Technické údaje zatím korejská automobilka tají, ale ty nebudou tak důležité. V hlavní roli je tu design.
Po pouhých dvou letech na trhu dostává kompaktní SUV pro rozvojové trhy nový výraz čelní masky a dalších pár drobností. Účelem faceliftu je zřejmě pouze sjednocení designového přístupu v souladu s modernějšími vozy korejské značky.
Zatímco původní verze měla úzká diodová světla v horní části přední masky plus větší světlomety níže, nové provedení dostává výraznou čelní masku s trojúhelníkovými segmenty á la aktuální Tucson. Ke slovu přišly také stříbřité dekorativní prvky exteriéru.
Uvnitř se může indický, ruský nebo jihoamerický zákazník těšit na čtyřramenný volant, osmipalcový digitální přístrojový štít, ambientní osvětlení nebo audiosystém Bose. Zvláště v zemích s teplým podnebím přijde vhod chlazená schránka před spolujezdcem a možnost nastavit klimatizaci pro zadní sedadla.
Premiéra novinky proběhne na přehlídce Gaikindo Indonesia International Auto Show, přičemž prezident indonéského zastoupení Hyundaie hlásí, že „Creta nese typický punc Hyundai a je navržena, aby naplnila potřeby moderního životního stylu Indonézanů.“ Na indickém trhu bude konkurentem Škody Kushaq.