Hyundai Coupé Cool Emotion: jenom pro oko

Korejská automobilka Hyundai připravila speciální edici svého modelu Coupé s názvem Cool Edition. Edice, která čítá pouze 100 kusů je určena jen pro vybrané trhy, a to za cenu 25 590 eur.

Akční model nabízí však jen více výbavy za danou sumu a trochu odlišnosti ve stylingu. Základem jsou dvě barvy a to bílá Crystal White a šedá Carbon Grey. Součástí paketu je také kožené čalounění sportovních sedaček červenou kůži, 18" kola z lehké slitiny Borbet, automatická klimatizace, vyhřívané sedačky, sportovní pedály a kulisa řadící páky, nové dekorace interiéru a tím to v podstatě končí.

O pohon se pak stará základní agregát o objemu 2 litry s výkonem 105 kW (143 k), který neohromí dynamikou, ale na druhou stranu dopřeje majiteli kombinovanou spotřebu 8 l naturalu na 100 km.

Klepněte pro větší obrázek

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 220 000 Kč
Hyundai Getz 1,1
Rok výroby: 2003
Stav: 71 263 km
Cena: 36 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 62 450 km
Cena: 185 000 Kč
Hyundai i30 1
Rok výroby: 2017
Stav: 9 010 km
Cena: 380 000 Kč
Hyundai ix35 1,7
Rok výroby: 2015
Stav: 17 071 km
Cena: 430 000 Kč
Hyundai H-1 2,5
Rok výroby: 2008
Stav: 186 359 km
Cena: 220 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků