Panove, panove s tim nedostatecnym vykonem, to zas neprehanejte.. Staci trochu wobrousit internet a zjistite ze na Hyundaie je v Asii ale i v US obrovskej aftermarket treba i s turbo/supercharger kitama, lambo dvere nebo ciste jen estetickej doplnku.Uz si presne nepamatuju ten web (newtiburon forum nebo tak nejak) ale urcite to snadno najdete videl jsem tam cca pred rokem amika co vyvijel jako jeden z mnoha komercni supercharger kit a to auto trhalo asfalt a nebylo to drahy cca $2-3k..
Presne tak...ja som si v nfs underground 2(?) vytunil toto hiyjundaj coupe tak ze lietalo jak namydleny blesk! Aj turbokit som prikupil aj karbonove kridlo zvesil (aby bol pritlak viete?)
auto celkem pekny akorat ty vykony no...i kdyz ono 2,0 od Hyundai nejede zle,sportaku patri neco jineho... ta V6 2,7 je vubec tragedie-v roce 92 mela 325i 192k z 2,5l a jine automobilky alespon okolo 160-170 koniku,ale pred 12ti lety....
Pánové viděli ste dvd grip video-coupé je o tom,pomalá jízda,všichni se otočí-to je image-není problém tam dat turbo a nos-na tom dvd vám řeknou,jsme schopni turbo namontovat i na sekačku,to je základ pro tuning a nesrovnávejte to O2to je jak říct,že do barchety fouká.
no auto se mi designem libi, ale.... ty vykony to je doslova hruza. Na to, ze je to coupe atd. tak jak vykony, tak dynamika zrovna neni to cim by se melo tohle auto chlubit. 2.0 a 105kW je doslova k smichu a 2.7V6 se 123kw uz tim tuplem. Auto dobre, ale znacna degradace u neho jsou vykony, da se rict, ze je to podobne jako u nove Celicy, auto vylozene sportovne ladene a vykony nic moc :(
Vim co u Celici myslis, ze to nema nic vetsiho nez 1.8l, ale na druhou stranu tady pises jak je hrozny 105kw u dvoulitru (coz mas samozrejme pravdu) a pritom verze TS u Celica vymackne z 1.8 litru 143kw (192k). A v nekterych evropskych zemich, vim urcite ze v Nemecku, si tam muzes priobjednat kompressor primo od Toyoty, da to pak asi 240 koni ale stoji cca 5000 euro...
no ehm...benzin 105kw na 2-mistny vozitko teto velikosti je dle myho nazoru naprosto dostatecny! pokud srovnam napr. s O2 ve ktere i ve trech lidech si pripadas jako v rakete (2,0 TDi 103kw) ...takze slova jako hruza atd. mi prijdou velice prehnany!
v dobe, kdyz 90% rodinnych aut ma u 2.0 motoru 110kW a vic, v dobe, kdyz vetsina rodinnych aut ma vykon u 2.5V6 +125kW jsou vykony u tohoto sportacku dosti pod urovni. Slova hruza jsou na miste zcela presne. Pro kazdeho je pojem "sporotvni model" neco jineho a vykony pro urcitou tridu aut o urcitem obsahu taky..
hehe 90% rodinnych aut )) Treba u nas Fabia 2.0 85 kw ) (je to ode me provokace, vim ...)
Kamos si tohle auto koupil, ma najeto zatim 5000 km a spokojenost. Jen na zadnich sedadlech je zoufale malo mista. Posadite tam snad jen dve deti do 130 cm. Pokud tam sedi dospelak, tak hlavou tlucete do zadniho okna. Navic se stalo par pripadu, ze majitel otevrel viko kufru (vcelku se zadnim sklem), zatimco daval do kufru veci, tak vzadu sedici lisi si naprimili hlavy a pri zabouchnuti vika jim sklem rozbil hlavu. Dokonce jeden clovek byl takhle zabit. Takze v nekterych zemich davaji na zadni plato napis: "Pred zavrenim vika pozadejte vzadu sedici, aby sklonili hlavu-hrozi nebezpeci urazu"
Tohle auto ma ale byt sportovni, zrychleni 0-100 za 9s to ti natrhne "zadek" kde kdo a 123kW na 2.7l motor, to je smutne cislo
Presne tak. Na atmosferickej dvoulitr neni 105kW nic hrozneho. "Spickove motory" - treba VW 2.0 FSI, nebo Alfa 2.0 TS maj jen o 5kW vice. Take 105kW neni na levne korejske auto spatne numero.Ale 123kW na 2.7V6 je fakt trapne malo. Navic ten motor prej hodne zere (odradil me od koupe Sonaty - vykon mam ted vetsi a spotrebu polovicni).Ale obe cisla jsou na sportak malo. Vykon jako ten 2.7 sestivalec ma i chipnuta fabia RS . Lze jen doufat, ze brzy prijde nejaka nova generace Coupe a ze opet zdedi motory aktualni Sonaty - tedy ctyrvalec 2.4 a sestivalec 3.3. Pokud si zachova priznivou cenu a koncepci 2+2 (cili nacpu tam deti), dostane se za rok na moji kandidatni listinu Jsem ochoten tolerovat vyssi spotrebu, ale pouze jako dan za nadprumerne vykony.
Tak předně Fabia RS 1.9 TDi má výkon 96 kW nebo tak nějak, což je o dost méně jak u Coupe.
ano, ale golfy, alfy atd. nejsou sportaci, tudiz nic moc. Navic pokud vim, tak 2.0JTS ma 122kW... treba srovnavat co se ted prodava :) byt i TS je jeste v nabidce :)
ono 122kW z motoru 2.0 neni taky zadna vyhra
One, tak podla mna Alfa je viac sportiak jak Hyundai Coupe... Toto nie cistokrvny sportiak, je to len pekne 2-dverove auticko... Len nevyzera ako 3-dverova 307 ale ako sportove vozidlo... Inak motor VW 2.0 montovany tiez do skody so svojimy 85kw tiez nebolo delo Tiez by som dodal, ze ta V6-ka nie je novy motor... Audi malo tiez kedysi davno 2.7 s podobnym vykonom... Zdravim
No jo. Proste motory maximalne prumer, ale vcelku to za ty prachy jde Kazdopadne by to chtelo obmenu motoru (za ty z nove Sonaty) pri zachovani ceny
Hezký auto za dobrou cenu. Motory slabší, ale to auto vypadá tak dobře, že by tam ty slabší motory nikdo nehádal
Mě se taky líbí, design a výbava je super. V dané cenové kategorii jsou i ty motory docela ok. 0-100 to dělá za 9.1 resp. 8.2
Zejmena u toho V6 je ten vykon opravdu relativne dost slabej. Proc tam nedaj 3.3V6 z nove Sonaty? Jo a ta 2.7V6 prej taky nadprumerne zere (alespon v Sonate).Jinak ale za ty prachy je to ok - tohle je auto, ktere bych snesl i jako rodinne. Male deti dozadu nacpu a dve sportovni tasky do kufru taky. A vic nepotrebuju.Ale neblizi se nejaka uplne nova generace Coupe?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.