Hyundai Coupé konečně i u nás (české ceny)

Korejská automobilka představila s novým rokem i nový ceník pro svůj model Coupé. To navíc prodělalo na podzim drobný facelift.

O pohon vozu se i nadále bude starat dvojice motorů. Čtyřválec 2,0 o výkonu 105 kW (143 k) a točivém momentu 186 Nm a šestiválec 2,7 o výkonu 121 kW (165 k) a točivém momentu 245 Nm. S prvním jmenovaným zrychlí Coupé na stovku za 9,1 s a dosáhne rychlosti 208 km/h s druhým pak zvládne stovku za 8,2 s a maximální rychlost činí 220 km/h.

Nové ceny

Ceny faceliftovaného Coupé šly mírně dolů. Původně stálo šestiválcový model o 30 000 Kč více a nyní tak lze pořídit toto dobře vybavené auto za velmi příjemné ceny.

  • 2,0i CVVT MT5 - 549 900 Kč
  • 2,7i V6 MT6 - 639 000 Kč

Tip: Podrobný ceník s přehledem výbavy si můžete prohlédnut zde.

Pokud chcete opravdu ušetřit pak můžete využít nabídky doprodejů modelu Coupé. Jedná se o verze před faceliftem a Coupé s motorem 2,7i V6 lze pořídit se slevou 100 000 Kč již za 569 900 Kč.

Navíc jak pro starší, tak inovovaný model platí záruka 3 roky, bez omezení ujetých kilometrů.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků