Hyundai Coupé je po faceliftu levnější

Faceliftované Coupé nabízí konfiguraci sedadel 2+2 a má pod kapotou dva motory, dvoulitr a šestiválec s objemem 2.7 V6. Po provedeném faceliftu a snížení cen je vůz o dost atraktivnější, cena začíná 570 tisících. (doplněny fotografie)
Hyundai Coupé je po faceliftu levnější

V březnu se na českém trhu začal prodávat Hyundai Coupé po nedávno provedeném faceliftu. Kromě lehce vylepšeného vzhledu (podívejte se na obrázky) přibyl do výbavy silnější motorizace stabilizační systém ESP. Stejně jako dříve je možné jej pořídit s motory 2.0 105 kW a 2.7 V6 123 kW, ceny jsou ale o poznání nižší.

Dynamic:

  • 2.0i CVVT 105 kW, 5 st.: 569 900  Kč
  • 2.0i CVVT 105 kW, 4 st. automat: 609 900 Kč

Sport:

  • 2.7i V6 123 kW, 6 st.: 669 900 Kč
  • 2.7i V6 123 kW, 4 st. automat: 709 900 Kč
Výbava Dynamic Sport
Vnější

Typ pneumatik

215/45 R17

215/45 R17

Pneumatiky Michelin
Disky kol z lehkých slitin
Přední mlhové světlomety
Nárazníky v barvě vozu
Vnější zrcátka v barvě vozu
Anténa
Bezpečnost
Antiblokovací brzdový systém ABS + EBD
Elektronický stabilizační systém ESP -
Bezpečnostní vzduchový vak řidiče
Bezpečnostní vzduchový vak spolujezdce
Boční bezpečnostní vzduchové vaky
Imobilizér
Předpínače bezpečnostních pásů
Bezpečnostní výztuhy dveří
Vnitřní výbava a komfort
Progresivní posilovač řízení
Výškově nastavitelný volant
Výškově nastavitelné sedadlo řidiče
Sedadla konstrukce Recaro
Kožené čalounění sedadel -

40 000

Vyhřívaná přední sedadla -
Otáčkoměr
Digitální hodiny
Ukazatel venkovní teploty
Palubní počítač
Počet reproduktorů 6 6
Příprava na rádio
El. ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka
El. ovládání předních oken
Dálkově ovládané centrální zamykání
Alarm systém
Automatická klimatizace
Otevírání palivové nádrže z místa řidiče
Tónovaná skla
Kůží potažený volant a hlavice řadící páky
Přední sedadla vybavená systémem paměti polohy sedáku a opěradla
Doplňková výbava
Metalický lak

13 500

13 500

Mech. zabezpeč. zařízení

6 900

6 900

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků