Hyundai Curb: Veloster v Detroitu nebude osamocen (první foto)

Už pěknou řádku týdnů víme, že se detroitský autosalon stane místem premiéry nového „semikupé” (těžko říci, jak jinak nazvat vůz, který má z jedné strany dvoje a z druhé jediné dveře) Hyundai s názvem Veloster. A tento týden jsme si mohli prohlédnout i jeho první lepší oficiální snímek.

Ačkoli jde o jistě významnou premiéru, Hyundai do Detroitu přiveze ještě jednu novinku, byť zatím v podobě konceptu. Jmenuje se Curb a reprezentuje jakési kompaktní SUV. Nevíme o něm prakticky vůbec nic, jen že mu automobilka interně říká HCD-12 a vznikl v kalifornském designovém centru firmy (a pod jednu ze skic se dokonce podepsal Arnold...). To chce tímto konceptem navázat na „fluidní” tvary posledních novinek Hyundai.

Hyundai Curb bude plně odhalen již v pondělí v Detroitu, do té doby si při jeho zkoumání budeme muset vystačit se dvěma přiloženými obrázky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Curb se zatím odhalil jen takto

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Hyundai Getz 1,1
Rok výroby: 2003
Stav: 71 263 km
Cena: 36 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 62 450 km
Cena: 185 000 Kč
Hyundai ix35 1,7
Rok výroby: 2015
Stav: 17 071 km
Cena: 430 000 Kč
Hyundai H-1 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 186 359 km
Cena: 220 000 Kč
Hyundai i30 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 58 963 km
Cena: 235 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků