradně předních kol. V závislosti na motoru bude mít Custo osmistupňovou nebo sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku.

K oficiální premiéře modelu má dojít ke konci srpna na autosalonu v Čcheng-tu.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

včera | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků
Poprvé za volantem nové Dacie Duster: Opět se vyplatilo poslouchat zákazníky

Dacia Duster TCe 130 EDC

Nové funkce, automatická převodovka, lepší interiér. Facelift dokazuje, že skvělá Dacia Duster může být ještě lepší.

12.  9.  2021 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků